Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Varför då? För att en okänd människa skänker en tanke till en drabbad familj? Jag förväntar mig inte att jag ska få en blomma som tack utan detta är för att visa att inte bara anhöriga sörjer.

 

Om du tänker på det lite till så förstår du varför...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Man trodde man hade sett allting i sc2, och så ser man det här gamet.

 

Helt helt HELT sjukt episk match. Nån annan som sett denna?

 

 

 

vilket långt game, ska kollas. Kollar aldrig matcher från TGN.

 

 

om du vill se något du (eventuellt) aldrig sett så rekommenderar jag en match husky castade från Blizzcon för någon/ra månad/er sen mellan NesTea och BratOK.

 

Både game 1 och game 2 är HELT störda.

Vänta jag kan ju länka ^^

 

Game 1:

 

Game 2:

 

 

tummen upp för Husky som bästa sc2-caster för övrigt. om ni inte tycker det så säger jag som maddox.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vilket långt game, ska kollas. Kollar aldrig matcher från TGN.

 

 

om du vill se något du (eventuellt) aldrig sett så rekommenderar jag en match husky castade från Blizzcon för någon/ra månad/er sen mellan NesTea och BratOK.

 

Både game 1 och game 2 är HELT störda.

Vänta jag kan ju länka ^^

 

Game 1:

 

Game 2:

 

 

tummen upp för Husky som bästa sc2-caster för övrigt. om ni inte tycker det så säger jag som maddox.

 

husky bästa caster? nu tappa du nästan all min respekt. finns givetvis bara EN caster som är bäst, artosis, som mest kör gsl. rent jävla guld ihop med tasteless i gsl. även wolf och HDstarcraft gör ett hyfsat jobb, husky är bara ett skämt. spelar väl 3 matcher om året och kan knappast mer än random plat leauge donk, totalt ointressant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

husky bästa caster? nu tappa du nästan all min respekt. finns givetvis bara EN caster som är bäst, artosis, som mest kör gsl. rent jävla guld ihop med tasteless i gsl. även wolf och HDstarcraft gör ett hyfsat jobb, husky är bara ett skämt. spelar väl 3 matcher om året och kan knappast mer än random plat leauge donk, totalt ointressant.

 

hade visst redan sett matchen Carl Den Store postade.

 

Hahaha på din kommentar för övrigt.

Jag kollar även HD (som inte är i närheten av husky, även om han blivit lite bättre senaste månaderna).

Detta kommer leda till en smaken är som baken - diskussion, men det är sjukt mycket mer intressant och roligt att se huskys casts än artosis/tasteless. Jag har dock stor respekt för grabbarna ska tilläggas, och de är en rolig och duktig duo. Kunskapsmässigt vill jag inte ens blanda in HD, (som trots att han spelar rätt högt och besitter kunskapen inte lyckas förmedla den när han castar), utan låter som att han chansar, mellan sina dåliga skämt som bara han själv skrattar åt. Dock en förbättring som sagt. Innan var han ju mr "right of the bat".

 

Tror bara du är för oldschool och "det var bättre förr", men så är det som bekant inte.

 

haha, jag skrattar seriöst ut högt. nu vet jag inte vem du är iofs, om du inte råkar vara en midstakesspelare på 888, och jag vet inte vilken sorts respekt du hade för mig förut, men om det där får dig att tappa respekt för mig så säger det mer om dig än mig :)

 

 

edit: dags att sova, haters gonna hate.

 

Vill du ha ett sista ord så välkommen, det blir bara åsikt mot åsikt ändå.

 

 

Edit 2: se matcherna och mutea om du inte gillar hans casts, de är mycket sevärda oavsett!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vilket långt game, ska kollas. Kollar aldrig matcher från TGN.

 

 

om du vill se något du (eventuellt) aldrig sett så rekommenderar jag en match husky castade från Blizzcon för någon/ra månad/er sen mellan NesTea och BratOK.

 

Både game 1 och game 2 är HELT störda.

Vänta jag kan ju länka ^^

 

Game 1:

 

Game 2:

 

 

tummen upp för Husky som bästa sc2-caster för övrigt. om ni inte tycker det så säger jag som maddox.

 

Skämtar du? Du har inte sett mycket SC2 va? Va typ inget speciellt med de gamesen. Inte bättre än random Code A game.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hade visst redan sett matchen Carl Den Store postade.

 

Hahaha på din kommentar för övrigt.

Jag kollar även HD (som inte är i närheten av husky, även om han blivit lite bättre senaste månaderna).

Detta kommer leda till en smaken är som baken - diskussion, men det är sjukt mycket mer intressant och roligt att se huskys casts än artosis/tasteless. Jag har dock stor respekt för grabbarna ska tilläggas, och de är en rolig och duktig duo. Kunskapsmässigt vill jag inte ens blanda in HD, (som trots att han spelar rätt högt och besitter kunskapen inte lyckas förmedla den när han castar), utan låter som att han chansar, mellan sina dåliga skämt som bara han själv skrattar åt. Dock en förbättring som sagt. Innan var han ju mr "right of the bat".

 

Tror bara du är för oldschool och "det var bättre förr", men så är det som bekant inte.

 

haha, jag skrattar seriöst ut högt. nu vet jag inte vem du är iofs, om du inte råkar vara en midstakesspelare på 888, och jag vet inte vilken sorts respekt du hade för mig förut, men om det där får dig att tappa respekt för mig så säger det mer om dig än mig :)

 

 

edit: dags att sova, haters gonna hate.

 

Vill du ha ett sista ord så välkommen, det blir bara åsikt mot åsikt ändå.

 

 

Edit 2: se matcherna och mutea om du inte gillar hans casts, de är mycket sevärda oavsett!

 

8tablade när jag skrev mitt svar, ska ge det ett bättre försök nu. Givetvis är inte husky dålig, men att kalla honom insatt i sc2 vore att ljuga. har prenumererat på husky 1 och ett halvt år på youtube så har rätt hyfsad koll och sett en hel del med honom, men det blir bara för mycket efter ett tag. Att han försöker underhålla med semitorra nördskämt och randomskrikande är ju förståligt då han inte besitter mycket kunskap om spelet, men det blir väldigt uttjatat i längden.

 

Visst är det kul att lyssna på folk som blir exhalterade etc, men i längden när man märker att majoriteten av det bara är överspelande jippo, så blir man bara trött på det. Gillar inte hans personlighet heller, men förstår att många mindre insatta sc2 railare kan tycka om husky då många tror att skrikade=bra casting.

 

Artosis spelar själv på pro-nivå och har bra koll på vilka builds som gäller och hur metagamet skiftar, något som jag finner mer underhållande att lyssna på än randomshouting. Ihop med tasteless bygger de en dynamik som gör att man som lyssnare känner sig mycket mer insatt istället för att som i huskys fall, bara vara en lyssnare.

 

HD har bra mycket mer kunskaper än husky, kolla bara vad de båda spelar för ligor etc. Ser ju mest husky i customgames nuförtiden, vilket skvallrar lite om hur mycket han egentligen tycker om orginalspelet. Finns det några som har passion för sc2 så är garranterat husky inte en av dom, tyvärr.

 

 

Hursom, smaken som baken, vissa vill höra folk skrika och andra vill höra analyser. För mig är en bra sc2 cast en där jag får höra saker som jag själv inte vet om eller kan se på skärmen, något artosis är grym på. Genom att hinta lite om vart matchen är påväg, vems build som kommer vara effektivast mot den andra och varför allt sker i ett metagameperspektiv, sånt är det jag vill höra. Har hängt med i sc2 svängarna rätt länge nu och har nog sett bra mycket mer än dig VH, så du får nog komma med något bättre argument än "husky är cool" etc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag började raila sc2 genom husky och hdstarcraft från början, med inbitet railande och fortsatt dabblande i SC2 så kom jag till att uppskatta artosis+tasteless casts betydligt mer , och det blev tydligt när de började casta tunga matcher i GSL's och så. kan tycka att tasteless är lite småjobbig ibland han kan vara lite av en dålig sidekick då och då men nån måste ju vara där och bolla lite, hänvisar till HSP gabe kaplan och hans dvärgm8.

 

Visserligen är gabe kaplan rätt och slätt husky i det här fallet men iaf, de är trevligare för lyssnaren höra på 2 st än 1 även om artosis är den som har mest substans för de mesta men ibland så kliver tasteless in och gör han uppmärksam på saker han missar för han e fullt upptagen med att förklara det HAN ser på sin skärm, tasteless e lite av en backup på det sättet, han railar ju matchen på sin skärm medan och de följer ju inte alltid samma saker.

 

 

Jag tycker det är jävligt roligt att se artosis's casts på så sätt att man får några aha-upplevelser kring spelet och lär sig förstå metagamet betydligt bättre som urnot påpekade, man behöver liksom inte spela på nivåerna för att lära sig begripa vad som försigår och varför efter ett tag, när man börjar fatta hur dem tänker och när dom gör något sjukt oväntat, för både castern, och motståndaren själv då äre riktigt jävla spännande :)

 

 

That said, jag har inte railat sc2 förutom några nyckelmatcher här och där med allas våran egen hjältesvensk och så på typ ett halvår. har mycket material att suga i mig nu, börjar kännas nästan övermäktigt =/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

husky bästa caster? nu tappa du nästan all min respekt. finns givetvis bara EN caster som är bäst, artosis, som mest kör gsl. rent jävla guld ihop med tasteless i gsl. även wolf och HDstarcraft gör ett hyfsat jobb, husky är bara ett skämt. spelar väl 3 matcher om året och kan knappast mer än random plat leauge donk, totalt ointressant.

 

Ja tack, hur kan någon säga att husky är bäst? Att artosis har börjat streama nu på sistone är rent guld också.

 

Måste även säga att jag tycker att day9 är väldigt duktig också.

 

Och +1 på matchen mellan MMA och donrageu naturligtvis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...