Izy Postad 10 Februari , 2011 Rapport Postad 10 Februari , 2011 What about all those things man älskade göra som ung men älskar ännu mer idag ? Till exempel kissa på någon annan, gärna bli kissad på medan , tramsa runt me bajs , titta på det andra könets organ samla kottar Tyvärr har alla saker ovan något sexuellt att göra, jag är kanske on to something så att säga ? Är det såhär du är när du "trollar" eller? Kul! Citera
IDDQD Postad 10 Februari , 2011 Rapport Postad 10 Februari , 2011 gillar du fantasy kan jag tipsa om Sagan om Belgarion och Sagan om Mallorea (dom hänger ihop) av David Eddings....sjukt underhållande böcker, han var jävligt duktig på att skapa roliga karaktärer Har du läst Icewind Dale Trilogin av RA Salvatore? Älskar alla hans böcker! Citera
SunTzu Postad 10 Februari , 2011 Rapport Postad 10 Februari , 2011 gillar du fantasy kan jag tipsa om Sagan om Belgarion och Sagan om Mallorea (dom hänger ihop) av David Eddings....sjukt underhållande böcker, han var jävligt duktig på att skapa roliga karaktärer Wat. Skräpfantasy imo, standard dussinfantasy Det är ju därför man läser Rothfuss, för att han är en sån jävla mycket bättre world-builder! Citera
Kimzors Postad 10 Februari , 2011 Rapport Postad 10 Februari , 2011 Har du läst Icewind Dale Trilogin av RA Salvatore? Älskar alla hans böcker! nää jag började läsa Kathrine Kerrs serie Deverry, kom till 7-8e boken sen slutade jag av nån konstig anledning....måste läsa slut den sen ska jag nog nörda mer Eddings, inte läst Sagan om Tamuli eller Elenienän...beroende osv men ty för tipset, Wat. Skräpfantasy imo, standard dussinfantasy Det är ju därför man läser Rothfuss, för att han är en sån jävla mycket bättre world-builder! WHAT?? långt ifrån skräpfantasy jag tycker dom är sjukt underhållande och bra Citera
killerwolf Postad 10 Februari , 2011 Rapport Postad 10 Februari , 2011 Är det såhär du är när du "trollar" eller?Kul! Mmm, ibland är man i svackor , åtminstone dock inte permanent som din. Citera
Starfitter Postad 10 Februari , 2011 Rapport Postad 10 Februari , 2011 sjuk utvecking av dagboken:S tillför att Jordan böckerna är nöt, sagan om ringen böckerna suger, eddings är småsköna och sanningens svärd (tv serien med) är finfint Citera
Elitloppet Postad 10 Februari , 2011 Rapport Postad 10 Februari , 2011 Ja, mer spekulationer om vem den nya plo-svensken på ftp är istället! Citera
killerwolf Postad 10 Februari , 2011 Rapport Postad 10 Februari , 2011 Ja, mer spekulationer om vem den nya plo-svensken på ftp är istället! det var rätt galet, jungleman var inte särskilt nöjd kan jag tro. Citera
Imfromsweden Postad 10 Februari , 2011 Rapport Postad 10 Februari , 2011 Ja, mer spekulationer om vem den nya plo-svensken på ftp är istället! +1 någon chans att det är isildur månntro? Citera
kossan Postad 10 Februari , 2011 Rapport Postad 10 Februari , 2011 Det lilla jag såg så var det ju helt klart isilstyle,men det finns ju fler som spelar liknade tex Slaktarn osv... Kanske var Hata..vem vet? Sen brukar ju Supertequila spela som Isil....Frågerna är många. Å andra sida behöver det inte vara en svensk. :mrgreen: Citera
Joey Postad 10 Februari , 2011 Rapport Postad 10 Februari , 2011 Tror knappast det är Isil, han kan ju få action av Jungleman på Stars när han vill (fast med 100% rb och utan att bryta regler i sitt kontrakt). Däremot kan det väl vara hans bror? Coolast vore såklart om det var hata. (= Citera
Moneypulation Postad 10 Februari , 2011 Rapport Postad 10 Februari , 2011 Vem pratar ni om? Omlphalotus? Citera
killerwolf Postad 10 Februari , 2011 Rapport Postad 10 Februari , 2011 sebs nick e redan känt på ftp, låt det vara hata.... den mannen önskar jag all lycka! Citera
Mecklenburgare Postad 10 Februari , 2011 Rapport Postad 10 Februari , 2011 Tror knappast det är Isil, han kan ju få action av Jungleman på Stars när han vill (fast med 100% rb och utan att bryta regler i sitt kontrakt). Däremot kan det väl vara hans bror? Coolast vore såklart om det var hata. (= +1 Citera
smooger Postad 10 Februari , 2011 Rapport Postad 10 Februari , 2011 sjuk utvecking av dagboken:S tillför att Jordan böckerna är nöt, sagan om ringen böckerna suger, eddings är småsköna och sanningens svärd (tv serien med) är finfint Antar att du menar Robert Jordan, älskar dom böckerna:-D Och don't be a hater av sagan om ringen:-( Citera
KungKroon Postad 11 Februari , 2011 Rapport Postad 11 Februari , 2011 Produktiv dag! Käkat pepparstek som smakade kallops, handlat sprit, haft photosession med min bror samt funderat på livet på ett sånt där djupt sätt som man bara kan göra när man mår riktigt bra Ikväll blir det röj på bruksvillan! Mvh Bruksvillain89 Citera
Staahla Postad 11 Februari , 2011 Rapport Postad 11 Februari , 2011 Är det någon av er turresgrinders som vill köpa starsdollars via banköverföring? (någon av er som jag träffat) Jag har $774 på sajten som jag gärna blir av med. Citera
MR_Jimmy Postad 12 Februari , 2011 Rapport Postad 12 Februari , 2011 ANTES/BLINDS PLAYER_SITIN , -pleasehelp posts small blind ($25), MstrSplintr posts big blind ($50), PRE-FLOP Barbarisk raises to $150, XXX raises to $450, Humanity2 folds, -pleasehelp folds, MstrSplintr folds, Barbarisk calls $450. FLOP [board cards: ,, ] Barbarisk checks, XXX bets $500, Barbarisk raises to $1,300, XXX raises to $4,973 and is all-in, Barbarisk calls $4,973. TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN XXX shows [ , ] Barbarisk shows [ , ] Barbarisk wins $10,918. Citera
svint0 Postad 12 Februari , 2011 Rapport Postad 12 Februari , 2011 hur gick de för foppa? En av de bättre i Colorado tbh. Citera
GG Postad 12 Februari , 2011 Rapport Postad 12 Februari , 2011 Phiphi island är det guldigaste av guldställen. Citera
Recommended Posts