Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vi ska inte kolla in WPT Wien då? Lite turre men kortare flight - och dessutom älskar jag österrike.

 

De låter ju inte heller helt fel. Håller med fullständigt om Österike, sjukt fint land. MEN de skulle ju inte skada med lite värme i denna vintermisär. Löjligt taggad att haka på ut på touren igen, har tofflat sönder mig känns de som.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WPT Wien och WPT Barcelona åker ni såklart på. WPT Bukarest går direkt efter WPT Wien och är typ en timmas tågresa bort därifrån, lågt inköp men iom att man kan spela två turrar på samma flygbiljett blir det rätt bra EV ändå.

 

IPT är för liten imo. UO Barcelona krockar med Vegas.

 

EPT-schemat i april talar vi inte om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ingen av oss ska festa tror jag, men några av oss ska säkert ut en sväng iaf. pma butabis nummer till mig. vi har inget nummer till nån.

 

Sorry, leftade innan jag läste din post. mkt episk kväll, hade vart kul o hooka. Lämnade phiphi idag, nu patong o tramadolfest :) vilka e ni o vart ska ni sen?

 

Mvh/ Koh Pippar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill ha lite semiavancerade cliffs på två ämnen jag har rätt dålig koll på. Är inte ute efter att starta nån form av debatt här utan vill bara ha info :)

 

* Wikileaks agenda och USAs tolkning av den.

 

* Talkshowhost-bråket. Conan fick Lenos jobb och sen ändrade sig Leno och Conan stod arbetslös pga Leno? Varför verkar Letterman ha grudge mot Leno?

 

Tack på förhand! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill ha lite semiavancerade cliffs på två ämnen jag har rätt dålig koll på. Är inte ute efter att starta nån form av debatt här utan vill bara ha info :)

 

* Wikileaks agenda och USAs tolkning av den.

 

* Talkshowhost-bråket. Conan fick Lenos jobb och sen ändrade sig Leno och Conan stod arbetslös pga Leno? Varför verkar Letterman ha grudge mot Leno?

 

Tack på förhand! :-)

 

Leno skulle sluta med Tonight Show och NBC gjorde flera år innan det skulle hända klart med Conan som ersättare.

 

Conan slutade med sin egen talkshow och började på Tonight Show.

 

Leno startade samtidigt ett helt nytt program som startade kl 22 istället för sent på natten. Detta var i princip samma program som Tonight Show fast under ett annat namn och mao helt jävla meningslöst.

 

Både Lenos nya program OCH Tonight Show med Conan floppade. Det floppade tillochmed så hårt att alla program som låg runt dessa tider tappade tittare för att ingen ville vara vid TVn då :mrgreen:

 

NBC fick antagligen panik och erbjöd Leno sitt gamla jobb tillbaka. Uppenbarligen tackade han ja. Conan fick sparken och stod utan jobb. Alla blev sura på Leno och tyckte synd om Conan fast Conan fick en SJUK summa i avgångsvederlag. Leno som mycket väl visste vad han gjorde spelar dum och försöker få det att framstå som NBC nästan tvingade honom att ta sitt gamla jobb tillbaka.

 

 

Angående Letterman och Leno så var dem tydligen vänner långt bak i tiden. Leno "snodde" även då Tonight Show, denna gången alltså från Letterman. Sen dess sägs framförallt Letterman hata Leno.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...