Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

What about all those things man älskade göra som ung men älskar ännu mer idag ? Till exempel

 

kissa på någon annan, gärna bli kissad på medan ,

tramsa runt me bajs ,

titta på det andra könets organ

samla kottar

 

 

Tyvärr har alla saker ovan något sexuellt att göra, jag är kanske on to something så att säga ?

 

Är det såhär du är när du "trollar" eller?

Kul!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

gillar du fantasy kan jag tipsa om Sagan om Belgarion och Sagan om Mallorea (dom hänger ihop) av David Eddings....sjukt underhållande böcker, han var jävligt duktig på att skapa roliga karaktärer ;)

 

Har du läst Icewind Dale Trilogin av RA Salvatore? Älskar alla hans böcker! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gillar du fantasy kan jag tipsa om Sagan om Belgarion och Sagan om Mallorea (dom hänger ihop) av David Eddings....sjukt underhållande böcker, han var jävligt duktig på att skapa roliga karaktärer ;)

 

Wat. Skräpfantasy imo, standard dussinfantasy :P Det är ju därför man läser Rothfuss, för att han är en sån jävla mycket bättre world-builder!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du läst Icewind Dale Trilogin av RA Salvatore? Älskar alla hans böcker! :-D

 

nää jag började läsa Kathrine Kerrs serie Deverry, kom till 7-8e boken sen slutade jag av nån konstig anledning....måste läsa slut den sen ska jag nog nörda mer Eddings, inte läst Sagan om Tamuli eller Elenienän...beroende osv :mrgreen: men ty för tipset,

 

 

 

Wat. Skräpfantasy imo, standard dussinfantasy :P Det är ju därför man läser Rothfuss, för att han är en sån jävla mycket bättre world-builder!

 

WHAT?? långt ifrån skräpfantasy :shock: jag tycker dom är sjukt underhållande och bra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ANTES/BLINDS

PLAYER_SITIN

, -pleasehelp posts small blind ($25), MstrSplintr posts big blind ($50),

 

PRE-FLOP

Barbarisk raises to $150, XXX raises to $450, Humanity2 folds, -pleasehelp folds, MstrSplintr folds, Barbarisk calls $450.

 

FLOP [board cards: 4 of Hearts,8 of Hearts,5 of Clubs ]

Barbarisk checks, XXX bets $500, Barbarisk raises to $1,300, XXX raises to $4,973 and is all-in, Barbarisk calls $4,973.

 

TURN [board cards: 4 of Hearts,8 of Hearts,5 of Clubs,King of Clubs ]

 

 

RIVER [board cards: 4 of Hearts,8 of Hearts,5 of Clubs,King of Clubs,5 of Diamonds ]

 

 

SHOWDOWN

XXX shows [ King of Spades,King of Hearts ]

Barbarisk shows [ 5 of Hearts,5 of Spades ]

Barbarisk wins $10,918.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...