Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

kungkroon, låt höra vad det är du packar först(gärna top 3), och vad du alltid glömmer :)

 

Reser rätt mycket och det är så sjukt hur man alltid bommar samma saker/sak.

 

Första som åker ner är:

Snus

Kalsonger

Iphoneladdare

 

Glömmer alltid balsam :S

 

itunes e en bra start... tror dom ligger under ljudböcker

 

ty! :)

 

Ankommer 15.19 på Köpenhamns station idag! Nån mer som har det tåget?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första som åker ner är:

Snus

Kalsonger

Iphoneladdare

 

Glömmer alltid balsam :S

 

 

 

ty! :)

 

Ankommer 15.19 på Köpenhamns station idag! Nån mer som har det tåget?

Antar att det är x2000 historian du talar om. Isf sitter jag och Sumpas på den just nu och Mendi samt Puni hoppar på vartefter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om att finna kärleken i fjärran östern :h:

Mkt trevligt kan nog alla hålla med om, men det var nog snarare sexuella missförstånd mm som var topic än kärlek vid första ögonkastet. Alla medverkande fattar, främst gretko...

Blir det nåt köpenhamnhäng för din del under ept stjärnan? vi är iaf 2-3 st från thailandsgänget inkl mig, samt att min flickvän ansluter ner. Landar i köpenhamn tors den 24e och stannar väl till söndagen. Mest chillande och nätverkande på schemat, möjligtvis en eller ett par sidoevents. Vi siktar på boende i köpenhamn iaf, PMa eller hojta till om du e sugen på att ha plats där osv eller om du ska dagspendla etc :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Älskar dagarna innan man ska ut på touren! Drömmen om ept-klonken, mecket med prollebyten och alldeles lagom mycket ångest inför packningen. aaaaaaah :h:

 

Har aldrig lirat ett större main på touren ens inkvalad, men förstår verkligen känslan :) Vissa kan säkert ha en bild av att jag är mer kändiskåt/starstruck som person än vad som i ''nyktert'' tillstånd egentligen är fallet; inblandade i ''ao nang träffen'' fattar först och främst... Däremot har jag alltid velat träffa sköna/udda personligheter inom pokersverige irl (helst liverävar som hellre berättar en skön anekdot än analyserar händer sas). Hörde att du och eblinho ev skulle dela rum, isf lär vi ses iaf :) Glimne står som självskriven etta på min önskelista (eblinho både fattar och skrattar), tätt följd av Nalle. Återkommer med längre lista om så önskas. Vad snusar du? Kommer direkt från asien så lär va semishort sas. Reggar general white, men mixar in typ grov white och götets våldtäktssnus i påse...

 

Mvh/Mittemellan Nalle och frithiofsson/gretko i vinkännedom89

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Världen bästa starcraft 2v2-team livestreamar atm.

 

Mycket sevärt, speciellt då undertecknad alltid chokear ur helt mot minsta lilla tryck. Streamen går från polarns dator, men bådas röst bör vara med.

 

EDIT: Målet är top10 diamond till natten

 

EDIT2: Här är länken obv http://www.justin.tv/sh4zbot

 

Är ni på nåra games 2v2 ??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Världen bästa starcraft 2v2-team livestreamar atm.

 

Mycket sevärt, speciellt då undertecknad alltid chokear ur helt mot minsta lilla tryck. Streamen går från polarns dator, men bådas röst bör vara med.

 

EDIT: Målet är top10 diamond till natten

 

EDIT2: Här är länken obv http://www.justin.tv/sh4zbot

 

snyggt :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...