Jennez Postad 12 Januari , 2010 Rapport Postad 12 Januari , 2010 Jag bangar forden och åker saab. Förkrökar i Örebro på fredagen. Tack för frågan iaf. Saab har lagt ner. You're too old, let go - it's over. Jag, Lisa och Schoolbook inbokade i den blänkande Forden. Citera
MikeTime Postad 13 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2010 Ok, då sätter jag direkt en bounty som innebär att alla får $100 var om jag slår ut Illvilja. Den som slår ut mig får en käftsmäll. Hade nästan glömt denna. Nu hoppas vi alla att Jöns Jensson slår ut father Ple! (om jag får plats, vill gärna spela). Macess Hoppas du inte missat att du är anmäld och välkommen. Har du PM:at mailadress? Om inte -gör det så kommer lite info! Gäller alla: ni som inte pm:at mailadressen och fått info om turren - gör det snarast. Nån som är anmäld men som inte kan komma? Hör av dig a.s.a.p eftersom det fortfarande finns folk på kölista. Citera
MikeTime Postad 13 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2010 Uppdaterad lista. Observera att varken LappRoffe eller Omalley kan komma och tyvärr har avbokat sig. Trots hot om offentligt spöstraff kan inte heller Eury dyka upp. Finns alltså två platser över och jag har dålig koll vilka som står på tur så hör av er... Ängeln17 MikeTime Drunken Penguin cDk Appelsf Benny M Valterego bensjo jm_j Hygglo Mats W TotalFarsa Skanke Annmari M hogge75 simonlofberg Illvillja schoolbook Nordkvist Crappy JohnH Doris eloket Pelle G Djens Klyka Jennez HeyLisa Dani B Cosmin G okocha Danne980 Jarnebring Nizse Macess Citera
omalley Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 Må flugorna från tusen kameler hemsöka armhålorna till de som avbokar från tallinngänget! [/service announcement] Fan att det var just Egypten du skulle till! @ Tallingänget: Vi ses i Stockholm i mars istället. Citera
LappRoffe Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 Tråkigt, Roffe. There, I said it. Jag råkar veta att KFluffie, den gamla forummoderatorn och -räven, gärna vill vara med. Kanske han kan fylla tomrummet efter Lappsy? Edit: Mike, passa på och bjud in till nå riktigt highstakesspel till nästa gång, nu när Lappen har anmält sig osett. Tex NL CG 1000/2000 utan nå jävla sissy-tablestakes. Snackar vi kronor eller dollar? Vi kan ju ha ett sånt specialbord där jag och Klyka gör upp om alla våra ägodelar HU. Det lär ju bli en lite obalanserad pott... Men ändå kul att få gula Klyka helt, på ett par begagnade cykelbyxor och en matematikbok på engelska. Citera
MikeTime Postad 13 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2010 Finns det plats kvar? Jajamensan. Vill du ha en? Du har ju ffs krypavstånd hem så jag förutsätter att du lirar helplakat! PM:a mailadress ifall du vill vara med oss och leka så kommer mer info. / Mike Citera
MikeTime Postad 13 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2010 Uppdaterad lista. Observera att varken LappRoffe eller Omalley kan komma och tyvärr har avbokat sig. Trots hot om offentligt spöstraff kan inte heller Eury dyka upp. Jacob1983 har nu bokat sig och det finns en plats kvar som är reserverad till Saint_Bjorn tills han hör av sig. Om nån har honom på msn eller fb kan ni säga till honom att kontakta mig, tack. MikeTime Drunken Penguin cDk Appelsf Benny M Valterego bensjo jm_j Hygglo Mats W TotalFarsa Skanke Annmari M hogge75 simonlofberg Illvillja schoolbook Nordkvist Crappy JohnH Doris eloket Pelle G Djens Klyka Jennez HeyLisa Dani B Cosmin G okocha Danne980 Jarnebring Nizse Macess Dybban Optikern Jacob1983 Danne "The admin" Lundell Citera
Macess Postad 15 Januari , 2010 Rapport Postad 15 Januari , 2010 Hoppas du inte missat att du är anmäld och välkommen. Har du PM:at mailadress? Om inte -gör det så kommer lite info! Infon fick jag 1/1....jag bekräftade då på en gång. Hoppas du inte missade det Får väl däremot ta kontakt med Skanke så kanske vi kan göra en samlad tur bort mot Kumla. //Macess Citera
Skanke Postad 15 Januari , 2010 Rapport Postad 15 Januari , 2010 Infon fick jag 1/1....jag bekräftade då på en gång. Hoppas du inte missade det Får väl däremot ta kontakt med Skanke så kanske vi kan göra en samlad tur bort mot Kumla. //Macess Jag måste åka hem på nattkröken, så om du vill sova kvar spricker det.... Citera
Macess Postad 15 Januari , 2010 Rapport Postad 15 Januari , 2010 Jag måste åka hem på nattkröken, så om du vill sova kvar spricker det.... Vill och vill, folk brukar bli så sura om jag kör onykter...och dricka vill jag göra, om du vill så kan du få köra hem (nykter isåfall )...Hur har du annars tänkt ta dig dit och sedan hem? Citera
Skanke Postad 16 Januari , 2010 Rapport Postad 16 Januari , 2010 Vill och vill, folk brukar bli så sura om jag kör onykter...och dricka vill jag göra, om du vill så kan du få köra hem (nykter isåfall )...Hur har du annars tänkt ta dig dit och sedan hem? Hade tänkt åka blå volvo.... Citera
Crappy Postad 18 Januari , 2010 Rapport Postad 18 Januari , 2010 När får man information om den här turren? Säljs det ..? Citera
jm_j Postad 18 Januari , 2010 Rapport Postad 18 Januari , 2010 Det går att få info genom att skicka $500 till valfri PS-konto och det är ok att dela infon med kompisar. Själv är jag mer nyfiken om det blir lite sidebets i form av vinnare & först ut eller dylikt. Sen tar jag gärna en sidebet på vem som slår ut flest spelare. Den kommer jag nog missa eftersom båda gångerna "lyckomaskotterna" eloket och Macess varit med mig har jag varit i hyffsad dålig form och ändå plussat ok bra samt klonkat till höger och vänster. Den här gången har jag tänkt att vara iaf i ok form så alla mina pengar som jag har med mig lär försvinna på cg... Citera
MikeTime Postad 19 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2010 Lite allmän info till er som kommer: De som vill samlas 12:45 utanför jvg-stationen i Hallsberg för gemensam lunchuppladdning. De som föredrar att komma direkt till turren ska vara på plats senast 15:00. Det kommer INTE att säljas öl, vin eller sprit. Var och en tar med sånt elände själv. Däremot serveras det lite enklare förtäring vid 18:00 och den är gratis. Kommer även finnas gratis kaffe under hela turren samt lite chips å skit. Önskar man sova kvar erbjuds golvet/soffan i pokerlokalen. Medtag egna sängkläder/liggunderlag/sovsäck isf. Undantagna ovan är JohnH och Bensjo som har bokat gäststugan samt Tallinngänget (TF, Crappy, Jarne, Jöns, Lisa, DP) som får trängas i huset med undertecknad. I annat fall kan jag varmt rekommendera hotellet i Kumla. Frågor? Citera
Ängeln17 Postad 19 Januari , 2010 Rapport Postad 19 Januari , 2010 Fått mitt meddelande på MsN? Citera
MikeTime Postad 19 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2010 Fått mitt meddelande på MsN? Japp, jag har svarat också. "The Admin" fick din plats. Sköt om er och trist att du inte kan förgylla kvällen med din närvaro. (Läs; skönt att du inte kommer för då har vi andra en fair chans att vinna turren... ) Citera
MikeTime Postad 19 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2010 Musiktävling? Tipspromenad utan promenad. De fyra borden tävlar mot varandra. Citera
MikeTime Postad 20 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2010 Har lottat bordsplaceringarna och lägger upp dom här så ni kan förbereda taktiken redan nu. Däremot får ni inte reda på positionerna förräns på lördagen! Bord 1: MikeTime Drunken Penguin ValterErik TotalFyllo simonlofberg eloket Okocha Danne980 Optikern Jacob1983 Bord 2: Danne Lundell Hygglo Schoolbook Nordqvist Crappy JohnH Cosmin G Jarne Dybban Bord 3: cDk Skanke Ann-Marie M Illvillja Benny M Djens HeyLisa Klyka Dani B Chrille A Bord 4: Appelsf Doris bensjo jm_j Mats W hogge75 Pelle G Jennez Nizse Macess Citera
jm_j Postad 20 Januari , 2010 Rapport Postad 20 Januari , 2010 Har lottat bordsplaceringarna och lägger upp dom här så ni kan förbereda taktiken redan nu. Däremot får ni inte reda på positionerna förräns på lördagen! Bord 4: Appelsf Doris bensjo jm_j Mats W hogge75 Pelle G Jennez Nizse Macess Hmm... Har du verkligen slumpat eller bara valt oss högljudda och actionjunkies så att ni andra får ha lite lugn och ro i riktiga pokerrummet? Eller kanske ska det vara obegränsade rebuys? Med den här uppsättningen på bordet kommer jag att ändra mitt vad om vem som åker ut först till Jennez. Hans utslagning kommer att bli såhär: Appelsf, Doris och jag höjer fram och tillbaka till ca halva stacken, Macess synar glatt med par i kungar och Jennez med tills han smiskar in resten av stacken med par i ettor, blir synad av alla och Macess klonkar såklart en kung för monsterchiplead och till slut vinner hela turneringen. Citera
valterego Postad 20 Januari , 2010 Rapport Postad 20 Januari , 2010 Bord 1: MikeTime Drunken Penguin ValterErik TotalFyllo simonlofberg eloket Okocha Danne980 Optikern Jacob1983 Nötbordet! DP och Okocha på samma ställe. Ser roligt ut. EDIT: TROLIGT att Mike inte såg till att Djens och Klyka fick sitta ihop Citera
JohnH Postad 20 Januari , 2010 Rapport Postad 20 Januari , 2010 Tungt att alla proffsen hamnade på mitt bord. Det blir väl jag som får hålla låda där.. Citera
MikeTime Postad 20 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2010 Hmm... Har du verkligen slumpat eller bara valt oss högljudda och actionjunkies så att ni andra får ha lite lugn och ro i riktiga pokerrummet? Eller kanske ska det vara obegränsade rebuys? Med den här uppsättningen på bordet kommer jag att ändra mitt vad om vem som åker ut först till Jennez. Hans utslagning kommer att bli såhär: Appelsf, Doris och jag höjer fram och tillbaka till ca halva stacken, Macess synar glatt med par i kungar och Jennez med tills han smiskar in resten av stacken med par i ettor, blir synad av alla och Macess klonkar såklart en kung för monsterchiplead och till slut vinner hela turneringen. Nötbordet! DP och Okocha på samma ställe. Ser roligt ut. EDIT: TROLIGT att Mike inte såg till att Djens och Klyka fick sitta ihop Faktiskt så har jag slumpat fram placeringarna. Hade jag valt hade jag givetvis satt mig bredvid jm_j, appelsf och Valterego eftersom det är ju gratismarker... Citera
Crappy Postad 20 Januari , 2010 Rapport Postad 20 Januari , 2010 Fisken vid bord två identifierad Citera
Recommended Posts