Gå till innehåll

Mike´s Rock n Roll-Poker 30/1-2010. Rapporter från turren i inläggen #552 och framåt!


MikeTime

Recommended Posts

  • Svars 633
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jag måste tyvärr avanmäla mig, får besök av en gymnasiepolare den helgen, tråkigt när man laddat upp med åldersskämt, skåningskämt och liknande för att passa in :S

 

Vafan ta med kompisen till bunkern istället.

Och kolla svaret nedan som jag skrev till Djens...

 

Och jag måste tyvärr avanmäla mig oxå. Jag såg att jag hamnat på klykas bord.

 

Du är väl medveten att enligt både klubbreglerna och Svenska Pokerförbundets regler är du ändå tvungen att betala inköpet om bordslottning till en turnering är klar? Ifs lugnt för min del om du vill salta potten med 350/500kr.

 

Som Ängeln och jag konstaterat förut - Linköping har många bra pokerspelare men visa sig live är dom för fega för! :-(

 

+1

 

Och sen påstår att de är bra men märker att det är ett jävla gäng galna fyllon som ska spela och bangar ur bara för att de inte tål lite svängningar i rullen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag råkar veta att KFluffie, den gamla forummoderatorn och -räven, gärna vill vara med.

 

Svar till ett lite gammalt inlägg men eftersom all som är från Linköping verkar avboka så borde han få plats.

 

Dessutom har jag chans att få tillbaka en öl som han är skyldig mig sen 3 1/2 år tillbaka...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är en favorit i repris. Skulle underhållningen på Mikes porrklubb inte räcka och man vill sova på ett schysst ställe finns alltid den här att gå till:

 

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5572196.ab

 

Tacksam för att jag fick en walk på din houserule, JM :-D

 

Tycker att det skulle vara taskigt och omoraliskt mot en som druckit klart.

 

Sen kan regeln bli lite jobbig för de som åker bil... :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem fan ska vara kvällens moderator nu då? Som vi sa i skolan på min tid; URBALLERS!

 

KFluffie! En gång moderator, alltid moderator! Se bara på mig. (Och please, återgå nu till topic, annars blir det banfest)

 

Och jag måste tyvärr avanmäla mig oxå. Jag såg att jag hamnat på klykas bord.

 

Eftersom djens är resultatorienterad så skulle han inte kunna leva med att få en runnerrunner signerad Klyka upp i baken. Fegt, men väntat.

 

Som Ängeln och jag konstaterat förut - Linköping har många bra pokerspelare men visa sig live är dom för fega för! :-(

 

Finns det bra spelare där också?

 

Svar till ett lite gammalt inlägg men eftersom all som är från Linköping verkar avboka så borde han få plats.

 

Dessutom har jag chans att få tillbaka en öl som han är skyldig mig sen 3 1/2 år tillbaka...

 

 

Ovanstående var svar på mitt förslag att bereda en plats till KFluffie. Han är nog fortfarande sugen. Mike, SMS:a mig om det finns möjlighet, så kollar jag med honom om han fortfarande kan.

 

F.ö. har KF inte glömt den där ölen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Påminnelse för er som inte varit med tidigare om hur det kommer att gå till. Se till att ha tillräckligt dricka med er annars kan det bli utvisning:

 

 

 

KFluffie! En gång moderator, alltid moderator! Se bara på mig. (Och please, återgå nu till topic, annars blir det banfest)

 

Ovanstående var svar på mitt förslag att bereda en plats till KFluffie. Han är nog fortfarande sugen. Mike, SMS:a mig om det finns möjlighet, så kollar jag med honom om han fortfarande kan.

 

F.ö. har KF inte glömt den där ölen.

 

Röstar för koalan jag med. Det ska vara riktigt djuriskt i bunkern.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var det spikat att KF kommer med på turren. Woho!

 

Jm-j, jag har sagt åt honom att ta med öl. :mrgreen:

 

JUBEL!

 

Sen ska jag försöka få med mig en flaska Rigas Balsam från Riga på onsdag. Det borde jag lyckas med eftersom jag ska bara titta lite på "utsikterna", köpa cigg och lite annat onyttigt och dessutom får en trevlig 2-4-timmars promenad och ont i ballen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående bounties:

 

Lisa hade eventuellt lovat en och hoppas att hon har ett par HeyHoneys-tröjor kvar så slipper jag hennes vrede eftersom jag har en liten bounty som jag tänkte sätta på snusk-HeFo. Helena hade garanterad bara tokskrattat av att få den på sig och sen gett med en ordentlig kram men är lite osäker på hur andra kvinnliga deltagarna reagerar.

 

Lisas bounty-länk: http://pokerforum.nu/forum/1350267-post108.html

 

Mike hade också i en svag stund och behöver åka till godisaffären för sin bounty-bar: http://pokerforum.nu/forum/1349707-post86.html

 

Min består av: http://pokerforum.nu/forum/1360555-post164.html

Alltså ska jag hitta på iaf en kul grej + de här böckerna:

 

GE ALDRIG UP - MICHAEL ALONZO

Hijacked

The book of Bluffs

The Hellfire Club av Peter Straub

Dark Rivers of the Heart av Dean R. Koontz

How To Profit From Your Creative Powers

How To Save Your Own Life av Erica Jong

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...