Gå till innehåll

Mike´s Rock n Roll-Poker 30/1-2010. Rapporter från turren i inläggen #552 och framåt!


MikeTime

Recommended Posts

Åk tåg med mig och Crappy! Tåget styr norröver från Göteborg kl 1002 på lördag och anländer Kumla 1234. Muntra miner, öl och gyckel utlovas.

 

Fler från det hållet? DP?

 

Jag åker kanske tåg. Jag behöver prata med en viss person om hans planer, men han är enligt uppgift för upptagen med WoW för att befinna sig på msn. :-)

 

vad är medelåldern i den här dagboken?:shock:

 

Dagbok?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 633
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag åker kanske tåg. Jag behöver prata med en viss person om hans planer, men han är enligt uppgift för upptagen med WoW för att befinna sig på msn. :-)

 

 

 

Dagbok?

Så Illvillja har fått igång sitt wow-acc. Grattis till honom och wp av hanses fru. Nu försvinner inte lika mkt pengar på sng-beats :mrgreen:

 

En semikvalificerad gissning är 30-35 kanske. Utan Crappy: 23.
BAZINGA
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm du din .... :mrgreen:

Du har aldrig lärt dig räkna? Jag höjer bara medelåldern med 6år.

Appelsf står för övrig höjning.

 

Jag lärde mig räkna i lågstadiet, och det är ju minst 30 år sedan om man ska tro på rykten om min ålder. Det är tillräckligt länge för att glömma bort hur man gör. :-(

 

Edit: nu när jag tänker på det kunde jag redan räkna i lågstadiet. Det var så länge sen jag lärde mig räkna att jag inte minns när det var...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En semikvalificerad gissning är 30-35 kanske. Utan Crappy: 23.

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Tänkte bara skriva att jag ser fram imot detta och hoppas det blir lika kul som förra gången, ska försöka att gå mindre back denna gång. Det målet kan vara inte så svårt att uppnå :-D

 

Jag täcker iaf min del av bensinen, så en liten del av backet är täckt! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Självklart ska jag inte vara (mycket) sämre än någon annan, här ska utlysas bounties!

 

Den som slår ut mig får ett exemplar av Kalle Ankas Pocket nr 152 anno 1993. Det krävs inte mer än ett rågat mått av kaleankapoker för att slå ut mig, så ger man mig Kalle Anka, så ger jag tillbaks Kalle Anka.

 

Men inte nog med det!

 

Den som slår ut djens får ett exemplar av Unga Aktiesparares Aktieboken anno 2000/2001. Djens lär bli avogt inställd till den som har nöjet att slå ut honom, varför denne kan få vissa svårigheter att tillförskansa sig tips om kursvinnare. Denna förlust måste ju kompenseras å något måte, och där kommer jag in i bilden som en räddande ängel.

 

Den som slår ut Lapproffe kanske kan komma att lida brist på konspirationsteorier om pokerförbund och annat. Icke då! Den lyckliga själ som förpassar Roffe till stolen vid det lilla runda bordet utanför pokerlokalen får sig ett och annat till livs genom ett milt begagnat examplar av Elisabeth Frykings bok Mysteriet Roswell, anno 1997. Den kom med en utgåva av En ding-ding värld, vilken tyvärr gått åt till sommarstugeuppvärmning.

 

minabountyskalleankaspo.jpg

 

Tyvärr verkar ju inte Lappis komma på kalaset. Vi får se vad vi hittar på istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr verkar ju inte Lappis komma på kalaset. Vi får se vad vi hittar på istället.

 

Med tanke på vilka som är närvarande så kan det bli ganska speicad.

 

NOTE SO SELF: Hämta mer dricka från Riga och glöm inte att köpa några flaskor Rigas Balsam.

 

Tycker att det ska införas en klubbregel att alla utom Valterego ska ha minst 2%. gift i blodet gör att få spela.

 

Jag är faktiskt ilsket ledsen över att inte kunna medverka.:-(

Jag lägger upp en liten bild i min blogg istället.

 

TY Rolf. Mycket fin bild. :-)

 

Rofl också förutom att jag tänkt vara med på finalbordet för en gångs skull. :cry:

 

Har förfan med mig mina två lyckomaskotar så det känns ganska otroligt att jag inte klonkar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är faktiskt ilsket ledsen över att inte kunna medverka.:-(

Jag lägger upp en liten bild i min blogg istället.

Ni får ta den som en start på mina empiriska studier gällande tableimage.

www. lapproffe.blogg.se

 

Vänta en halvtimme bara. Måste rodda lite...

Tokfan :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...