Gå till innehåll

Mike´s Rock n Roll-Poker 30/1-2010. Rapporter från turren i inläggen #552 och framåt!


MikeTime

Recommended Posts

  • Svars 633
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kul att få se lottningen redan! :-) Många trevliga vid mitt bord (2), men speciellt roligt att få sitta bredvid Schoolbook som jag pratade en del med på SM i Tallin i våras.

 

Jag har tidigare sagt att jag kan ställa min plats till förfogande om ett bord måste kapas, men spelar gärna om det inte blir så. Är det klart med hur det blir eller dröjer det en vecka till innan vi vet bestämt hur det blir?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att få se lottningen redan! :-) Många trevliga vid mitt bord (2), men speciellt roligt att få sitta bredvid Schoolbook som jag pratade en del med på SM i Tallin i våras.

 

Jag har tidigare sagt att jag kan ställa min plats till förfogande om ett bord måste kapas, men spelar gärna om det inte blir så. Är det klart med hur det blir eller dröjer det en vecka till innan vi vet bestämt hur det blir?

 

Vad jag förstått så kommer alla idag anmälda att få plats. Ska bli kul att ses, Hygglo!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att få se lottningen redan! :-) Många trevliga vid mitt bord (2), men speciellt roligt att få sitta bredvid Schoolbook som jag pratade en del med på SM i Tallin i våras.

 

Platserna meddelas ju dock inte förrän matchdag, så det är inte säkert att ni hamnar precis bredvid varandra.

 

Men det är ju mycket roligare att behöva skrika. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad jag förstått så kommer alla idag anmälda att få plats. Ska bli kul att ses, Hygglo!

 

Va kul, ja det ska bli roligt att ses igen! :-)

 

 

Platserna meddelas ju dock inte förrän matchdag, så det är inte säkert att ni hamnar precis bredvid varandra.

 

Ja just det, så stod det ju ja, när ska jag lära mig läsa ordentligt.... :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att få se lottningen redan! :-) Många trevliga vid mitt bord (2), men speciellt roligt att få sitta bredvid Schoolbook som jag pratade en del med på SM i Tallin i våras.

 

Jag har tidigare sagt att jag kan ställa min plats till förfogande om ett bord måste kapas, men spelar gärna om det inte blir så. Är det klart med hur det blir eller dröjer det en vecka till innan vi vet bestämt hur det blir?

 

Hej, skall bli kul att ses igen, bredvid varandra eller inte.

 

Kul för övriga som sover i pokerlokalen: Jag har skaffat en snarkskena och lät i alla fall inget i natt enligt min fru. Akustiska prognosen alltså något bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, skall bli kul att ses igen, bredvid varandra eller inte.

 

Kul för övriga som sover i pokerlokalen: Jag har skaffat en snarkskena och lät i alla fall inget i natt enligt min fru. Akustiska prognosen alltså något bättre.

 

Helt OT.

Ursäkta Mike, men ni kommer önska att jag hade en sådan

Snarkskena

Vad? Var? Hur?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt OT.

Ursäkta Mike, men ni kommer önska att jag hade en sådan

Snarkskena

Vad? Var? Hur?

 

http://www.adactive.se/rzsnabbt.htm

 

Formas efter tänderna så att underkäken förs fram och luft skall kunna passera lättare.

 

Första natten för mig i natt, känns en aning ömt efteråt men inte farligt, enligt recensioner vänjer man sig snart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag använder snarkplåster efter påtryckningar från sambon. Fungerar riktigt bra faktiskt. Dessutom upplever jag att jag sover bättre (djupare) än annars.

Finns på Apoteket.

 

Skönt att hon ställer upp för dig o kör med plåster... Jag vet hur dåligt man sover av att bli knuffad och väckt varje natt.

 

PHOTO-7.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Musiktävling?

 

Ser fram emot att få kamma hem lite extramarker i musiktävlingen även denna gång.

 

Jag vill även annonsera att det kommer att finnas en bounty i form av ett par designerglasögon till den som slår ut mig.

 

//Optikern

 

Jaha, verkar som de flesta hellre vill ha en musikquiz istället för tipspromenad. Eftersom er vilja är min lag så blir det musikquiz även denna gång.

 

Bordslottning finns btw i inlägg #345.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för länken schoolbook, det där ska jag absolut prova! Snarkning verkar vara en vanlig åkomma bland pokerspelare, även jag snarkar väldigt högt. Min fru brukar använda öronproppar när hon sover, men blir ändå väckt av mina snarkningar. Jag har provat snarkspray från apoteket, men det fungerade inte alls.

 

 

Jag slänger in en bounty på mig med, en CD jag har dubbletter av; Köttgrottorna - Köttrea 1983-1993, med hela 26 st punklåtar på svenska inklusive såna hittar som Pendeltåg, Grusgrop och Züga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På tal om bounties hit och dit hittade jag en som jag sätter på Jennez oavsett om han själv sätter bounty på sig själv. Eloket, Klyka och Macess ver redan vad det är för något, ni andra får snällt vänta tills strax innan turneringen.

 

Jag använder snarkplåster efter påtryckningar från sambon. Fungerar riktigt bra faktiskt. Dessutom upplever jag att jag sover bättre (djupare) än annars.

Finns på Apoteket.

 

Är det Breathe Right du använder eller något annat. Tycker att det borde vara obligatorisk för oss övergästande stosnarkare att använda någo

 

Tack för länken schoolbook, det där ska jag absolut prova!

 

Såg de hade extrapris på paket om 4. Kan tänka att iaf Macess är också intresserad. Själv kör jag nog med plåster eftersom det sällan är någon som gnäller om min snarkning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...