Gå till innehåll

Klyka cyklar för Barncancerfonden


Klyka

Recommended Posts

mmm nån propbet på hur långt tid det tar innan du fuckar upp det här med? ;)

 

Jag vågar inte ta nåt bet, du har nog bättre koll på oddsen än jag. :mrgreen:

But still learning...

 

Status på henne? Singel?

 

Eller en sambo som är sugen på action?

 

Tror singel, men vet inte.

 

Han överkompenserar en förlorad ungdom samtidigt som han förtvivlat försöker bygga självkänsla. Som bonus motbevisar han ditt val av nick.

 

Ganska spot on faktiskt. Jag misslyckades ganska kapitalt i min ungdom (känner mig iofs ganska ung fortfarande), och känner att jag måste passa på medan jag har nån form av flyt iaf. Det enda som är fel i citatet ovan är att det ska stå självförtroende istället för självkänsla. Jag har alltid haft mycket stark självkänsla, men självförtroendet har länge varit riktigt kasst.

 

Edit: Kan jag inte få en briefing om er beef? Jag är nyfiken!

 

Jag är också nyfiken. Det enda jag vet är att han har tillägnat hela sitt nick till att påskina att jag är gay, och när ingen uppmärksammade hans finurlighet så försökte han med att skapa denna tråd. Hilarious.. :mrgreen:

 

Jag vet dock inte vad som beskaffar mig den äran. Men troligen har det med min moderering (han kanske fick en infraction för att han var en stygg pojke) eller min tidigare häxjakt mot "rasistiska" inlägg att göra. Om det har med det senare att göra så förstår jag, där var jag ju rätt out of line ibland (även om jag står fast vid en del saker, såsom att vissa användare var betydligt mindre helylle än de utgav sig för att vara - jag hade trots allt rätt bra koll på folk på den tiden).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 484
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag fick ett MSN-meddelande av Devalanteriel. "Jag vill byta namn på din dagbok, får jag det?". Det fick han naturligtvis.

 

Nu heter min dagbok "The Klyke" istället för "Klyka".

 

Just fyi. :)

 

Och för att nå denna information var man också tvungen att klicka på det nya namnet. Hidden brag om att du har dev på msn? ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

:club: Drygt, bara trimmar efter att Heltok postade låten ovan så togs den bort från Youtube. Men jag hade den färdigladdad i ett fönster, så jag räddade videon med hjälp av Camtasia. Bra skit!

 

:club: Idag var jag väldigt nära att sätta mig och spela poker. Men jag lagade mat istället.

 

:club: Igår var jag ute och söndagssöp. Biljard på ett nytt ställe, sen ut på en bar. Träffade på en donna som jag började prata med i baren. Mitt nya, överkaxiga jag gjorde succé, och innan jag visste ordet av satt jag och höll hand med henne. Hennes blick var full av disbelief, "vem fan är den här killen" och "hur kan han vara så jävla självsäker". Tricket var att berätta för henne exakt hur attraherad hon var av mig, och varför hon var det. Jag gillar den attityden, för den funkar. [/obv brag]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:club: Drygt, bara trimmar efter att Heltok postade låten ovan så togs den bort från Youtube. Men jag hade den färdigladdad i ett fönster, så jag räddade videon med hjälp av Camtasia. Bra skit!

 

:club: Idag var jag väldigt nära att sätta mig och spela poker. Men jag lagade mat istället.

 

:club: Igår var jag ute och söndagssöp. Biljard på ett nytt ställe, sen ut på en bar. Träffade på en donna som jag började prata med i baren. Mitt nya, överkaxiga jag gjorde succé, och innan jag visste ordet av satt jag och höll hand med henne. Hennes blick var full av disbelief, "vem fan är den här killen" och "hur kan han vara så jävla självsäker". Tricket var att berätta för henne exakt hur attraherad hon var av mig, och varför hon var det. Jag gillar den attityden, för den funkar. [/obv brag]

 

"Hålla handen"

"Jag gillar den attityden, för den funkar".

 

?

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, valid point. Jag misslyckades obv med avslutet, vilket inte är ovanligt alls. Men att sitta med en tjej som är uppenbart fascinerad och attraherad av en är mycket bättre än vad jag oftast gjorde förr, vilket var att antingen sitta på avstånd och hoppas på att hon magiskt skulle börja eyeballa mig av sig själv eller våga mig fram för att prata om vädret.

 

En pusselbit har fallit snyggt på plats, nu börjar vi lägga dit nästa.

 

Edit: Telefonnummer fick jag iaf, alltid nåt. Men det brukar gå åt skogen ändå om man inte kommer längre än så på dag 1.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...
Haha, i så fall har vi än så länge si så där $10 att erbjuda. :) Nån som offrar sig?

 

Lättare är väl att fråga nån som är bisexuell?

 

Jag frågade min bisexuella kompis och han sa att enligt hans erfarenhet så är killar mycket bättre. Han har i alla fall över 10 i sample på vardera kön.

 

Fake edit: vet om jag bumpar en gammal diskussion.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sweet, svart på vitt! Ty, affe. :mrgreen:

 

:club: :club: :club:

 

Ja, jag är då alltså luspank. Jag sa upp mig från jobbet för att ta en praktikplats i Eskilstuna, göra klart mitt plugg etc. Jag visste att det skulle bli kärvt med ekonomin, och nu är den på rock bottom. Därför var jag dealer på MikeTimes turnering ist för att spela, därför har jag heller ingen BR.

 

Förutom - ett par dollars som jag hittade på stars. Så jag tänkte superflippa med dem. Jag börjar på $2 HU sng. När jag har $30 får jag spela $5, när jag vunnit ett (japps, ett) inköp till nästa nivå så får jag spela den. För enkelhets skull skiter vi i raken. BR-kraven blir alltså som följer:

 

<$30 --> $2+0.2

$30 --> $5+0.5

$40 --> $10+1

$60 --> $20+2

$90 --> $30+3

$140 --> $50+5

$240 --> $100+9 om jag nu mot förmodan skulle komma så långt innan jag antingen bustat eller fegat ur och höjt kraven en smula.

 

Just nu har jag cirkus $25.

 

:club: :club: :club:

 

Såna här fi kan man gärna få lite fler av. Skön overkill på turn och river också.. :mrgreen:

 

Poker Stars $2.00+$0.20 No Limit Hold'em Tournament - t15/t30 Blinds - 2 players - View hand 1126442

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

 

Hero (BTN/SB): t1579 52.63 BBs

BB: t1421 47.37 BBs

 

Pre Flop: (t45) Hero is BTN/SB with 6heart.gif 9heart.gif

Hero raises to t77, BB raises to t124, Hero calls t47

 

Flop: (t248) 9spade.gif Kheart.gif 6spade.gif(2 players)

BB bets t1297 all in, Hero calls t1297

 

Turn: (t2842) 6diamond.gif(2 players - 1 is all in)

 

River: (t2842) 9club.gif(2 players - 1 is all in)

 

Final Pot: t2842

Hero shows 6heart.gif 9heart.gif (a full house, Nines full of Sixes)

BB shows Adiamond.gif Qheart.gif (two pair, Nines and Sixes)

Hero wins t2842

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag är då alltså luspank. Jag sa upp mig från jobbet för att ta en praktikplats i Eskilstuna, göra klart mitt plugg etc. Jag visste att det skulle bli kärvt med ekonomin, och nu är den på rock bottom. Därför var jag dealer på MikeTimes turnering ist för att spela, därför har jag heller ingen BR.

Tråkigt läge, hoppas det reder upp sig snart. Men tur för dig då att "Lima" klonkade så friskt hela tiden, blev en del dricks där. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart bra. =) En fin effekt av mitt ekonomiska trångmål är att jag sett över mina matvanor, med följden att jag äter billigare OCH lyxigare än förr. Det blir mycket långkok, riktigt fina grytor som får puttra 4-8 timmar. Riktigt roligt, riktigt gott!

 

Just nu puttrar en fin bit nötkött tillsammans med lite morot i en mörk lager med salt, buljong och lite kryddor. Sen ska potatis och lök i, så tänkte jag ta ut en del av vätskan och snabbreducera den i en panna och hälla tillbaks i grytan strax innan servering. Avslutar med lite grädde.

 

Kan funka?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är en fisk, så hjälp mig.

 

lp02_shrek2.jpg

 

Poker Stars $2.00+$0.20 No Limit Hold'em Tournament - t10/t20 Blinds - 2 players - View hand 1128063

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

 

BTN/SB: t846 42.30 BBs

Hero (BB): t2154 107.70 BBs

 

Pre Flop: (t30) Hero is BB with Kheart.gif 5club.gif

BTN/SB raises to t60, Hero calls t40

 

Redan här är jag rådvill. Kan jag folda K5o? Naah?

 

Flop: (t120) 8club.gif Kdiamond.gif Qheart.gif(2 players)

Hero bets t77, BTN/SB calls t77

 

Donk. Varför? Mja, jag tar gärna lite FE om jag ändå ska syna en CB från fi. Men jag har inte funderat jättedjupt på det. Anus?

 

Turn: (t274) Aheart.gif(2 players)

Hero checks, BTN/SB checks

 

River: (t274) Aspade.gif(2 players)

Hero checks, BTN/SB bets t219

 

Now what? Jag gillar ju det andra esset bättre än det första iaf. Hade jag haft nåt för att värdebetta? Jag känner mig inte jättekaxig med min svaga kung, och tål inte omslag, hellre c/c, men frågan är väl om jag ens kan det. C/f?

 

:club: :club: :club:

 

Det verkar dra ihop sig till ett spontant homegame här hos mig. Snorlåg nivå, ldo. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är en fisk, så hjälp mig.

 

lp02_shrek2.jpg

 

Poker Stars $2.00+$0.20 No Limit Hold'em Tournament - t10/t20 Blinds - 2 players - View hand 1128063

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

 

BTN/SB: t846 42.30 BBs

Hero (BB): t2154 107.70 BBs

 

Pre Flop: (t30) Hero is BB with Kheart.gif 5club.gif

BTN/SB raises to t60, Hero calls t40

 

Redan här är jag rådvill. Kan jag folda K5o? Naah?

 

Flop: (t120) 8club.gif Kdiamond.gif Qheart.gif(2 players)

Hero bets t77, BTN/SB calls t77

 

Donk. Varför? Mja, jag tar gärna lite FE om jag ändå ska syna en CB från fi. Men jag har inte funderat jättedjupt på det. Anus?

 

Turn: (t274) Aheart.gif(2 players)

Hero checks, BTN/SB checks

 

River: (t274) Aspade.gif(2 players)

Hero checks, BTN/SB bets t219

 

Now what? Jag gillar ju det andra esset bättre än det första iaf. Hade jag haft nåt för att värdebetta? Jag känner mig inte jättekaxig med min svaga kung, och tål inte omslag, hellre c/c, men frågan är väl om jag ens kan det. C/f?

 

:club: :club: :club:

 

Det verkar dra ihop sig till ett spontant homegame här hos mig. Snorlåg nivå, ldo. :mrgreen:

Det här är en av de största slakter jag sett, både spel- och resonemangsmässigt. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är en fisk, så hjälp mig.

 

lp02_shrek2.jpg

 

Poker Stars $2.00+$0.20 No Limit Hold'em Tournament - t10/t20 Blinds - 2 players - View hand 1128063

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

 

BTN/SB: t846 42.30 BBs

Hero (BB): t2154 107.70 BBs

 

Pre Flop: (t30) Hero is BB with Kheart.gif 5club.gif

BTN/SB raises to t60, Hero calls t40

 

Redan här är jag rådvill. Kan jag folda K5o? Naah?

 

Flop: (t120) 8club.gif Kdiamond.gif Qheart.gif(2 players)

Hero bets t77, BTN/SB calls t77

 

Donk. Varför? Mja, jag tar gärna lite FE om jag ändå ska syna en CB från fi. Men jag har inte funderat jättedjupt på det. Anus?

 

Turn: (t274) Aheart.gif(2 players)

Hero checks, BTN/SB checks

 

River: (t274) Aspade.gif(2 players)

Hero checks, BTN/SB bets t219

 

Now what? Jag gillar ju det andra esset bättre än det första iaf. Hade jag haft nåt för att värdebetta? Jag känner mig inte jättekaxig med min svaga kung, och tål inte omslag, hellre c/c, men frågan är väl om jag ens kan det. C/f?

 

:club: :club: :club:

 

Det verkar dra ihop sig till ett spontant homegame här hos mig. Snorlåg nivå, ldo. :mrgreen:

 

K5o bör du ha med i din synrange på 2-manna. CC fungerar nog bra som en sorts pottkontroll.

 

FE ? Från vilken bättre hand tror du att du har det ifrån?

 

Du slår nog bara en bluff. Så det är bara att avgöra hur ofta fi bluffar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte vad du gör på 2-dollars-nivån

 

Inte jag heller. Mjo jag är pank och tvärvägrar deposita, men hittade 20ish dollars. Så jag börjar på $2 men tänkte rasa uppåt med snudd på kriminellt låga BR-krav.

 

Det här är en av de största slakter jag sett, både spel- och resonemangsmässigt. :-)

 

Hihi, det ante mig. Jag har aldrig varit bra, men aldrig sämre än nu. :mrgreen: Plus att jag skjöt lite från höften, men det är den minst relevanta av mina ursäkter. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...