Gå till innehåll

Genant upptäckt i mitt nick


Recommended Posts

När jag skapade mitt nickname satsade jag på latin för att försöka framstå som intellektuell.

Nu har jag emellertid upptäckt att mitt nick även skapar ett påstående om en moderator när man slänger om bokstäverna. Detta är naturligtvis inte meningen utan ett högst olyckligt och märkligt sammanträffande. Vill självfallet inte skymfa någon så om ni vill kan jag ändra mitt namn.

 

Lykka = Klyka

Si = Is

Gya = Gay

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag skapade mitt nickname satsade jag på latin för att försöka framstå som intellektuell.

Nu har jag emellertid upptäckt att mitt nick även skapar ett påstående om en moderator när man slänger om bokstäverna. Detta är naturligtvis inte meningen utan ett högst olyckligt och märkligt sammanträffande. Vill självfallet inte skymfa någon så om ni vill kan jag ändra mitt namn.

 

Lykka = Klyka

Si = Is

Gya = Gay

 

Känns mer som att du tyckte att du var jävligt fyndig när du skapade ditt nick och är missnöjd med att ingen har kommenterat det. Nu gör du istället ett aktivt försök att få lite cred för din påhittighet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns mer som att du tyckte att du var jävligt fyndig när du skapade ditt nick och är missnöjd med att ingen har kommenterat det. Nu gör du istället ett aktivt försök att få lite cred för din påhittighet.

 

Japp japp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni PF:are har så skön och avslappnad humor. Det är inte så allvarligt liksom. Man kan skoja med varandra osv...

 

Helt riktigt. Jag har svårt att ta på allvar att en kille sitter och kastar om bokstäverna i "Klyka is gay" och tycker det är tillräckligt viktigt för att använda det som sitt nick i 200 poster. Att lustigheten inte nådde ända fram, och LykkaSiGya således tvingades påpeka den, allt för att stolt kunna visa upp sin finurlighet och dedikation, det gör bilden än mer sorgligt underbar.

 

Det är fasansfullt skojigt. :D :D Och lite smickrande på nåt sjukt sätt. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man försöker och försöker men når aldrig ända fram. Story of my life... bad beated 24/7... alla är så smarta och roliga runt omkring en... Klyka, tamtaram, Soderkrippa (obv), Supertequila osv... man känner sig blek, korkad och tråkig.

 

Tycker modsen kan banna alla som varit elaka i den här tråden för det ska man inte vara... tänker särskilt på Kosmo och Affe.. de är inte snälla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man försöker och försöker men når aldrig ända fram. Story of my life... bad beated 24/7... alla är så smarta och roliga runt omkring en... Klyka, tamtaram, Soderkrippa (obv), Supertequila osv... man känner sig blek, korkad och tråkig.

 

Tycker modsen kan banna alla som varit elaka i den här tråden för det ska man inte vara... tänker särskilt på Kosmo och Affe.. de är inte snälla.

 

Jag vill också säga förlåt även om jag inte tillbedes göra så, ditt inlägg var så fint så man nästan fick tårar i ögonen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man försöker och försöker men når aldrig ända fram. Story of my life... bad beated 24/7... alla är så smarta och roliga runt omkring en... Klyka, tamtaram, Soderkrippa (obv), Supertequila osv... man känner sig blek, korkad och tråkig.

 

Tycker modsen kan banna alla som varit elaka i den här tråden för det ska man inte vara... tänker särskilt på Kosmo och Affe.. de är inte snälla.

 

Vad du behöver är lite grov-sado-sex a la ST-style så blir du på bra humör direkt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...