Gå till innehåll

Klyka cyklar för Barncancerfonden


Klyka

Recommended Posts

  • Svars 484
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

I brist på ork att jaga bättre just nu så tog jag dealen om RB på Potraiser. Verkar fiskigt so far. Men klienten är riktigt störande, redan vid två bord börjar det bli jobbigt. Nån som har erfarenhet av Entraction (B2B) och kan tipsa om bra sätt att underlätta multitablandet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I brist på ork att jaga bättre just nu så tog jag dealen om 50% RB på Potraiser. Verkar fiskigt so far. Men klienten är riktigt störande, redan vid två bord börjar det bli jobbigt. Nån som har erfarenhet av Entraction (B2B) och kan tipsa om bra sätt att underlätta multitablandet?

 

 

 

Hur många bord tänkte du spela? Om du spelar 6 bord + och sedan minimera alla så går det ganska fint enligt min mening, jag spelar själv på potraiser också. Bra support osv :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många bord tänkte du spela? Om du spelar 6 bord + och sedan minimera alla så går det ganska fint enligt min mening, jag spelar själv på potraiser också. Bra support osv :)

 

Hehe, ja jag hittade både tile-tables-knappen och resize-knappen. Heh, så dumt av mig att missa dem. Cascade verkar dock omöjligt att köra på Entraction.

 

Ska väl spela 4 bord, även om målet är 6. Börjar med ännu färre, faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha ja det finns ju den knappen där!

Vi kanske möts någon gång på entraction! Vilka nivåer kör du på?

 

NL50 för stunden, ska väl inom kort upp på NL100 om inte riggen går emot mig. Men den tror jag att HataB2B har tömt ut för länge sen, så det borde vara lugnt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NL50 för stunden, ska väl inom kort upp på NL100 om inte riggen går emot mig. Men den tror jag att HataB2B har tömt ut för länge sen, så det borde vara lugnt..

 

Nej då den är kvar, men du kommer nog bara spela texas va? Riggen är på omahan ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer. Just nu är jag dock fortfarande hög på att jag just tagit farväl av den sjukt fina 24-åriga dam som följde med mig hem och typ lekte upp mig som vore jag ett garnnystan i en kattunges klor.

 

Hörs imorrn. Då ska även ny grind-skärm inhandlas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, igår var det alltså utgång direkt efter jobbet. Gick med en polare till en studentnation med en massa fina damer, och vi hade ett mål med kvällen. Gick runt och pratade med en massa tjejer. Han såg en tjej han ville ragga på, jag agerar wingman genom att börja snacka med hennes kompis, vilket var ett mycket angenämt uppdrag för hon var fan söt. Det ledde till att han och jag fick varsitt telefonnummer, sen drog vi vidare ut på dansgolvet. Jag hittade en polsk tjej som jag kysste, men hon gav mig en mailadress ist för ett telefonnummer, känns meckigt och drygt.

 

Vid stängning var jag i mitt esse, utan framgång dock. Men när vi gick nedför gatan ned mot stan så såg jag en väldigt fin tjej stå och prata med nån snubbe. Hon hade en sjukt sexig blick och rödaktigt hår, hur ska man bara kunna passera, liksom? Så jag stannar och säger nånting till dem, polaren stannar upp vid sidan om men blandar sig inte i diskussionen. Presenterar mig först för killen och skakar hand med honom, sedan med tjejen och håller kvar hennes hand medan jag vänder mig ifrån henne och snackar med killen.

 

Så jag står där och håller hennes hand men ignorerar henne i övrigt. Tror det var en bra strategi, typ lite DHV samtidigt som det faktum att jag håller hennes hand är klart ett steg för långt sas och får henne att tänka, plus att det signalerar "jag vänder mig till dig alldeles snart". Dessutom fattar killen rätt snabbt att loppet är kört för honom, så han ursäktar sig snart och drar vidare.

 

Därmed vände jag mig mot tjejen igen. Ska bara lägga armen om hennes midja och börja gå nedför gatan med henne, men det blev istället att vi helt plötsligt står och hånglar. Vänder mig om till min polare och rycker på axlarna a la "wtf klonk", han säger "hörs imorrn" och stoppar en förbiåkande taxi. Jag stoppar nästa taxi, och tjejen och jag åker hem till mig.

 

Rätt sjukt, faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mkt fint att engagera killen först. Största misstaget folk gör när de öppnar ett set är att totalt ignorera killen vilket väcker hans försvarsmekanism direkt o skapar en otrevlig atmosfär.

 

Var försiktig med att hålla kroppskontakten för länge direkt i början med tjejer, de kan tycka det är lite creepy... men annars wp, gg, no re osv :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wp! Påminn mig om att inte skaka hand för länge med dig imorgon...

 

Haha, jag kommer att hålla kvar samtidigt som jag pratar med nån annan. :mrgreen:

 

ST: Gillar dina kommentarer. Handanalys tillhör det förflutna, ragganalys ligger i tiden. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...