Ferna Postad 17 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2009 Fixa lite morfin och en slö kniv/köttyxa. Stycka bort fingret och få det att se ut som en olycka(lite ojämna snitt). Casha ut phett på försäkringen. Vips, du är rullad för NL$100. GL! <3 finfin ide, kanske ska ta hela armen? Så man får sätta sig upp mot isildur! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 har haft sjukt jobbigt problem dom senaste dagarna, mitt lillfinger har domnat bort aka somnat KONSTANT, det vägrar att vakna till liv, det blir värre så fort jag har handleden "ovanför" armbågen, stickningarna är där hela tiden, men då blir dom värre, vad fan är detta? Någon som vet? Och vad fan ska man göra? Hade nog samma problem för nåra månader sen. Spred sig dock så både lillfinger, ringfinger och halva handen pirrade. Har för mig att det kan vara två olika syndrom, karpaltunnelsyndrom hette det ena tror jag. Det är hursomhelst nån nerv som kommer i kläm, du får söka runt lite på nätet för att veta mer. För mig löste det sig efter att jag övade upp vänsterhanden och lirade med den i nån vecka eller två. Se till att vila högerhanden pronto, annars kan du i slutändan få göra nåt kirurgiskt ingrepp för att lätta på trycket mot nerven. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 17 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2009 Hade nog samma problem för nåra månader sen. Spred sig dock så både lillfinger, ringfinger och halva handen pirrade. Har för mig att det kan vara två olika syndrom, karpaltunnelsyndrom hette det ena tror jag. Det är hursomhelst nån nerv som kommer i kläm, du får söka runt lite på nätet för att veta mer. För mig löste det sig efter att jag övade upp vänsterhanden och lirade med den i nån vecka eller två. Se till att vila högerhanden pronto, annars kan du i slutändan få göra nåt kirurgiskt ingrepp för att lätta på trycket mot nerven. Tack, ska kolla upp det lite, men det konstiga är att det inte är högerhanden det sitter i, utan vänsterhanden. Jag har en teori om att det är för att jag brukar stödja mig på handen när jag sitter vid datorn, alltså jag har armbågen på bordet och stödjer huvudet mot handen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Tack, ska kolla upp det lite, men det konstiga är att det inte är högerhanden det sitter i, utan vänsterhanden. Jag har en teori om att det är för att jag brukar stödja mig på handen när jag sitter vid datorn, alltså jag har armbågen på bordet och stödjer huvudet mot handen. Eller så kanske du kör klassikern "runka med vänsterhanden" för att förhöja känslan? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Jag har en teori om att det är för att jag brukar stödja mig på handen när jag sitter vid datorn, alltså jag har armbågen på bordet och stödjer huvudet mot handen. Och med munnen öppen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 17 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2009 Eller så kanske du kör klassikern "runka med vänsterhanden" för att förhöja känslan? Jag är redan en vänsterrunkare, och tro mig det är inte härligt att runka med ett avdomnat lillfinger! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 17 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2009 Behöver fan hjälp nu, mötte en snubbe HU nyss, han satte verkligen dit mig. Hans 3bet% var lätt över 30%, jag är inte direkt van vid att möta aggressivare motståndare än mig på den nivån jag lirar. Så nu får ni hjälpa till här, med mitt tänk! ALLTID efter han 3bettat med alltifrån 95s J5s 28s så pottar han 100% av gångerna floppen, vilket blir en mycket olustig situation flertalet av gångerna då jag missat floppen eller träffat mellanpar. Så nu måste ni hjälpa till lite med rangerna jag behöver använda mig av mot denna snubbe, vad ska vi ha för 3bet calling range mot honom? Ska vi ha en 4bet range mot honom? (Det känns nästan som ett absolut måste här?) Och hur ska den se ut? 4betar vi enbart för värde? Eller ska vi lägga till en bluf range också? Hur delar vi upp den? Och hur ska den se ut isf? Ska våran 3bet range se ut som vanligt eller är det något vi behöver ändra på här? Ja skriv ner allt ni kommer på här i tråden som kan tänkas hjälpas, för denna jävel ska inte fortsätta ta mina pengar imo! Ni märker nog att min hjärna snurrar av funderingar nu, jag tycker nästan det känns som att jag tänker fel, men jag vet inte, låt mig komma in i tänket!! Plz help me. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lobo Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Tack, ska kolla upp det lite, men det konstiga är att det inte är högerhanden det sitter i, utan vänsterhanden. Jag har en teori om att det är för att jag brukar stödja mig på handen när jag sitter vid datorn, alltså jag har armbågen på bordet och stödjer huvudet mot handen. Exakt så satt jag när jag läste detta. Angående heads-up. Det är inte lönt att säga byt motsåndare, va? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Låter som en läcka att sitta och 3beta över 30% och potta alla floppar. Syna 3bet med highcards typ qj,kt,kq,qt, 89s osv. Sen tror jag du kan spela ganska straightforward på flopen, folda när du missar och syna ner när du träffar. Bör inte vara svårare än så. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 17 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2009 Låter som en läcka att sitta och 3beta över 30% och potta alla floppar.Syna 3bet med highcards typ qj,kt,kq,qt, 89s osv. Sen tror jag du kan spela ganska straightforward på flopen, folda när du missar och syna ner när du träffar. Bör inte vara svårare än så. Exakt så jag försökt att gjort men han har fortfarande edge på mig, det räcker tydligen inte, jag synar ändå för lite 3bet och missar floppen för ofta! Måste nog ha en bredare 3bet calling range och lägga till en 4bet range, det jag behöver hjälp med! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 17 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2009 Exakt så satt jag när jag läste detta. Angående heads-up. Det är inte lönt att säga byt motsåndare, va? Sa du inte det förra gången också? Det vill jag inte, jag vill ta den här jäveln, jag vill bli bättre, jag vill inte byta spelare bara för att jag är sämre än honom, jävla feglir palla det, så gör alla andra mot mig på siten, hatar fan dom, vill inte bli som dom. Dom sitter ut så fort jag sätter mig vid bordet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 vilket nätverk lirar du på? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 17 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2009 vilket nätverk lirar du på? Melita Gaming, fiskigare än fiskigast Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GulaGreger Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lobo Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Sa du inte det förra gången också? Det vill jag inte, jag vill ta den här jäveln, jag vill bli bättre, jag vill inte byta spelare bara för att jag är sämre än honom, jävla feglir palla det, så gör alla andra mot mig på siten, hatar fan dom, vill inte bli som dom. Dom sitter ut så fort jag sätter mig vid bordet. Det är ingen tennismatch! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 17 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2009 Det är ingen tennismatch! Nehe?, men man vill inte vara bäst eller? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lobo Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Nehe?, men man vill inte vara bäst eller? Det handlar om att tjäna pengar först och främst. Det gör man igenom att möta sämre spelare. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 17 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2009 Det handlar om att tjäna pengar först och främst. Det gör man igenom att möta sämre spelare. Ja det är det jag gör hela dagarna, men för att utvecklas måste man möta bättre och besegra dom! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Ja det är det jag gör hela dagarna, men för att utvecklas måste man möta bättre och besegra dom! En spelare som 3-bettar så stor del av sina händer samt pottar alla floppar är ju knappast bättre än dig ferna. Spela smart och exploatera hans enormt stora läcka. Du skrev även att du liksom träffar mittenpar som bäst, typ. Mittenpar ligger ju mil över denna spelares range. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 17 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2009 En spelare som 3-bettar så stor del av sina händer samt pottar alla floppar är ju knappast bättre än dig ferna. Spela smart och exploatera hans enormt stora läcka. Du skrev även att du liksom träffar mittenpar som bäst, typ. Mittenpar ligger ju mil över denna spelares range. Som sagt jag är inte van att möta spelare som är aggressivare än mig, så det blev en annorlunda/ovan omställning, men jag tror jag fått klur på det nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 18 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 November , 2009 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 18 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 November , 2009 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 18 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 November , 2009 french fries Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 19 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 November , 2009 Behöver motivation, har sprungit in i 2outare två nätter i rad nu, har ingen lust att spela när jag vet hur det kommer att se ut, behöver en boooooost! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teredo Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 Sluta spela för ett tag och gör något helt annat, ex. träna, umgås med familj & vänner etc etc. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts