Gå till innehåll

Ferna - Vart ska jag spela?


Ferna

Recommended Posts

  • Svars 790
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Svenska spel, vilket skämt är detta enligt regelboken? När jag åkte ut hade jag 1000 marker med blinds på 75/150..

 

När nästa runda börjar sitter alla på 8000 stackar och blindintervallen börjar om på 10/20, känner mig ganska blåst!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svenska spel, vilket skämt är detta enligt regelboken? När jag åkte ut hade jag 1000 marker med blinds på 75/150..

 

När nästa runda börjar sitter alla på 8000 stackar och blindintervallen börjar om på 10/20, känner mig ganska blåst!

 

 

 

Hoppas du skojar? Den började om på 20/40 alltså dubbla mot omgången innan. På vilket sätt skulle detta vara orimligt?

 

Hint: Stackarna dubblas varje omgång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

40/80 nästa gång då?

 

 

Ja det borde det ju bli, hur skulle man annars göra det menar du? Man kan ju inte låta nivåerna bara rulla på eftersom de som redan vunnit inte har chansen att lira under tiden. Man måste ju börja varje omgång med samma stackdjup annars skulle ju stackdjupen vara typ 5 bb efter 3-4 omgångar eftersom det alltid är nån match som tar lång tid i varje omgång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det borde det ju bli, hur skulle man annars göra det menar du? Man kan ju inte låta nivåerna bara rulla på eftersom de som redan vunnit inte har chansen att lira under tiden. Man måste ju börja varje omgång med samma stackdjup annars skulle ju stackdjupen vara typ 5 bb efter 3-4 omgångar eftersom det alltid är nån match som tar lång tid i varje omgång.

 

Ja ni har rätt, jag visste inte hur det var, snälla låt mig skämmas ifred.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

asså ferna varför tar du inte en stejk på högre nivå? Du är ju fan pfstar och bör väl inte ha något som helst problem med de?

Shippa upp lifetimegraf asap!!!

 

Skulle gärna ta en stejk, har dock ingen lifetime graf (du vet ju att där jag lirar nu funkar inte HEM/PT3), men vet att jag skulle vara vinnande på NL50 CG HU, men vet dock ingen som skulle vilja stejka mig :-( ..

Också är jag ganska bortskämd, vill ha 100+ Inköp om jag lirar HU CG.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...