Gäst Postad 19 September , 2009 Rapport Postad 19 September , 2009 Jag säger samma sak igen. Det bror väl lite på vilka matcher du väljer att spela på? Självklart slänger jag inte in pengar varje runda storlagen spelar. Förra säsongen om man bara ser till storlagens matcher (Arsenal, Chelsea, Liverpool, United, Inter, Barcelona och Real ) ökade vi rullen med 70% bara på de lagen! Sen kanske det var en tillfällighet men det visar sig väl i år. Jag är iaf helt övertygad om att det går att plussa helt okej om man väljer sina matcher! Med andra ord tror du att du är mer insatt i ligorna än oddssättarna själva? Återigen, vill inte låta negativ, rolig dagbok och lycka till oavsett Citera
sankento Postad 19 September , 2009 Författare Rapport Postad 19 September , 2009 Med andra ord tror du att du är mer insatt i ligorna än oddssättarna själva? Återigen, vill inte låta negativ, rolig dagbok och lycka till oavsett Haha det är klart att jag är mycket bättre än alla odds-sättare där ute? Det är ingen fara, det är bara roligt! Självklart är jag inte mer insatt än de som jobbar med skiten men jag har uppenbarligen en bra edge eftersom jag vunnit pengar på sportsbetting 4 år irad? Och en stor del av pengarna kommer faktiskt från de stora lagen även om de största förlusterna kommer från några av de matcherna också! Sen från något helt annat. Har för mig att jag läste någonstans att förra året alltså 2008 var första året någonsin som spelarna slog oddssättarna, det kanske är helt jävla galet fel, men är helt säker att jag läst något om det! Finns det nu någon där ute som kan backa upp det jag tror mig läst so please step forward! Citera
sankento Postad 19 September , 2009 Författare Rapport Postad 19 September , 2009 Det fortsätter att gå helt okej. Sevilla leder med 1-0 i paus och det känns ganska stabilt. Inte kunnat se matchen för brorsan har förfestat i vår lägenhet fram tills nu men ska passa på att kika på andra halvlek och ladda upp inför Barcelonas match ikväll sen! Sportbladets resultatrapportering sa att det stod 0-0 i halvtid så blev positivt överraskad när jag såg att Negredo faktiskt gett Sevilla ledningen i den 38e! Citera
HSvensson Postad 19 September , 2009 Rapport Postad 19 September , 2009 Hoppas verkligen båda går in, har en dubbel inne på det (betade faktiskt innan jag upptäckte er dagbok) Kör på hårt, kommer följa denna Lycka till Citera
sankento Postad 19 September , 2009 Författare Rapport Postad 19 September , 2009 Hoppas verkligen båda går in, har en dubbel inne på det (betade faktiskt innan jag upptäckte er dagbok) Kör på hårt, kommer följa denna Lycka till 2-0 nu och 5 min kvar. Känns ganska stabilt! Har du dubble Sevilla/Barca eller Villa/Sevilla? Tack så mycket och lyckatill själv! Citera
sankento Postad 19 September , 2009 Författare Rapport Postad 19 September , 2009 Det börjar lovande iallafall. Zlatan 1-0 efter 2 minuter Citera
HSvensson Postad 19 September , 2009 Rapport Postad 19 September , 2009 2-0 nu och 5 min kvar. Känns ganska stabilt! Har du dubble Sevilla/Barca eller Villa/Sevilla? Tack så mycket och lyckatill själv! Sevillavinst (insatsen tillbaka vid oavgjort, vilket det inte blev) och barca -1,5 har jag med i dubbeln. Ser lovande ut ! Citera
sankento Postad 19 September , 2009 Författare Rapport Postad 19 September , 2009 Chip the money! Haha ja känns riktigt bra. Fan vad grym Messi är! Och Zlatan för den delen! Det kommer bli över 5-0 som det ser ut nu. Vad fick du för odds på dubbeln förresten? Citera
HSvensson Postad 19 September , 2009 Rapport Postad 19 September , 2009 Haha ja känns riktigt bra. Fan vad grym Messi är! Och Zlatan för den delen! Det kommer bli över 5-0 som det ser ut nu. Vad fick du för odds på dubbeln förresten? 2,70 Citera
slowboy Postad 19 September , 2009 Rapport Postad 19 September , 2009 Du kan tacka mig sen Starlight, slipper nog fly landet =) Citera
sankento Postad 19 September , 2009 Författare Rapport Postad 19 September , 2009 Du kan tacka mig sen Starlight, slipper nog fly landet =) Haha aboslut. Kan erkänna att jag inte ens kollat på HCP-spelen denna rundan så det var mer än välkommet! Och känns rätt bra so far Citera
sankento Postad 19 September , 2009 Författare Rapport Postad 19 September , 2009 2,70 Du fick alltså bara 0.45 extra på -1.5 spelet på Barca? Men ser bra ut nu! Ska inte ta ut något i förskott men fan vad bra Barca är!! Citera
slowboy Postad 19 September , 2009 Rapport Postad 19 September , 2009 Körde samma dubbel som HSvensson, fast +0.5 på sevilla , fick 2.22 Citera
sankento Postad 19 September , 2009 Författare Rapport Postad 19 September , 2009 Körde samma dubbel som HSvensson, fast +0.5 på sevilla , fick 2.22 Fattar inte riktigt. Jag fick ju 2.25 på ett helt vanligt enkelt spel på Sevilla. Hur kan du få sämre odds om du dessutom kör en dubbel med handicap? Citera
Shahin86 Postad 19 September , 2009 Rapport Postad 19 September , 2009 Fattar inte riktigt. Jag fick ju 2.25 på ett helt vanligt enkelt spel på Sevilla. Hur kan du få sämre odds om du dessutom kör en dubbel med handicap? +0,5 så vinner man med kryss så känns inte sämre (= Citera
slowboy Postad 19 September , 2009 Rapport Postad 19 September , 2009 Fattar inte riktigt. Jag fick ju 2.25 på ett helt vanligt enkelt spel på Sevilla. Hur kan du få sämre odds om du dessutom kör en dubbel med handicap? + 0.5 betyder ju att jag har x2 =), det gav inte så bra odds, sen fick jag bara runt 1.70 på över -1.5 på Barca Citera
slowboy Postad 19 September , 2009 Rapport Postad 19 September , 2009 +0,5 så vinner man med kryss så känns inte sämre (= Fan va snabb du är Shahin Citera
Shahin86 Postad 19 September , 2009 Rapport Postad 19 September , 2009 Fan va snabb du är Shahin hehe kollade in i halvtid (= Citera
superguran Postad 19 September , 2009 Rapport Postad 19 September , 2009 Tror på över 2.5 mål mellan Barcelona och Atletico Madrid ikväll och HCP - 1 på Atletico , vinst för Barca dvs, de brukar ha lätt för Atletico på hemmaplan. Ser ju ut som att denna match är klar! Citera
sankento Postad 19 September , 2009 Författare Rapport Postad 19 September , 2009 Ser ju ut som att denna match är klar! Nu e det ju helt plötsligt 4-2 så lite spänning sista minutrarna. Fan vad jag kommer hata Barcelona och deras nya jävla kassa jävla skit-mittback pzygrinsky eller hur fan han stavas om det nu blir 4-3 i typ 12e tilläggsminuten Citera
sankento Postad 19 September , 2009 Författare Rapport Postad 19 September , 2009 + 0.5 betyder ju att jag har x2 =), det gav inte så bra odds, sen fick jag bara runt 1.70 på över -1.5 på Barca Ah! fan vilken koll jag känner att jag har. Då är det kanske helt okej ändå! Citera
slowboy Postad 19 September , 2009 Rapport Postad 19 September , 2009 Blev lite spännande i slutet =), så det skall vara antar jag Citera
sankento Postad 19 September , 2009 Författare Rapport Postad 19 September , 2009 Chip it baby! :mrgreen: Känns bra 3 av 3 är alltid mysigt! Blev lite spännande i slutet =), så det skall vara antar jag Jo det blir ju lite mer spänning då. Fan vad Barca är bra för övrigt. Och finns det ens någon som är i närheten av att vara lika bra som Messi just nu? Citera
Recommended Posts