Gå till innehåll

SAJT: Betsson.com


Sunbird

Recommended Posts

  • Svars 535
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Hittils har Betsson inte imponerat. Underlägset Hollywoodpoker.

 

För det första kan man inte se turneringsinfo på deras hemsida (man ska kunna men det kommer aldrig fram något). Vilka spelare som är kvar etc. Om jag vill det måste jag in på hollywoodspokers hemsida som fungerar perfekt.

 

Nu är Ongame nere och mycket riktigt visar Hollywoodpoker 0 spelare medan betsson visar 1070.

 

Hemsidan är med andra ord långt ifrån perfekt..

 

[EDIT] Såg just en mycket bra sak också. Betsson har skrivit om deras planerade underhåll som de har nu samt när de ska vara uppe igen. Vilket inte nämns på hollywood.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

även om man har konto på betsson.com kan man bli bytt o ta del av saftig rakeback. gäller även nya spelare.

 

det fick mig o börja prova betsson.com igen och jag gillar fiskarna och de är få grinders.

 

är det någon som i extremt enkla ord kan förklara hur man kan läsa av sin rakeback i rena pengar genom att kolla på sina playerpoints?

 

Tex, säg att jag har 100 poäng och spelar enbart 5 mannabord och har 35% rakeback. Vad blir det i pengar per 100 poäng?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

även om man har konto på betsson.com kan man bli bytt o ta del av saftig rakeback. gäller även nya spelare.

 

det fick mig o börja prova betsson.com igen och jag gillar fiskarna och de är få grinders.

 

är det någon som i extremt enkla ord kan förklara hur man kan läsa av sin rakeback i rena pengar genom att kolla på sina playerpoints?

 

Tex, säg att jag har 100 poäng och spelar enbart 5 mannabord och har 35% rakeback. Vad blir det i pengar per 100 poäng?

 

 

Du får 5p för varje $1 i buy-in på sng, så 5p är $1 rejkad dollar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

även om man har konto på betsson.com kan man bli bytt o ta del av saftig rakeback. gäller även nya spelare.

 

det fick mig o börja prova betsson.com igen och jag gillar fiskarna och de är få grinders.

 

är det någon som i extremt enkla ord kan förklara hur man kan läsa av sin rakeback i rena pengar genom att kolla på sina playerpoints?

 

Tex, säg att jag har 100 poäng och spelar enbart 5 mannabord och har 35% rakeback. Vad blir det i pengar per 100 poäng?

 

 

Du får 5p för varje $1 i buy-in på sng, så 5p är $1 rejkad dollar ;)

 

 

 

Jag spelar inbart cashgame... Vet att det är 0.07 poäng per 10 Cent ur raken, men eftersom man är 5 pers per bord och man får 35%... så vad blir det per 100 intjänade poäng.??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag anmälde mig i förväg på eftermiddagen till en turnering som skulle gå på kvällen. När jag kom hem på kvällen och skulle jag logga in och spela turneringen så kom jag inte in på Betson/Ongame för det var fel på servern hos Ongame. Alltså brann min avgift inne och nu vill inte Betson stå för den avgift jag betalade för en turnering jag inte kunde spela. Jag har varit i kontakt med dem och det är inte säkert jag kan få tillbaka pengarna av dem utan de vill ha pengar från nätverket först. Får de inga pengar så får jag inga pengar. Jag har spelat mycket på Betson då det var där jag började att spela poker men just nu är jag oerhört besviken på dem. Om man betalar in avgift till en turnering då jag inte kom på deras nätverk borde de ju stå för min förlust tycker man. Vad kan jag göra för att sätta press på dem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag anmälde mig i förväg på eftermiddagen till en turnering som skulle gå på kvällen. När jag kom hem på kvällen och skulle jag logga in och spela turneringen så kom jag inte in på Betson/Ongame för det var fel på servern hos Ongame. Alltså brann min avgift inne och nu vill inte Betson stå för den avgift jag betalade för en turnering jag inte kunde spela. Jag har varit i kontakt med dem och det är inte säkert jag kan få tillbaka pengarna av dem utan de vill ha pengar från nätverket först. Får de inga pengar så får jag inga pengar. Jag har spelat mycket på Betson då det var där jag började att spela poker men just nu är jag oerhört besviken på dem. Om man betalar in avgift till en turnering då jag inte kom på deras nätverk borde de ju stå för min förlust tycker man. Vad kan jag göra för att sätta press på dem?

 

 

Vänta - vanligvis så kommer pengarna tillbaka efter ett tag - men de måste göra det manuellt så det kan ta sin tid.

 

Det är inte Betssons fel i sig utan Ongames.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag trivs väldigt bra på Betsson och har spelat där rätt mycket den senaste tiden. Men nu på slutet har jag stött på ett jobbigt problem. När jag spelat mellan 15-30 minuter så kommer ett felmeddelande upp, ungefär så här står det: Runtime Error: Microsoft Visual C++

Library

 

Detta har inte hänt bara en gång utan flera och det är väldigt störande då jag uppmanas att stänga ner klienten. Jag har provat att spela vidare några minuter och det går, men efter en kort stund är ju skärmen översållad av dessa meddelanden då det kommer nya hela tiden.

 

Någon annan som stött på detta problem och har en lösning? Jag har provat att ominstallera och det hjälpte inte (jag spelar inte i java-klienten utan den nedladdningsbara).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trivs folk på Betsson?? är det bra CG hur är turneringarna?

 

Jag trivs på Betsson, det är min favorit klient efter ultimatebets klient, ända problemet är bara att jag inte gillar att man kan resajsa borden.

 

Turneringarna är väl okey, motståndet är inte det bästa och man kan ganska lätt komma ITM.

 

Cashgames som jag mest spelar är väldigt lätta att slå men man får räkna med en och annan utdragning emellan varven ;)

 

Cashout går snabbt och smidigt, supporten hjälper alltid till väldigt snabbt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag trivs på Betsson, det är min favorit klient efter ultimatebets klient, ända problemet är bara att jag inte gillar att man kan resajsa borden.

 

Turneringarna är väl okey, motståndet är inte det bästa och man kan ganska lätt komma ITM.

 

Cashgames som jag mest spelar är väldigt lätta att slå men man får räkna med en och annan utdragning emellan varven ;)

 

Cashout går snabbt och smidigt, supporten hjälper alltid till väldigt snabbt :)

 

Cashout kanske brukar gå snabbt och smidigt men jag har nu väntat i 3 dagar utan resultat. Har dessutom väntat ett dygn på svar från supporten utan resultat. Detta är dock min första cashout så den kanske inte är representativ.

 

Utdragningar jo tack. Kryllar av dem. men den värsta drabba inte mig utan min kompis han har Stretflush 9-K och det ligger 10-K på bordet och en annan jäppe har Esset :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cashout kanske brukar gå snabbt och smidigt men jag har nu väntat i 3 dagar utan resultat. Har dessutom väntat ett dygn på svar från supporten utan resultat. Detta är dock min första cashout så den kanske inte är representativ.

 

Utdragningar jo tack. Kryllar av dem. men den värsta drabba inte mig utan min kompis han har Stretflush 9-K och det ligger 10-K på bordet och en annan jäppe har Esset :P

 

Jag har hört att Betsson har problem med uttagen. En polare til mig fick vänta 2 veckor på ett uttag..

 

Inte bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Jag trivs på Betsson, det är min favorit klient efter ultimatebets klient, ända problemet är bara att jag inte gillar att man kan resajsa borden.

 

Turneringarna är väl okey, motståndet är inte det bästa och man kan ganska lätt komma ITM.

 

Cashgames som jag mest spelar är väldigt lätta att slå men man får räkna med en och annan utdragning emellan varven ;)

 

Cashout går snabbt och smidigt, supporten hjälper alltid till väldigt snabbt :)

 

Har jag förstått dig rätt om du säger att man kan resajsa borden? Skulle gärna vilja vet hur man gör isf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...