Gå till innehåll

SAJT: Betsson.com


Sunbird

Recommended Posts

  • Svars 535
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sjukast var nog ändå supporten hos Betson som helt enkelt inte poängterar skillnaden mellan 2$ och $299.

 

 

Ja, jag tänkte på det nu jag med. Första kontakten med supporten sa dom att jag hade rätt, men jag hade ju så jävla fel. Jaja, alltid lär man sig något.

 

En (bort)förklaring är att jag tidigare mest spelat med enbart SEK som konto-valuta och därefter har valutakursen varit detsamma vid cashout som när man satte sig ned vid bordet.

 

Tack för era svar! Och moderator får gärna radera eller ändra rubrik på denna tråd.

 

Mvh

 

EGP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

....men kolla igenom deras cashier och gör överföringar från och till era pokerkonton.

 

För du exempelvis över 1000 sek till Betsson Poker så blir det samma sekund eller direkt efteråt 993,96. Jag har nu testat detta 6 ggr och totalt förlorat 42 sek på det.

 

Detta har jag aldrig märkt av på annan sida, visst man har förlorat något öre, men det har kunnat vara åt andra hållet också.

 

Nej, undvik betsson.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mjo det där suger verkligen, för dom flesta brukar ha samma kurs in o ut, men betsson påstår att folk har abusat det systemet för o få fördelar, så därför ger dom cpkurs både in och ut. Iskallt när man för över 20-30k sek för o sportsbetta eller nåt o sen tar tbx så torskar man flera hundra kronor.

 

Lite spillerill när det gäller en transaktion, men när man spelar en månad och tar ut till cashiern med jämna mellanrum för o bomba på sporten så blir det fan väldigt dyrt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problem: Klienten fryser om jag öppnar mer än 1 bord. Har testat att installera om och det hjälpte inte. Har frågat supporten men de vet inte heller. Har för mig att jag hört att folk har haft detta problem på pf förut så frågar här!? Kör Vista 32bit, 4gb ram etc.. Klienten har fungerat felfritt i 6mån. Problemet uppstod i förra veckan. Har inte ändrat på någon hårdvara eller mjukvara. Någon som kan hjälpa?

 

Mvh

Robster

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problem: Klienten fryser om jag öppnar mer än 1 bord. Har testat att installera om och det hjälpte inte. Har frågat supporten men de vet inte heller. Har för mig att jag hört att folk har haft detta problem på pf förut så frågar här!? Kör Vista 32bit, 4gb ram etc.. Klienten har fungerat felfritt i 6mån. Problemet uppstod i förra veckan. Har inte ändrat på någon hårdvara eller mjukvara. Någon som kan hjälpa?

 

Mvh

Robster

 

Använder du hold em manager eller liknande program samtidigt? Vet att många har haft problem med det senaste tiden iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...