Gå till innehåll

SAJT: Betsson.com


Sunbird

Recommended Posts

  • Svars 535
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har ett litet problem då ja itne kan föra över direkt från betsson till bankkonto utan måste gå över neteller (enlgit betsson för att det var därifrån jag startade eller nåt), går detta lösa på något sätt (för att slippa netellers %)?

 

För bara över den summan du från början överförde från neteller så e det lungt. Jag satte in 4k$, och när jag tagit ut det till neteller var det fritt fram att ta ut med banköverföring.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det fler än jag som har problem med Betsson-klienten?

Det går väldigt seeeegt o man bli sitout väldigt ofta samt att borden "fryser".

Internetuppkopplingen är stabil annars.

 

För mig är det såhär när jag har igång Zone Alarm. Fråga mig inte varför men det löser sig iaf när jag stänger av det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är betsson kompatibelt med pokertracker el liknande?

Vilka länders spelare är överrepresenterade på ongame? Amerikaner får ju inte spela så var kommer fiskarna ifrån?

 

Funderar på att byta till Betsson. Får bra med bananer. Frågan är om klienten är såpass hängig att man inte orkar. Nån som kan hjälpa mig med lite info?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är betsson kompatibelt med pokertracker el liknande?

Vilka länders spelare är överrepresenterade på ongame? Amerikaner får ju inte spela så var kommer fiskarna ifrån?

 

Funderar på att byta till Betsson. Får bra med bananer. Frågan är om klienten är såpass hängig att man inte orkar. Nån som kan hjälpa mig med lite info?

 

kan hjälpa dig lite iaf. Bettan funkar utmärkt med PT och diverse tilläggsprogram. Fisk finns där, fån massa olika länder. Har inga problem alls med att klienten hänger sig, men också hört att vissa har det vet ej vad det beror på. GL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan hjälpa dig lite iaf. Bettan funkar utmärkt med PT och diverse tilläggsprogram. Fisk finns där, fån massa olika länder. Har inga problem alls med att klienten hänger sig, men också hört att vissa har det vet ej vad det beror på. GL

 

För mig är klienten lite halvseg (tar nån sekund eller två extra innan den reagerar på mina knapptryckningar) samt att PAHUD funkar inte så bra med miniview så allt är inte guld o gröna skogar...iaf inte för mig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag får inte PT att importa handhistoryfilerna från betsson, nån annan som har samma problem? den hittar de nya filerna men lyckas inte importa dem

 

"Import Finished With Errors - The import finished but there were errors. Open the Utilities/Error Log Display/Maintenance window to see the errors - 0 hand(s) were imported."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag får inte PT att importa handhistoryfilerna från betsson, nån annan som har samma problem? den hittar de nya filerna men lyckas inte importa dem

 

"Import Finished With Errors - The import finished but there were errors. Open the Utilities/Error Log Display/Maintenance window to see the errors - 0 hand(s) were imported."

 

Jag hade ett liknande problem. Vet inte vad som orsakade det. Jag meckade runt och jag tror att det var när jag ominstallerade Betsson som det löste sig. Men det kan också vara efter att jag uppdaterade PT som det fixade sig. Det finns en ej officiell patch på PT hemsida någonstans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag får inte PT att importa handhistoryfilerna från betsson, nån annan som har samma problem? den hittar de nya filerna men lyckas inte importa dem

 

"Import Finished With Errors - The import finished but there were errors. Open the Utilities/Error Log Display/Maintenance window to see the errors - 0 hand(s) were imported."

 

Exakt samma problem för mig nu... :S

 

Fått bukt med det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Varför kommer inte alla händer man spelar med i "session browser"? Det vill säga handhistorierna sparas inte vilket sabbar PT-statsen helt. Varit såhär de senaste dagarna. Kan plussa 1k en session och i browsern står det att jag vunnit 300 och vissa bord är inte ens reggade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför kommer inte alla händer man spelar med i "session browser"? Det vill säga handhistorierna sparas inte vilket sabbar PT-statsen helt. Varit såhär de senaste dagarna. Kan plussa 1k en session och i browsern står det att jag vunnit 300 och vissa bord är inte ens reggade.

 

Det är samma problem för mig. Jag mailade supporten men har inte fått svar än. Återkommer när de har svarat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför kommer inte alla händer man spelar med i "session browser"? Det vill säga handhistorierna sparas inte vilket sabbar PT-statsen helt. Varit såhär de senaste dagarna. Kan plussa 1k en session och i browsern står det att jag vunnit 300 och vissa bord är inte ens reggade.

 

Vadå, är det fel på session browser? I förra veckan spelade jag en session på ~50 min och vann ett par hundra $. Session browser påstår att jag lirade i 7h och 52 min, 5800 händer och backade $ 38 000

 

Eller varför inte gårdagens session där den påstod att jag lirade ~4000 händer på 39 min och backade $12 000. (jag spelar Nl 600...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bettade lite på betsson nu;)

 

Hoppas dem går in:D

 

:mrgreen:

 

Spel tagna 2007-09-16 15:13

Evenemang Alternativ Odds Resultat

Belasitsa - Levski Sofia: Matchvinnare 2 1,17 -

Dundee United - St Mirren: Matchvinnare 1 1,75 -

Ham-Kam - Raufoss: Matchvinnare 1 1,20 -

Kongsvinger - Molde: Matchvinnare 2 1,70 -

Levanger - Steinkjer: Matchvinnare 1 1,95 -

Mandalskameratene - Løv Ham: Matchvinnare 2 2,20 -

Sandvikens IF - Hudiksvalls ABK: Matchvinnare 1 1,35 -

Slavia Sofia - Botev: Matchvinnare 1 1,30 -

Smedby AIS - Motala AIF FK: Matchvinnare 2 1,70 -

Beira-Mar - Penafiel: Matchvinnare 1 1,52 -

Totalt odds: 81,26

Insats: 3,00 kr

Möjlig Utbetalning: 243,78 kr

 

 

Spel tagna 2007-09-16 15:12

Evenemang Alternativ Odds Resultat

Drava - Livar: Matchvinnare 1 1,27 -

Smedby AIS - Motala AIF FK: Matchvinnare 2 1,70 -

Beira-Mar - Penafiel: Matchvinnare 1 1,52 -

VfL Wolfsburg - Karlsruher: Matchvinnare X 3,45 -

Kristiansund - Bærum: Matchvinnare 1 1,80 -

MiKi - City Stars: Matchvinnare X 4,10 -

Dnjepropetrowsk - Metalist: Matchvinnare 1 1,75 -

Eibar - Gimnàstic: Matchvinnare 2 2,70 -

Fylkir - Fram Reykjavik: Matchvinnare X 3,25 -

Lillestrøm - Tromsø: Matchvinnare X 4,20 -

Totalt odds: 5 388,97

Insats: 2,00 kr

Möjlig Utbetalning: 10777,94 kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara för mig som lobbyn i Betssons pokerklient är ruskigt seg?

 

T.ex. när man köar till fler bord tar det så lång tid för bordet att öppnas att jag inte hinner sätta mig vid bordet pga "it took too long for you to sit down". Detta händer dock bara när jag redan har minst 4 bord igång sedan tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara för mig som lobbyn i Betssons pokerklient är ruskigt seg?

 

T.ex. när man köar till fler bord tar det så lång tid för bordet att öppnas att jag inte hinner sätta mig vid bordet pga "it took too long for you to sit down". Detta händer dock bara när jag redan har minst 4 bord igång sedan tidigare.

 

Samma här.

 

Klienten verkar ta mycket kraft från datorn då den blir seg o högljudd (laptop) då jag har klienten igång. Den tystnar sedan direkt jag stänger ner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...