omalley Postad 10 September , 2009 Rapport Postad 10 September , 2009 Se nu för fan till att inte svininfluensan sticker upp sitt fula tryne på gården! Karantän ftw!! Citera
affe2000 Postad 10 September , 2009 Rapport Postad 10 September , 2009 Svininvasion eller svininfluensa, vad är värst liksom? Citera
MikeTime Postad 10 September , 2009 Författare Rapport Postad 10 September , 2009 Nu finns det EN plats kvar. Tar dock inte in fler just nu - har några som preliminärbokat. Redigerad lista: Hittills anmälda forumiter: MikeTime Torax Valterego omalley TotalFarsa jm_j simonlofberg nordkvist Nice_Hand_GG Illvilja Hygglo hogge75 Appelsf JohnH Lapp-Roffe Crappy Drunken Penguin cDk Klubbspelare från trakten / övrigt löst folk: David Andersson Doris Mats W Benny M Dani B Jonas, den lille stridsvagnen Danne "The admin" Richard G Pelle G Krister "Crippa" Gustavsson J Thorsager "Övrigt löst folk" du kan kleta in C Rust under forumit också Ser det bättre ut nu? och vad säger du om Dilba nappar på reserplatsen=)? Såg dock att den va reserverad för Skanke men måste bara fråga. Sorry OT, kanske mer en "The well" post men blev så ivrigt tvungen bara mtp din signatur;) Näe, svikar-Skanke har ingen plats reserverad. Vore skoj om Dilba dök upp men misstänker att det inte kommer hända... Se nu för fan till att inte svininfluensan sticker upp sitt fula tryne på gården!Karantän ftw!! Kommer att finnas en flaska handsprit (utöver all annan sprit - bör ej förväxlas) som alla kan använda. Just nu är vi btw 11 glada som ska träffas innan för en lunchdate. Jag kommer troligtvis att boka bord åt oss på en trevlig bufférestaurant (blir taco- eller libanesisk buffé). Om det är fler som ska haka på och luncha innan kan ni ju höra av er. Citera
omalley Postad 10 September , 2009 Rapport Postad 10 September , 2009 Svininvasion eller svininfluensa, vad är värst liksom? För svinen har det en jäkla betydelse! Citera
omalley Postad 10 September , 2009 Rapport Postad 10 September , 2009 Kommer att finnas en flaska handsprit (utöver all annan sprit - bör ej förväxlas) som alla kan använda. Äh, att bli smittad hos dig skiter jag i. Jag är mest orolig för inställd turre . Citera
cDk Postad 12 September , 2009 Rapport Postad 12 September , 2009 Ser det bättre ut nu? Perfekt Citera
nordkvist Postad 14 September , 2009 Rapport Postad 14 September , 2009 Hej alla, finns det möjligtvis någon som reser igenom Gästrikland eller någon stockholmare eller uppsalabo som skulle vilja hämta upp mig och Simon vid t-centralen eller stationen i Uppsala? Jag står för lunch. Citera
MikeTime Postad 16 September , 2009 Författare Rapport Postad 16 September , 2009 Nu finns det två platser kvar pga återbud. Valtererik har flaggat för några som är intresserade men om det finns fler härinne som har lust att haka på kan ni slänga iväg ett PM. Redigerad lista: Hittills anmälda forumiter: MikeTime Torax Valterego omalley TotalFarsa jm_j simonlofberg nordkvist Nice_Hand_GG Illvilja Hygglo hogge75 Appelsf JohnH Lapp-Roffe Crappy Drunken Penguin cDk Danne980 Klubbspelare från trakten / övrigt löst folk: David Andersson Doris Mats W Benny M Dani B Jonas, den lille stridsvagnen Danne "The admin" Richard G Krister "Crippa" Gustavsson J Thorsager Om någon INTE fått infomail - skicka ett PM snarast. Citera
MikeTime Postad 16 September , 2009 Författare Rapport Postad 16 September , 2009 Nu är det överfullt kan man säga. Vi är nu 31 glada lirare som ska tränga ihop oss och ha skoj. Troligtvis blir det säkert ett eller ett par återbud så "överbokningen" fixar sig nog... Redigerad lista: Hittills anmälda forumiter: MikeTime Torax Valterego omalley TotalFarsa jm_j simonlofberg nordkvist Nice_Hand_GG Illvilja Hygglo hogge75 Appelsf JohnH Lapp-Roffe Crappy Drunken Penguin cDk Danne980 Klyka Klubbspelare från trakten / övrigt löst folk: David Andersson Doris Mats W Benny M Dani B Jonas, den lille stridsvagnen Danne "The admin" Richard G Krister "Crippa" Gustavsson J Thorsager S Lindell J Fredriksson Om någon INTE fått infomail - skicka ett PM snarast. Citera
MikeTime Postad 17 September , 2009 Författare Rapport Postad 17 September , 2009 Hallå Roffe! Kolla in sista pf-nicket ovan! Citera
The Grand Bark Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 Epic tammejfan, vem sätter upp en livestream? Citera
TotalFarsa Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 Epic tammejfan, vem sätter upp en livestream? Jag skulle ju kunna göra det, teoretiskt sett, men mikes jävla trådlösa nätverk når inte in i pokerlokalen... Citera
JohnH Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 Jag skulle ju kunna göra det, teoretiskt sett, men mikes jävla trådlösa nätverk når inte in i pokerlokalen... Jag kan ta med skarvsladdar.. Citera
omalley Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 Jag kan ta med skarvsladdar.. Strålande! Sen pröjsar vi Juggler att sköta liverapporteringen. Blir trevligt det här! Citera
Skanke Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 Verkar bli hur trist som helst, tur man ska på 50års kalas till folk man varken känner eller bryr sig det minsta om.... Citera
Nice Hand GG Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 Jag skulle ju kunna göra det, teoretiskt sett, men mikes jävla trådlösa nätverk når inte in i pokerlokalen... Det löser vi jag tar med 3g modet! Citera
TotalFarsa Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 Det löser vi jag tar med 3g modet!Hur ska du koppla det till min iphone? Fast det är klart, en laptop och en webcam är ju det ultimata. Så kan skanke följa vår, i hans egna ord, trista tillställning från sitt jäkla 50-årskalajs Citera
TotalFarsa Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 Mike, styr upp sidebetsen! Citera
MikeTime Postad 18 September , 2009 Författare Rapport Postad 18 September , 2009 Jaha, nu har TF blivit gubbsjuk... Citera
MikeTime Postad 18 September , 2009 Författare Rapport Postad 18 September , 2009 Ok då. Din gubbsjuka har eskalerat mtp avtarbytet... Btw - vad ska det vara för sidebets dådå? Vem som först tar initiativet till en kram Roffe / Klyka? Vem som först spyr PÅ pokerborden? Hur lång tid det tar innan Valterego hamnar i losers lounge? Vem som får i sig flest burgare? Citera
nutshellcracker Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 Hur lång tid det tar innan Valterego hamnar i losers lounge? Vem som får i sig flest burgare? Men, hur skall det gå till, enligt en släkting som spelar med Valter ofta är han så liten att det inte skulle märkas.... Citera
valterego Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 Men, hur skall det gå till, enligt en släkting som spelar med Valter ofta är han så liten att det inte skulle märkas.... Wtf? Names or it didn't happen! Jag är för övrigt inte liten; jag är lång och lätt Citera
Recommended Posts