Gå till innehåll

Mikes Liveturre. PICS I #366!! GRATTIS ILLVILLJA!!


MikeTime

Recommended Posts

Lördagen den 26:e september kl 16:00 är det åter dags för en inbjudningsturre i min regi.

Är DU intresserad att komma till Närke och lira en liveturnering ihop med andra forumiter?

Skicka ett PM så får du mer information.

(Antalet platser är begränsade och de forumiter som var med i juni har företräde. 15 platser är dessutom reserverade för medlemmar i vår klubb samt andra klubbar i närheten.)

 

Välkommen / Mike

 

Bilder från förra turren med diverse forumiter:

 

3e66c046.jpg

 

734f5af4.jpg

 

77b94c24.jpg

 

3f9574a5.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 437
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skicka ett PM så får du mer information.

 

Hur mycket kostar den?

 

.

 

Kommer inte att snacka inköp, plats för turren och liknande i tråden. Kan däremot nämna att det är en lugn, flack och spelvänlig struktur, 8K i startstack, 8K vid rebuy/add-on och möjlighet till "gc <->" för de som åker ur turren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant. Jag är lite rastlös o sugen på träffa nytt folk..:lol: Dock så har jag ingen bil, är det nån från sthlm-trakten som ska dit som man isf kan lifta med? Och får gubbar vara med? Man kanske är för gammal :rolleyes:

 

Oj var det september, trodde det var i helgen..fan oxå!

September, lite lång bort för att planera det nu, iaf för mig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Njae, jag ska se ifall jag kan åka med så slipper du oroa dig för kortet Nice Hand... slutet av september känns rätt algom för att komma igång med tourer igen efter bröllopsresor osv...

 

Har jag inte kortet innan 26:e september så kommer jag känna mig så misslyckad med livet att jag hellre spelar ryskroulette.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jasså ?????? Vet ju inte ens om jag är hemma då.

 

Nähä?! Du skrev för ett tag sen att du skulle komma och försöka lura med någon annan än Ruda den här gången... :roll:

Nåja, jag plockar bort dig så länge men bestäm dig snabbt - inte många platser kvar.

 

Meh. Hur lyckas du? Precis den dagen ska stekar-Jennez gå på dramaaaaten.

 

Hmm, dramaten eller poker. Jävla svårt val va? Lol.

 

Jag och mitt tält ämnar förstås dyka upp!

TF och skanke (och ev, Crappy?) har bokat rum där men det finns plats för ett par till om inte annat i förtältet. :-D

 

Reggad. Mer info kommer.

 

Var någonstans är detta?

Långt från Skåne?

 

Ja, det kan man säga. Den spelas ungefär 3 mil söder om Örebro. (Jag har 43 mil till Ängelholm, där har du en liten fingervisning hur långt det är.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och mitt tält ämnar förstås dyka upp!

TF och skanke (och ev, Crappy?) har bokat rum där men det finns plats för ett par till om inte annat i förtältet. :-D

 

Hmm, tror TF ska sova med Valter i knullburken. Bäst dom får göra det, blev ju ett jäkla gnäll när jag delade på dom när vi ska till Tallinn... :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...