Gå till innehåll

Mikes Liveturre. PICS I #366!! GRATTIS ILLVILLJA!!


MikeTime

Recommended Posts

  • Svars 437
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lunch vid 12 låter bra för min del också om ni står ut med mig och jag inte försover mig som vanligt...
Tåget anländer perrongen i Kumla kl 1234 om inga missöden sker. Vi utbyter lite mobilnummer när det närmar sig...

 

Nix, inte Örebro. Iaf inte dit TF o co beställt tågbiljetter. Kumla eller Hallsberg I presume.
Kumla. Kumla. Kumla. Sluta dribbla med andra ortsnamn. Du är en grogrund för förvirring ;-)

 

Men sjysst. Då blir vi alltså ett litet gäng som sluter upp för mat! Me like :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tåget anländer perrongen i Kumla kl 1234 om inga missöden sker. Vi utbyter lite mobilnummer när det närmar sig...

 

Samma tåg här. Eller lilla biten från Hallsberg till Kumla iaf.

 

Citat:Ursprungligen postat av MikeTime

Nix, inte Örebro. Iaf inte dit TF o co beställt tågbiljetter. Kumla eller Hallsberg I presume.

 

Kumla. Kumla. Kumla. Sluta dribbla med andra ortsnamn. Du är en grogrund för förvirring

 

Men sjysst. Då blir vi alltså ett litet gäng som sluter upp för mat! Me like:-D

 

Med vafan. Hallsberg är ju närmare klubben... :) Men maten kanske är bättre i Kumla.

 

Då bestämmer jag enväldigt att vi intar lunchen på traktens bästa pizzeria. (Beställer man en Quattro där får man färska blåmusslor i sitt eget skal bl.a).

12:33 är jag vid centralen i Kumla.

 

Låter bra. Ännu bättre att du är framme mist en minut innan mig och TF. ;-}

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Duger bra med stengolv eller gräsmatta om det inte regnar. Tar med en sövsäck.

 

Jag syftade mest på att du är van att bli inlåst (!) i turrelokalen efter stängning... :mrgreen:

 

Vems skal skulle man annars få dem i ?

 

:oops:

 

Med vafan. Hallsberg är ju närmare klubben... :) Men maten kanske är bättre i Kumla.

Låter bra. Ännu bättre att du är framme mist en minut innan mig och TF. ;-}

 

Nja, det är 10 km från Hallsberg och 11 från Kumla så det är en smaksak. Bättre pizzeria i Kumla dock.

Nu jobbar jag ju på Banverket så jag vet att en minut innan utsatt ankomsttid egentligen är 10 minuter innan verklig ankomsttid. Minst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag syftade mest på att du är van att bli inlåst (!) i turrelokalen efter stängning... :mrgreen:

 

Ni kommer bergis bära mig och låsa in i något skumt ställe när jag somnar och hamnar under bordet (brukar hända senast vid level 5). ;-)

 

Nja, det är 10 km från Hallsberg och 11 från Kumla så det är en smaksak. Bättre pizzeria i Kumla dock.

Nu jobbar jag ju på Banverket så jag vet att en minut innan utsatt ankomsttid egentligen är 10 minuter innan verklig ankomsttid. Minst.

 

A just det... man kan inte köra bil genom skogen... Åker man tåg söder/österifrån är det ca 24 minuter längre restid till Kumla. Info om SJ har jag fått höra från en kompis tidigare som har lika rolika pass som du. Ifs hellre en liten försening än att tåget är 10 minuter för tidig för då missar iaf jag tåget. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FULLSATT

 

Redigerad lista:

 

Hittills anmälda forumiter:

 

MikeTime

Torax

Valterego

omalley

TotalFarsa

jm_j

simonlofberg

nordkvist

Nice_Hand_GG

Illvilja

Hygglo

hogge75

Appelsf

JohnH

Lapp-Roffe

Crappy

Drunken Penguin

 

Klubbspelare från trakten:

 

Totti (Thomas73 på pf)

Rogga

Tommy

SnyggJonas

Erik H

Doris

J Lilja

Mats W

Benny M

Dani B

Jonas, den lille stridsvagnen

Danne "The admin"

2 reservplatser

 

Välkommen även liten full pingvin!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Woop! Gled in på ett bananskal och ska donera pengar. Folk kanske tror att jag är bra på poker efter att jag klonkat friskt i forumturrarna på senare tid, men jag är ett nervöst vrak IRL så ni behöver inte oroa er nämnvärt tror jag. :mrgreen:

 

Skulle uppskatta en sovplats. Har en sovsäck om det är tält som gäller. :ola:

 

Och Mike, vadå liten? Jag är villig att sidebetta SEK 100 på att jag väger topp 3 av samtliga deltagare i turren. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MAT

 

Mer info: har nu lyckats övertala sambon att agera grillkock under kvällen. Det kommer finnas nygrillade hamburgare med olika tillbehör för 25:- samt 100gr kryddkorvar med bröd för 15:-. Alkoholfri dryck ingår.

 

 

Ser fram emot den här trippen, sidebet 500kr på att jag har lägre ålder än vad ni alla andra har tillsammans delat på 40.

 

Ja, den här gången är ju inte emilio_15 (a.k.a Pokeremil) med så det kan mycket väl stämma... :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Redigerad lista:

 

Hittills anmälda forumiter:

 

MikeTime

Torax

Valterego

omalley

TotalFarsa

jm_j

simonlofberg

nordkvist

Nice_Hand_GG

Illvilja

Hygglo

hogge75

Appelsf

JohnH

Lapp-Roffe

Crappy

Drunken Penguin

 

Klubbspelare från trakten:

 

David Andersson

Totti (Thomas73 på pf)

Rogga

Tommy

SnyggJonas

Erik H

Doris

J Lilja

Mats W

Benny M

Dani B

Jonas, den lille stridsvagnen

Danne "The admin"

 

OBS OBS OBS

Saknar namn och/eller mailadress till dessa forumiter:

 

jm_j

NiceHandGG

LappRoffe

Appelsf

The admin

PM:a mig era uppgifter, tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...