Gå till innehåll

Stoppaspelutredningen.nu


Recommended Posts

  • Svars 126
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jahapp...och länken till min blogg togs bort direkt av någon skitnödig modd.

Jag tjänar inte en krona på bloggen.

Ville bara svara Klyka med en seriestrip.

 

Jag ger upp.

Den här skiten är fullt i klass med Prosharks.:cry:

Vad snackar du om? Den finns kvar. Det är du som inte kan hålla ordning på vilka trådar du hånar Klyka i, bara... Ni är inne och leker i minst tre olika trådar.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj då. Jag har gjort ett misstag.:shock:

Det första sen 1974 faktiskt, då jag tyckte att en bra ide' vore att köra en Puch Dakota in i en vägg, med fullt spjäll...

 

Å andra sidan är det svårt att hålla reda på alla trådar där Klyka jagar mig.

Den mannens hån kommer dock märkligt nog undan för det mesta...8-)

 

Sorry, alla skitnödiga moddar. Ni gjorde inget fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menar du när du kallar Roffe patetisk? Annars har du nog blandat ihop trådar. Inget inlägg har raderats härifrån.

 

Nope.

 

Försvann väl några inlägg under krashen igår, kan vart det?

 

Är nog så. Inget viktigt, bara undrade varför det togs bort då det inte var ett påhopp eller nåt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Jag vill bara klargöra ett par grejer, innan jag släpper den här tråden.

Klyka har bräkt om min anonymitet sen stan brann. Varenda jävel som velat ha mina personuppgifter har fått dem. Torgny var den senaste.

 

Anledningen till att jag inte skyltar offentligt med namn och adress har med tidigare anställningar att göra.

Läs gärna Valteregos senaste blogg.

 

Jag backar inte en millimeter från mina åsikter IRL.

Jag är precis lika vrång "in person".

De som har träffat mig, vet att det är på det viset. Bara att fråga...

 

Att ta skit från forumfittor som Klyka, t.ex. finns inte i min värld.

Att bli trollförklarad när vederbörandes argument tryter, är riktigt patetiskt.

 

Den som vill träffa mig "face to face" får göra det närsomhelst.

Men sluta för helvete att dra "anonymitetskortet" varenda jävla gång.

Jag börjar, helt allvarligt, att tröttna på den svängen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Å andra sidan är det svårt att hålla reda på alla trådar där Klyka jagar mig.

Den mannens hån kommer dock märkligt nog undan för det mesta...8-)

 

Hihi, ännu en av dina förvrängningar. Den som är uppmärksam ser att jag enbart ger svar på tal. Det är alltid spännande att logga in och se i vilka trådar jag ska hitta ett inlägg signerat av dig med nån liten harang om mig i. Alltid är det en nätt liten skörd om minst 3-4 inlägg där du saknat mig så mycket att du måste dra upp mitt namn, alltid i vitt skilda trådar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hihi, ännu en av dina förvrängningar. Den som är uppmärksam ser att jag enbart ger svar på tal. Det är alltid spännande att logga in och se i vilka trådar jag ska hitta ett inlägg signerat av dig med nån liten harang om mig i. Alltid är det en nätt liten skörd om minst 3-4 inlägg där du saknat mig så mycket att du måste dra upp mitt namn, alltid i vitt skilda trådar.

 

Gå in och gör en deal med Ängeln du också, Göran. Annars kissar du snart ner cykelbyxorna...:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hihi, ännu en av dina förvrängningar. Den som är uppmärksam ser att jag enbart ger svar på tal. Det är alltid spännande att logga in och se i vilka trådar jag ska hitta ett inlägg signerat av dig med nån liten harang om mig i. Alltid är det en nätt liten skörd om minst 3-4 inlägg där du saknat mig så mycket att du måste dra upp mitt namn, alltid i vitt skilda trådar.

 

Och the way to go är att ignorera. Jag skyller inte på någon men det effektivaste sättet att stoppa situationen där Lapproffe ständigt provocerar fram svar från dig är att helt enkelt sluta svara.

 

Det börjar bli rätt störigt att tro att man ska få läsa något intressant i en tråd bara för att upptäcka att det är Lappen och Klyka som är i farten igen. Ignorera varandra.

 

Lappen, du har fått som du vill. Klyka är inte längre i styrelsen, då räcker det väl med hetsjakten? Ja, jag vet du gör det för att du tycker att det är kul att provocera honom men det är inte roligt längre.

Och Klyka, du måste snart inse att du gör precis som han vill genom att alltid, alltid ge svar på tal. Ignorera, ignorera, ignorera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och the way to go är att ignorera. Jag skyller inte på någon men det effektivaste sättet att stoppa situationen där Lapproffe ständigt provocerar fram svar från dig är att helt enkelt sluta svara.

 

Det börjar bli rätt störigt att tro att man ska få läsa något intressant i en tråd bara för att upptäcka att det är Lappen och Klyka som är i farten igen. Ignorera varandra.

 

Lappen, du har fått som du vill. Klyka är inte längre i styrelsen, då räcker det väl med hetsjakten? Ja, jag vet du gör det för att du tycker att det är kul att provocera honom men det är inte roligt längre.

Och Klyka, du måste snart inse att du gör precis som han vill genom att alltid, alltid ge svar på tal. Ignorera, ignorera, ignorera.

 

Ibland är du så klok att det skrämmer mig (som tur är inte så ofta), men håller helt med :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lappen, du har fått som du vill. Klyka är inte längre i styrelsen

 

En rolig liten kaka till Lappsy. Om man inte visste bättre skulle man kunna tro att du med den formuleringen tillskriver honom nån form av inflytande.

 

Nåja. I sak har Jennez självklart rätt. Lappsys typ gör man bäst i att ignorera. Men... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En rolig liten kaka till Lappsy. Om man inte visste bättre skulle man kunna tro att du med den formuleringen tillskriver honom nån form av inflytande.

 

Nåja. I sak har Jennez självklart rätt. Lappsys typ gör man bäst i att ignorera. Men... :)

 

Jag tycker att vi gör slag i saken,Göran. Vi ansöker om registrerat partnerskap. Sen kan vi hålla gnabbet inom hemmets väggar.:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En rolig liten kaka till Lappsy. Om man inte visste bättre skulle man kunna tro att du med den formuleringen tillskriver honom nån form av inflytande.

 

Nåja. I sak har Jennez självklart rätt. Lappsys typ gör man bäst i att ignorera. Men... :)

 

Fan helt otroligt! Hur orkar du märka ord liksom? Bara släpp det nu förihelvete... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som den vise man jag är, återgår jag till topic.:-D

 

Finns det någon som tror på namnlistors betydelse längre?

Ingen i beslutsfattande ställning gör det. Speciellt inte efter att SSUs medlemregister bestod av Stig Malm, krukväxter och hundar t.ex.

 

Förra namnuppropet som Svepof körde med handlade om nån annan utopi. Har glömt vilken...

Jag minns att jag själv skrev in mig som Kalle Anka och ett flertal andra nonsensnamn. Det fanns ingen begränsning på hur många namn man kunde använda. Norinder, vill jag minnas, skrev in hela sin familj...

 

Att förankra sig i verkligheten, innebär också att förstå att såna här namninsamlingar inte betyder ett jävla skit.

Snarare gör det att beslutsfattarna garvar läppen av sig åt nästa idiotförbund som tror sig kunna ändra lagar med namninsamlingar...

 

Vore kul att veta hur många som skrivit på.

Ännu roligare vore att veta om de visste vad de skrev på för något.

 

Både spelarna och förbundet verkar tro att spelutredningen är en LAG.

Och nu menar jag inte loose-aggressive...8-)

 

Ett meningslöst trams i vanlig ordning.

Enligt mig alltså...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...