Gå till innehåll

Stoppaspelutredningen.nu


Recommended Posts

  • Svars 126
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lapproffe har aldrig någonsin presenterat något i sak. Han säger hela tiden att folk "jagar" honom men han berättar aldrig hur. Han säger att han har idéer, men han framför dem inte. Han säger att han ska komma på årsmötet men han "kommer på" att han måste gå på "50-årskalas".

 

Sluta vänta på att han ska skriva nåt av värde och börja vifta bort honom som den pajas han är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lapproffe har aldrig någonsin presenterat något i sak. Han säger hela tiden att folk "jagar" honom men han berättar aldrig hur. Han säger att han har idéer, men han framför dem inte. Han säger att han ska komma på årsmötet men han "kommer på" att han måste gå på "50-årskalas".

 

Sluta vänta på att han ska skriva nåt av värde och börja vifta bort honom som den pajas han är.

 

Jag tror minsann ämbetsman Heldesten har fått sig en rackare innanför västen. Trevligt!:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lapproffe har idéer, men han framför dem inte.

 

Lugn och fin. Ett av de bästa förslagen jag sett är förslaget om att släppa behovet av världsherravälde, d.v.s. inse att det är en bråkdel av pokerspelarna som är intresserade av att skapa ett förbund kring poker - jag pratar om livespelarna.

 

Resten av oss, som iofs tillbringar kopiösa timmar åt vår favorithobby, skiter blankt i om vi har en lobbyingorganisation i ryggen. Vi vill åt cashen, och helst skattefritt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som en liten passus, helt Offtopic, vill jag göra nyanlända läsare uppmärksamma på det faktum att Klyka(sedan han tappade sitt ämbete som moderator) blivit bannad många fler gånger än jag själv lyckats med.:mrgreen:

 

För faaaan Roffe, vi vet. Vi vet så j-a väl hur mycket ni käbblat. Gräv ner yxan nu, en gång för alla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väldigt OT iofs men; Både Göran och Roffe var speciellt inbjudna till den turre jag anordnade i förrgår. Om båda hade haft möjlighet att komma så ger jag mig fan på att de hade suttit och skålat och haft skitskoj. Ibland känns deras pajkastning här på pf som att de bara passar på för att seden kräver det och för att hålla liv i lite "good-ol´-times-groll"... :-D

Slappna av grabbar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det tror jag också. Men Roffe har inte dykt upp på de tillfällen där jag trodde mig komma att få träffa honom - dels hos Valterego och dels på årsmötet. Är det så att Lapprolf, som trots allt är den som jämt säger att jag inte vågar backa upp mina ord i verkligheten, inte vågar krypa fram när det verkligen gäller? En annan går ju trots allt på möten och postade under riktigt namn under hela "ämbetsperioden" (litet hundben åt Roffe där :)). Det ser man aldrig Roffe göra, men han snackar desto mer om det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det tror jag också. Men Roffe har inte dykt upp på de tillfällen där jag trodde mig komma att få träffa honom - dels hos Valterego och dels på årsmötet. Är det så att Lapprolf, som trots allt är den som jämt säger att jag inte vågar backa upp mina ord i verkligheten, inte vågar krypa fram när det verkligen gäller? En annan går ju trots allt på möten och postade under riktigt namn under hela "ämbetsperioden" (litet hundben åt Roffe där :)). Det ser man aldrig Roffe göra, men han snackar desto mer om det.

 

Inbland är verkligheten lite viktigare än pokern Klyka. Du kommer nog förr eller senare att upptäcka det, du också.

Jag har gett mitt namn, tel.nr mm till Torgny. Vill du träffa mig är det bara att säga till. Vågar du inte så ska du hålla käften om det i fortsättningen.

 

Jag tar inte skit av löss.

Vilket ämbete har du numera Klyka? Avancerat från pizzerian till Kebaben?8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inbland är verkligheten lite viktigare än pokern Klyka. Du kommer nog förr eller senare att upptäcka det, du också.

Jag har gett mitt namn, tel.nr mm till Torgny. Vill du träffa mig är det bara att säga till. Vågar du inte så ska du hålla käften om det i fortsättningen.

 

Jag tar inte skit av löss.

Vilket ämbete har du numera Klyka? Avancerat från pizzerian till Kebaben?8-)

 

Det här är nåt slags internskämt va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rolf. Du har ju mitt namn, det har jag skyltat med nånstans mellan ett och två år här på forumet och på Svepofs hemsida. Jag står med i telefonkatalogen, och har så gjort hela tiden. De gånger det varit tal om att både du och jag ska till samma event, så har jag dykt upp. Tror du jag är rädd för att möta dig öga mot öga?

 

Fake edit: Men du har inte mäktat dyka upp..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oväntat att du skulle sitta här och bitcha och skvallra om SvePof även efter att den nya styrelsen valdes. Men nu har du faktiskt förverkat din rätt att öppna käften genom att inte dyka upp på årsmötet. Du är medlem och genom att inte rösta mot förslaget stödde du det. Dessutom uttalade du dig faktiskt gillande om den innan den valdes.

 

Du fick som du ville men gnäller ändå. Du är en pajas.

 

Hur får du ihop det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lätt att mitt inlägg misstolkas som tuppbröstning, det förstår jag. Bara ett enkelt avfärdande av alla hans många påståenden om att jag är en liten fjant som gömmer mig bakom andra och inte vågar stå för vad jag säger. Jag står bakom mina ord och backar publikt upp dem med mitt riktiga namn och med att faktiskt dyka upp på årsmöten och på turneringar där vi båda bjudits in.

 

Lapprolf har hela tiden suttit gömd bakom sin skärm och anklagat mig för att gömma mig. Mitt inlägg är bara ämnat att visa att jag inte gömmer mig alls - vill man mig nåt är det bara att ringa eller dyka upp på årsmötet, eller gagna sig av nån av alla de kanaler där jag öppet diskuterat under mitt verkliga namn. Jag gömmer mig inte, och det tycker jag framgår rätt tydligt. Börjar bli tröttsamt när Roffe skriver såna saker i var och varannan tråd, men själv inte vågar backa upp det ens med att pallra sig över till årsmötet. Det blir lite tragikomiskt, that's all.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får man komma? :-D

 

Skicka info som meddelande till mig om det är okej...

 

edit: frågan var givetvis riktad till MikeTime...

 

Du är välkommen. Info kommer i en öppen tråd när det börjar närma sig. Datumet är spikat till den 26/9 kl 16. Platsen är Kumla, 3 mil söder om Örebro.

Jag tvivlar dock på att både Klyka och Roffe vågar/"kan" komma... ;-)

 

Bilder och info om förra turren (dit båda kombatanterna också var bjudna men ingen dök upp) finns här http://pokerforum.nu/forum/1282825-post933.html

och här http://pokerforum.nu/forum/1283234-post944.html

Valterego har också skrivit en del om det i sin blogg (när han åkte ut som första man ur turren ;-) )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...