sammejao Postad 25 Maj , 2011 Rapport Share Postad 25 Maj , 2011 Låter riktigt gott. Kan man väl inte göra annat än att styra ett par:-) Grindar du fortfarande på SVS Chofritz? Jag skulle vilja ha lite mer resonemang kring rekordback/rekordvinsterna! +! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 25 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2011 Oh well =) Spelar fortf på svs men även på en annan site, som jag inte kommer outa. Rekordbacket ligger på 70k kr och rekordplusset på runda 45k kr. Mer än så tänker jag inte utveckla =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 25 Maj , 2011 Rapport Share Postad 25 Maj , 2011 Jag undrade Undrar också vad affären vid götgatsbacken hette där du köpte dina vffs? =) Addnature.com Högbergsgatan, förbi baltazar och uppåt mot Sofia. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 25 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2011 Glöm allt jag sa. Den nya rekordbackdagen är 78k kr. Bara 56k kr under EV så jag antar att jag spelade en aning kasst på slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 25 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2011 Snyggade till siffrorna lite efter att ha vänt på 90k kr back. Slutade kalaset på -50k kr eller så, men plus i ev iaf. Ska fira med frukost! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 25 Maj , 2011 Rapport Share Postad 25 Maj , 2011 Flikar bara in att det är rätt mycket billigare att beställa de på internet om du vet vilken storlek du ska ha (och som mig vill vara micro) =) Glöm allt jag sa. Den nya rekordbackdagen är 78k kr. Bara 56k kr under EV så jag antar att jag spelade en aning kasst på slutet Snyggade till siffrorna lite efter att ha vänt på 90k kr back. Slutade kalaset på -50k kr eller så, men plus i ev iaf. Ska fira med frukost! std microsession. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 25 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2011 Ähhh inga konstigheter =) still living the microlicious lifestyle! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 25 Maj , 2011 Rapport Share Postad 25 Maj , 2011 1 klätterinstruktör som gillar kortspelet plump och två pokerproffs spelar plump i fem dagar. Helt underbar humor <3 <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 27 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 27 Maj , 2011 Tjena dagboken. Idag är det lockdown. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okvaal Postad 27 Maj , 2011 Rapport Share Postad 27 Maj , 2011 Hej opteron! jag vill också klättra i spanien! Jag har bara klättrat inomhus i ca 3 månader. Jag såg att rockclimbing.se hade en 4 dagars kurs i spanien, men vet du vad man behöver för erfarenhet av utomhus klättring för att joina den? Mvh willros Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 30 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2011 Någon som har tips på en bra pianolärare i Stockholm? Har googlat runt lite, men svårt att avgöra hur seriöst någonting är efter att bara ha läst på en hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 30 Maj , 2011 Rapport Share Postad 30 Maj , 2011 Någon som har tips på en bra pianolärare i Stockholm? Har googlat runt lite, men svårt att avgöra hur seriöst någonting är efter att bara ha läst på en hemsida. Dags o ta tag i livet också nu alltså bara för du haft lite tur?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 30 Maj , 2011 Rapport Share Postad 30 Maj , 2011 Hej opteron! jag vill också klättra i spanien! Jag har bara klättrat inomhus i ca 3 månader. Jag såg att rockclimbing.se hade en 4 dagars kurs i spanien, men vet du vad man behöver för erfarenhet av utomhus klättring för att joina den? Mvh willros Nope, enda du behöver kunna är att säkra topprep inomhus, du kommer ha jättekul =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 31 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2011 Dags o ta tag i livet också nu alltså bara för du haft lite tur?!? Jag har ju fortfarande inte fått uppleva tur med dina mått mätt! Mest är det dags att ta tag i livet för att det har varit så sjukt monotont senaste tiden =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 31 Maj , 2011 Rapport Share Postad 31 Maj , 2011 man ska inte spela "icke A"-spel när man regbattlar en reg som regbattlar exakt alla upp till 500/1000-blinds 24/7... Ska belöna mig med att faktiskt bli lite bättre på poker... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 31 Maj , 2011 Rapport Share Postad 31 Maj , 2011 Steffi Graaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 31 Maj , 2011 Rapport Share Postad 31 Maj , 2011 Spammar upp en reserapport i bilder från spanien också när jag ändå är igång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 31 Maj , 2011 Rapport Share Postad 31 Maj , 2011 Läckert, ser ut som mysig klättring. Var? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 31 Maj , 2011 Rapport Share Postad 31 Maj , 2011 fina bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 31 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2011 1. Too hot to handle - heatwave 2. Poker 3. ??? 4. Profit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jon123 Postad 31 Maj , 2011 Rapport Share Postad 31 Maj , 2011 klättra lite, dricka lite vin och äta oliver, klättra lite till. edit: fina bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tilta_mitt_liv Postad 31 Maj , 2011 Rapport Share Postad 31 Maj , 2011 fina bilder, va kör du me för kamera/objektiv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 31 Maj , 2011 Rapport Share Postad 31 Maj , 2011 fina bilder, va kör du me för kamera/objektiv? Nästan alla är fotade med 5d markII och zeiss 35mm f/2.0, nån bild är kanske med 85 1.2a. Rätt otympligt dock så funderar på att offra lite zeisskänsla o nedgradera till en fuji X100 istället tills jag känner mig tillräckligt rik för att köpa en leica Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 1 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2011 Ikväll blir det nog en sån däääääär kväll på baba. 10årsjubileum osv! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 1 Juni , 2011 Rapport Share Postad 1 Juni , 2011 Ikväll blir det nog en sån däääääär kväll på baba. 10årsjubileum osv! Jag lär inte komma in eftersom jag är bannad for life på oklara grunder =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts