Gå till innehåll

Starbreeze railtråd


Chofritz

Recommended Posts

sorry to hear m8 =(

 

semiryggar lite tänker hur mkt poker är värt egentligen, så har inte spelat denna månaden:mrgreen:

 

känner igen mig i det mesta. =( klappklapp, lycka till.

 

Tack för stödet =)

 

Inte gjort speciellt mycket senaste dagarna. Inte orkat spela poker, men laddar upp för grind i april. Är så fattig att det är möjligt att jag kommer behöva lira 2/4 om jag springer dåligt på 5/10. Har varit ute spiknykter fredag och lördag som sagt vilket väl inte har varit jätteroligt. Båda kvällarna så har folk kommenterat hur otaggad jag ser ut :mrgreen: Men snart blir det bättre igen! Utan tvekan =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för stödet =)

 

Inte gjort speciellt mycket senaste dagarna. Inte orkat spela poker, men laddar upp för grind i april. Är så fattig att det är möjligt att jag kommer behöva lira 2/4 om jag springer dåligt på 5/10. Har varit ute spiknykter fredag och lördag som sagt vilket väl inte har varit jätteroligt. Båda kvällarna så har folk kommenterat hur otaggad jag ser ut :mrgreen: Men snart blir det bättre igen! Utan tvekan =)

 

 

Troligt.. :roll:

 

Lycka till med allt hur som buddy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Livet kanske är ganska bra ändå. Ligger först i kön för en 2a på söder. Om jag nu skulle råka få lägenheten så kommer jag behöva en jävla massa pengar så jag tänkte passa på att jinxa mig själv och boka rekordmånad redan nu. Det har iaf börjat bra idag med 8k upp på 9h spel.

 

Edit: Worth mentioning, jag har varit nykter i mer än 2 veckor nu och har detta till trots haft roligt flera gånger :o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Suttit och löst enkla (hoppas jag, annars har jag förmodligen gjort fel) spelteoriuppgifter som ska lämnas in om några timmar. Kan lägga upp de här när deadlinen har passerat om någon är intresserad och så kan jag eventuellt skämma ut mig om jag har fått fram fel svar. Nu sova och sen upp 9 imorn :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

o där rök 1500 till på lowstakes =/

 

plus att jag fick veta att jag inte längre har 85% rb utan 27, samt att mitt kärleksliv är en för tillfället totalt omöjlig ekvation som gör mig jätteledsen.

 

Går bra att klättra iaf. Fast känner lite förkylning i halsen.

 

 

mvh rekordback =/

 

edit

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du fick in det ett par ggr där va?

 

Letade efter dig och chofritz på babasonic igår utan framgång...

 

Tror han förlorade pengar mot alla utom mig hehe

 

Alla i gänget, utom jag, har blivit för vuxna för babasonic och just igår orkade jag inte dra dit själv/köra övertalningskampanj. Bra drag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska grinda till denna ikväll.

 

 

http://open.spotify.com/track/5CcKAYn0SmT1qaLvKSgFXn

 

 

Väldigt fin dag idag för övrigt, städade lägenheten tidigt imorse. Tog moppen moppen till Drop coffe på mariatorget för grind o frukost och sen kom en tjejkompis med en fullpackad pickningkorg o hämta mig =)

 

Gick in på systemet o visa upp huvudrätten o ville ha ett vitvin, hade förträngt att vin på systemet är rumstempurerade, stod o diskutera om vi skulle ta ett lätt rödvin istället när han går in i personalrummet o hämtar en flaska från deras kylskåp, winning typ =)

 

Klättrade ett så kallat "vitt" problem nyss dessutom =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...