Gå till innehåll

Starbreeze railtråd


Chofritz

Recommended Posts

Hon i fredags hade de mörksvartaste ögonen jag sett typ, kritvit perfekt hud och kolsvart hår med lugg utan att se speciellt ledsen ut. Verkade så oberörd av min uppvaktning att jag tvingades leverera:

 

-Du noterar att jag raggar på dig va?

 

-Jo, noterar det, men vi ska ändå inte gå hem så..

 

 

Sen promenera vi hem o idgade älskog på min matta framför en the knife live-DVD.

 

På lördan var jag allmänt osugen o borde inte gått ut egentligen men gjorde det för saken skull o bestämde mig för att ragga vid 5 i tre typ. Tjejen pussades asbra, var typ intelligent 21åring med coolt jobb o vi blev kåta på varandra så var skoj det med. Sen ösregnade det jättemycket på morgonen när vi vakna o fönstrana var öppna så kändes okej. Sådär jättesnygg var hon dock kanske inte :P

 

mvh Opteron

 

På tal om spännande:

 

Innan ditt uttömmande ;-) svar så dök det upp andra scenarion om "spännande" i mitt huvud:

 

- En av flickorna var en albansk oskuld som lyckats förföra och nu ligger spänningsmomentet i att se om hennes 4 bröder kommer på ditt äventyr med deras lillassyster!

 

-Den andra flickan berättade att hon hade syfilis, men på fyllan tyckte du inte det spelade så stor roll så du valde att köra utan "regnrock". Spänningen ligger nu i vad provsvaret kommer att visa! :-)

 

Kul pokern går bra!

 

Mvh Patfor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade lite sån där poker idag. Först så plussade jag 60k kr, sen så fick jag förlora en trevägspott på 40k som FAVORIT (OMG), sen var jag nere och vände på even men jag fick avsluta med att minirusha in 20k så borde väl vara nöjd. Nu är jag plus i EV för månaden, kanske är vinnande trots allt =)

 

Köpte klätterskor och årskort på klättercenter idag. Kul att man fick i fötterna i ett par 41,5or när man i vanliga fall ligger runt 44-45. Ska iaf att bli sjukt roligt framöver att köra hård klätterträning =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade lite sån där poker idag. Först så plussade jag 60k kr, sen så fick jag förlora en trevägspott på 40k som FAVORIT (OMG), sen var jag nere och vände på even men jag fick avsluta med att minirusha in 20k så borde väl vara nöjd. Nu är jag plus i EV för månaden, kanske är vinnande trots allt =)

 

Köpte klätterskor och årskort på klättercenter idag. Kul att man fick i fötterna i ett par 41,5or när man i vanliga fall ligger runt 44-45. Ska iaf att bli sjukt roligt framöver att köra hård klätterträning =)

 

Spelade också poker igår, fick börja dan med att backa 20k, sen backa jag 10k till, sen fortsatte jag med att backa ytterligare 50k. Fick dock avsluta med att minirusha in 15k så kanske är vinnande trots allt.

 

Nu ska jag äta frukost, ser verkligen fram emot att äta dyra frukostar framöver, verkligen.

 

 

Edit: Är ledsen, men en jättebra harukimurakami-novell och ett avsnitt californication senare finns det iaf hopp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men hur många bb?

 

typ 140-150 varav ungefär 65 var mina egna.

 

 

Tvingade mig ut på en 30 min löprunda vilket visade sig vara en riktig plåga till följd av den fantastiska kombinationen träningsvärk, dålig kondition och allergi. Nöjd med att jag lyckades klara det uppsatta målet även om rundan förmodligen inte blev speciellt mycket längre än 5 km, vilket ju säger en del om tempot i löpningen.

 

Dagens mål del två blir att undvika fylla ikväll =)

 

Edit: förbättrade världens sämsta svenska en aning. x2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

typ 140-150 varav ungefär ca 65 var mina egna.

 

 

Tvingade mig ut mig själv på en 30 min löprunda vilket visade sig vara en riktig plåga till följd av den fantastiska kombinationen träningsvärk, dålig kondition och allergi. Nöjd med att jag lyckades klara det uppsatta målet även om rundan förmodligen inte blev speciellt mycket längre än 5 km, vilket ju säger en del om tempot i löpningen.

 

Dagens mål del två blir att undvika fylla ikväll =)

 

Jag har ett tiopack trefemmor, I dare you <3

 

Rökte nyss en cigg i tvättstugan, drickandes ett glas Campari o kollandes sista avsnittet av första sesongen californiction. Bra serie..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ett tiopack trefemmor, I dare you <3

 

Rökte nyss en cigg i tvättstugan, drickandes ett glas Campari o kollandes sista avsnittet av första sesongen californiction. Bra serie..

 

Californication är himla bra!

 

Körde 13 min grind. Blev skott då det satt en legendarisk regfisk med fin stack. Fick in det med 92% eq när han 3xpottade floppen all in, bra för EVt. Opteron har lärt mig är att det viktigaste är hur grafen ser ut och min har fan inte varit vacker den här månaden.

 

Plus för månaden fortfarande. Vi får se om det håller i sig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var skapligt trött på poker idag efter att för ungefär hundrade gången den här månaden ha halkat ner en bit under 0-strecket, men bestämde mig lite småberusad för att dega in 25k på svenska spel. Fick inleda med att springa trist men sen vände det och jag fick dubbla min insättning. Kul att spela 200 bb deep igen =)

 

Note to self: Imorgon klättring på förmiddagen och löpning på kvällen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var skapligt trött på poker idag efter att för ungefär hundrade gången den här månaden ha halkat ner en bit under 0-strecket, men bestämde mig lite småberusad för att dega in 25k på svenska spel. Fick inleda med att springa trist men sen vände det och jag fick dubbla min insättning. Kul att spela 200 bb deep igen =)

 

Note to self: Imorgon klättring på förmiddagen och löpning på kvällen.

deposit-riggen!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...