Gå till innehåll

Starbreeze railtråd


Chofritz

Recommended Posts

Flikar bara in att det är rätt mycket billigare att beställa de på internet om du vet vilken storlek du ska ha (och som mig vill vara micro) =)

 

Glöm allt jag sa. Den nya rekordbackdagen är 78k kr. Bara 56k kr under EV så jag antar att jag spelade en aning kasst på slutet :/

 

Snyggade till siffrorna lite efter att ha vänt på 90k kr back. Slutade kalaset på -50k kr eller så, men plus i ev iaf. Ska fira med frukost! :D

 

std microsession.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej opteron! jag vill också klättra i spanien! Jag har bara klättrat inomhus i ca 3 månader. Jag såg att rockclimbing.se hade en 4 dagars kurs i spanien, men vet du vad man behöver för erfarenhet av utomhus klättring för att joina den?

 

Mvh willros

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej opteron! jag vill också klättra i spanien! Jag har bara klättrat inomhus i ca 3 månader. Jag såg att rockclimbing.se hade en 4 dagars kurs i spanien, men vet du vad man behöver för erfarenhet av utomhus klättring för att joina den?

 

Mvh willros

 

Nope, enda du behöver kunna är att säkra topprep inomhus, du kommer ha jättekul =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fina bilder, va kör du me för kamera/objektiv?

 

Nästan alla är fotade med 5d markII och zeiss 35mm f/2.0, nån bild är kanske med 85 1.2a.

 

Rätt otympligt dock så funderar på att offra lite zeisskänsla o nedgradera till en fuji X100 istället tills jag känner mig tillräckligt rik för att köpa en leica :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...