Gå till innehåll

Starbreeze railtråd


Chofritz

Recommended Posts

Spelade golf idag, blev 9 hål, haft jättelångt uppehåll o inte vart nära o spela under 18 i handicap.

 

Började med trippelbogey första hålet och sen bogey på andra som är lättaste par fyran.

 

Sen satte jag en birdieputt på tredje hålet och jag entrade god-mode. Gjorde ytterligare en birdie, en bogie och resten par.

 

Himla roligt! =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hihi, hittade aldrig numret till den söta tjejen från i onsdags o har whinat massa om det. Dock hade jag ett "hej"-sms från ett okänt nummer.

 

Hade ett helt 100%-igt minne av att det hejet var från en inte jätte-snygg tjej som jag sa hej till utanför stället som jag hade bokat att gå o kolla på pirates 4 med.

 

Inga planer på att gå på bio med henne men hon verkade angelägen om att ses när vi smsa. Dissat henne två dar men tänkte att jag kunde sitta i vasaparken o äta sushi eller nåt igår iaf som en blind date eftersom jag hade noll minne av hennes utseende.

 

Blind daten råka vara den jättesöta tjejen som bara stod där o såg jättegullig ut så vi ignorera vasaparken o gick upp till mig o laga ugnsbakad lax, sparris o hemgjord aioli istället =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hihi, hittade aldrig numret till den söta tjejen från i onsdags o har whinat massa om det. Dock hade jag ett "hej"-sms från ett okänt nummer.

 

Hade ett helt 100%-igt minne av att det hejet var från en inte jätte-snygg tjej som jag sa hej till utanför stället som jag hade bokat att gå o kolla på pirates 4 med.

 

Inga planer på att gå på bio med henne men hon verkade angelägen om att ses när vi smsa. Dissat henne två dar men tänkte att jag kunde sitta i vasaparken o äta sushi eller nåt igår iaf som en blind date eftersom jag hade noll minne av hennes utseende.

 

Blind daten råka vara den jättesöta tjejen som bara stod där o såg jättegullig ut så vi ignorera vasaparken o gick upp till mig o laga ugnsbakad lax, sparris o hemgjord aioli istället =)

 

Happy ending?

 

plus

 

bra du kommenterade! glömde nästan lägga in Bo Peep Bo Peep!

när ni rippar youtube-låtar använder ni camtasia (spela in och spara som mp3) eller Youtube-downloader?

Tack PF för att inspirerat mig med så nötax musik. Amen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Göttebjoelle förlåt fylleBjoelle har slarvat bort Opterons och gängets telefonnr.

Är det någon som har det, som kan PM'a det till mig så vidabefodrar jag det.

Antagligen är det "lite" lerigt och svårt att känna igen varandra i gyttjan på festivalen

 

Hade ni någonsin haft det från början?

 

Jag förlorade iaf min Iphone ungefär 20 minuter efter jag svara på erat sms i fredags. Hoppas ni hade en trevlig festival iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade ni någonsin haft det från början?

 

Jag förlorade iaf min Iphone ungefär 20 minuter efter jag svara på erat sms i fredags. Hoppas ni hade en trevlig festival iaf!

 

Tror du har rekordet i borttappade iphone 4 iaf.

 

Spenderade själv större delen av festivalen, läs ca 75%, sovandes i mitt tält eftersom jag är så otroligt dålig på att hantera vissa berusningsmedel. Var extremt lite folk osv vilket kändes väldigt synd då hultsfred alltid varit min favoritfestival. Kan faktiskt inte se hur de ska lyckas vända den negativa trenden, men det är väl bara att hoppas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror du har rekordet i borttappade iphone 4 iaf.

 

Sick!

 

Jag är uppe i två stycken borttappade iphone4 för året. Sumpade min tredje i lördags men efter att ha letat i dryga timmen hittade jag den i en buske vid bysis torg vid 04.00. Ingen fattar hur bra jag sprang där. F.ö reg på ThePhoneHouse numera...

 

Vad ligger ditt världsrekord på?

 

Mvh,

Iphone Vaskarsson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sick!

 

Jag är uppe i två stycken borttappade iphone4 för året. Sumpade min tredje i lördags men efter att ha letat i dryga timmen hittade jag den i en buske vid bysis torg vid 04.00. Ingen fattar hur bra jag sprang där. F.ö reg på ThePhoneHouse numera...

 

Vad ligger ditt världsrekord på?

 

Mvh,

Iphone Vaskarsson

 

Jag är reg på trygg hansa. De lät måttligt roade när jag ringde imorse...

 

=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror du har rekordet i borttappade iphone 4 iaf.

 

Spenderade själv större delen av festivalen, läs ca 75%, sovandes i mitt tält eftersom jag är så otroligt dålig på att hantera vissa berusningsmedel. Var extremt lite folk osv vilket kändes väldigt synd då hultsfred alltid varit min favoritfestival. Kan faktiskt inte se hur de ska lyckas vända den negativa trenden, men det är väl bara att hoppas.

 

Jag tror och hoppas att du underskattar scorpio. De är helt inställda på att backa 3-4 år så jag tror att det finns goda chanser att skapa nån sorts stabilitet i festivalen. Det lokala stödet är också massivt. Ett problem hos de klassiska festivalerna är att de dras med stora ekonomiska problem flera år i rad och tappar därmed stabilitet och trovärdighet. Folk väntar till absolut sista stunden att köpa biljetter vilket ofta leder till att de hinner bestämma sig för att åka på något annat evenemang med högre "säkerhet" eller att de avstår p.g.a. för få sålda biljetter.

 

Om de fortsätter att satsa i några år och väljer tidpunkten bättre (det var en handfull festivaler och stadsfester samtidigt i ett relativt litet geografiskt område) så har jag svårt att se varför de inte skulle lyckas. I dagsläget kanske namnet är förknippat med en konkurs och årets låga besökarantal men det är nog snabbt glömt om man lyckas arrangera några år på raken. Vi får se hur det går i Emmaboda också. Scorpio verkar ha stora muskler. Har de bara råd att fortsätta så kan de mkt väl få en bra konkurrensställning om 3-4 år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror och hoppas att du underskattar scorpio. De är helt inställda på att backa 3-4 år så jag tror att det finns goda chanser att skapa nån sorts stabilitet i festivalen. Det lokala stödet är också massivt. Ett problem hos de klassiska festivalerna är att de dras med stora ekonomiska problem flera år i rad och tappar därmed stabilitet och trovärdighet. Folk väntar till absolut sista stunden att köpa biljetter vilket ofta leder till att de hinner bestämma sig för att åka på något annat evenemang med högre "säkerhet" eller att de avstår p.g.a. för få sålda biljetter.

 

Om de fortsätter att satsa i några år och väljer tidpunkten bättre (det var en handfull festivaler och stadsfester samtidigt i ett relativt litet geografiskt område) så har jag svårt att se varför de inte skulle lyckas. I dagsläget kanske namnet är förknippat med en konkurs och årets låga besökarantal men det är nog snabbt glömt om man lyckas arrangera några år på raken. Vi får se hur det går i Emmaboda också. Scorpio verkar ha stora muskler. Har de bara råd att fortsätta så kan de mkt väl få en bra konkurrensställning om 3-4 år.

 

Jag hoppas verkligen att du har rätt =)

 

 

Har funderat på att sluta besöka pf för en lång tid framöver, men orkar inte skriva en bra sista post just nu så ska fundera på saken tills imorgon =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Det går ganska bra just nu på alla fronter, länge sen man kunde säga så =)

 

Var i täby o la beställning på en stereo som jag kommer vara nöjd med ytterst länge idag, slutsumman blir:

 

Ino audio i6 toppar i europeisk valnöt

Ino audio profundus p4 basmoduler (4st i färgerna ljusrosa, ljusgult, ljusgrönt samt ljusblått, pastell)

Ino audio cr80s delningsfilter

Benchmark dac1 försteg/DAC

Emotiva XPA-2 slutsteg

Class D slutsteg till basarna

 

 

En svårlagen kombination oavsätt budget för en inte jättestor lägenhet imo!

 

För övrigt kan jag rekommendera Osho, steget efter Robin Charma typ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Tänkte bara checka in och berätta att vi i den här dagboken fortfarande springer över EV =)

 

Skottat lite idag. Inledde dagen med att backa ungefär 20% av rullen på några minuter under en rast i skolan. Käkade sedan middag på stockholms imo bästa indiska restaurang, Ashoka (ligger på upplandsgatan och rekommenderas verkligen för alla som gillar indisk mat), med opteron och några till vänner. Löjligt gott!

 

Väl hemma i lägenheten så upptäcker jag ett litet brev från flickvännen på köksbordet samt att allt är städat, diskat osv <3<3<3 Livet är bra!

 

Loggar iaf in i pokerklienten igen och börjar en magisk upphämtning som är så svängig att jag börjar fundera på bankrullekrav :S Reparerar hålet samt gräver ett nytt lika stort några ggr om. De slutar inte så farligt och jag får spela många fina adrenalinpotter vilket gör att jag är rätt nöjd med dagens spel ändå =)

 

I övrigt så är det mest pluggande och klättring som dagarna vigs åt. Livet rullar på i ganska lugnt men ändå behagligt tempo för stunden =)

 

Edit: insåg just att jag bara satte mig vid datorn för att se weeds. Tänkte kolla om det var någon action i klienten under tiden som rarfilerna packades upp. Tillbaka i verkligenheten då mao, 5 h senare :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den är inte så sjukt som man kan tro =) Problemet med att få fram en sån graf är väl att jag har spelat på 1 miljon olika datorer varav majoriteten är döda och slängda. Jag lovar att försöka producera en årsgraf när den resultattråden kommer upp dock =)

Redigerad av Chofritz
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Blev ett ordentligt skott igår mot en superfisk, högre än jag någonsin spelat tidigare. Sprang i vanlig ordning som en gud och det hela slutade lyckligt =) Ingen rekorddag eller så men ett ganska fint plus =)

 

Bra morgon att vakna till breaking bad och how to make it in america =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...