Gå till innehåll

Starbreeze railtråd


Chofritz

Recommended Posts

Vilken drömtjej isf. Ni har det så bra i er generation - unga när internetpoker slår igenom och tjejerna rakar musen + ligger runt.

 

Minns inte de exakta orden, men det var nog någonting i stil med vad opteron skrev. Hon uppfyller rätt så många kriterier för att vara drömtjejen =) Kan faktiskt inte tänka mig en bättre tid i historien att vara 25 år, livet är rätt så fint! =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

glad gubbe:

 

 

 

 

Rätt kul med poker för första gången på ett par år. Ägnar timmar åt att diskutera hihoranger över indisk mat för att sedan enkelt vinna flippen om notan, fokus vid grind, äger upp reg efter reg. =)

Redigerad av Opteron
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gentlemen av klas östergren, lite lurig med sjukt skön.

 

Shantaram är en bra, halvbiografisk bok om en snubbe som åker in i fängelse i australien för att sedan rymma därifrån till indien där han startar nytt liv i bombays slum. Läsvärd!

 

Om boktips då

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gentlemen av klas östergren, lite lurig med sjukt skön.

 

Shantaram är en bra, halvbiografisk bok om en snubbe som åker in i fängelse i australien för att sedan rymma därifrån till indien där han startar nytt liv i bombays slum. Läsvärd!

 

Om boktips då

 

Tack för tipset! Gentlemen ska kollas upp. Shantaram är tyvärr redan läst, den var dock så bra att jag har funderat på att läsa den igen. Ryktet säger dock att en uppföljare är på väg så jag väntar på den. Den stora frågan är väl hur han någonsin ska kunna göra första boken rättvisa =)

 

Fler tips please!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

shantaram är ju i princip fiction, ska ju vara extremt lite ur berättelsen som verkligen är sant. Blev väldigt besviken när jag läste det efteråt. Helt klart läsvärd men också stundtals löjligt överdriven. Hur han skildrar sex håller man också käft om

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

måste läsa klart shantaram, la den på is för några måndaer sen efter 400 sidor. riktigt nice.

och balooo, halvbiografisk? =) ungtupp sas

 

shantaram är ju i princip fiction, ska ju vara extremt lite ur berättelsen som verkligen är sant. Blev väldigt besviken när jag läste det efteråt. Helt klart läsvärd men också stundtals löjligt överdriven. Hur han skildrar sex håller man också käft om

 

Blev också väldigt besviken när jag fick reda på att så lite faktiskt var sant. Tyckte den fantastiska beskrivningen av Bombay och det indiska folket vägde upp mer än väl att boken var överdriven som du säger. Det var en fantastisk historia. Minns inte sexskildringarna, reminder please =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för tipset! Gentlemen ska kollas upp. Shantaram är tyvärr redan läst, den var dock så bra att jag har funderat på att läsa den igen. Ryktet säger dock att en uppföljare är på väg så jag väntar på den. Den stora frågan är väl hur han någonsin ska kunna göra första boken rättvisa =)

 

Fler tips please!

 

ordagrant +1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Easy Riders, Raging Bulls - Peter Biskind (om hollywoods guldår konstärligt sett. Som enligt boken börjar med Easy rider och slutar med Raging Bull)

 

Skönhet och helvete - Roberto Saviano (blandade texter från 2004-2009)

 

Broder Daniel, when we were winning - Martin Norberg Klas Ekman

 

Tre Apor - Stephan Mendel-Enk (om tre generationer judar i Sverige)

 

Gudfadern - Mario Puzo (om en gudfader. Jim Carrey spelar titelrollen i filmversionen)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Easy Riders, Raging Bulls - Peter Biskind (om hollywoods guldår konstärligt sett. Som enligt boken börjar med Easy rider och slutar med Raging Bull)

 

Skönhet och helvete - Roberto Saviano (blandade texter från 2004-2009)

 

Broder Daniel, when we were winning - Martin Norberg Klas Ekman

 

Tre Apor - Stephan Mendel-Enk (om tre generationer judar i Sverige)

 

Gudfadern - Mario Puzo (om en gudfader. Jim Carrey spelar titelrollen i filmversionen)

 

Tack för tipsen =) Med tanke på det fetmarkerade så infinner sig frågan om hur mycket av posten som är en level? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Utslängd i onsdags men drog hem två spännande fina ragg fre-lör iaf.".

 

Definiera "spännande"!

 

Plus ännu för månaden?

 

Mvh Patfor

 

 

Hon i fredags hade de mörksvartaste ögonen jag sett typ, kritvit perfekt hud och kolsvart hår med lugg utan att se speciellt ledsen ut. Verkade så oberörd av min uppvaktning att jag tvingades leverera:

 

-Du noterar att jag raggar på dig va?

 

-Jo, noterar det, men vi ska ändå inte gå hem så..

 

 

Sen promenera vi hem o idgade älskog på min matta framför en the knife live-DVD.

 

På lördan var jag allmänt osugen o borde inte gått ut egentligen men gjorde det för saken skull o bestämde mig för att ragga vid 5 i tre typ. Tjejen pussades asbra, var typ intelligent 21åring med coolt jobb o vi blev kåta på varandra så var skoj det med. Sen ösregnade det jättemycket på morgonen när vi vakna o fönstrana var öppna så kändes okej. Sådär jättesnygg var hon dock kanske inte :P

 

 

Plussat (jätte)bra nu på slutet så upp knappa 40k på månaden för tillfället.

 

mvh Opteron

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Chofritz, du som är en vänlig själ. Vad har du för storlek i dina vff och vilken modell har du? Vad har du för storlek normalt sett i tex. Nikeskor? Tänkte beställa från nätet och velar lite.

 

Kör modellen KSO. Jag har inte provat någon annan modell så jag har inget att jämföra med där, men är jättenöjd med dessa iaf. Mina är storlek 44 men jag har provat farsans 43or och tycker nog att de passade bättre. Har typ 44,5 +-1 i vanlig skostorlek beroende på märke osv. Du kan ju alltid gå och prova ut rätt storlek i affären och sen beställa på internet =) Har du inte den möjligheten så gambla på din vanliga storlek-1.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör modellen KSO. Jag har inte provat någon annan modell så jag har inget att jämföra med där, men är jättenöjd med dessa iaf. Mina är storlek 44 men jag har provat farsans 43or och tycker nog att de passade bättre. Har typ 44,5 +-1 i vanlig skostorlek beroende på märke osv. Du kan ju alltid gå och prova ut rätt storlek i affären och sen beställa på internet =) Har du inte den möjligheten så gambla på din vanliga storlek-1.

 

Ty, jag gamblade på det. Tog modellen komodosport. Verkade vara en blandning av bikilan och kso. Det ska nog bli bra =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...