Gå till innehåll

Starbreeze railtråd


Chofritz

Recommended Posts

Är du i Berlin? Ska dit i maj är tanken. Tips? Go stad? En fin reseberättelse skadar aldrig om du har tid över:-)

 

Simma lugnt!

 

JNlsn

 

Funderar på om jag ska skriva en reseberättelse. Problemet är att den inte skulle bli speciellt episk. Här kommer iaf en snabbversion:

 

(Get drunk/high + pass out) x 13

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Olyckligt kär i två flickor som är ännu kärare i mig samtidigt i ett omöjligt triangeldrama. Ultranivåturar och är plus typ en mille 2011, myshalsar JB, lyssnar på aqua roses are red och gråter lite. Ska ha sönder stockholm ikväll även om jag får göra det själv. Som lyxversionen av "man vänjer sig.

 

Hittade btw en sjukt snygg väska på nk också...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg precis Transcendent man och blev lite rädd för singulariteten, men på samma gång lite rädd för att inte få uppleva den. Kluven.

 

Tillbaka i Sverige nu iaf. Grinden tas upp imorgon då det är dags att fixa till månadsresultatet som inte är mycket att hurra för just nu. Lyckas jag hitta min nyckel till gymmet så börjar jag träna också. Målet är att gå upp till 82 kg asap, vilket skulle vara ath. Väger för tillfället 76 kg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utan att egentligen ha en aning om hur seriös du är med texten ovanför så låter det ju inte alls bra. Imo borde du börja med att reda ut varför du hamnat i detta destruktiva tankesett för att därefter kunna ta dig ur det ordentligt och lägga det till handlingarna( om det nu är så att du faktiskt går runt och mår dåligt på riktigt...). Hjälper inte mycket att försöka gå vidare om du inte rett ut roten till det hela alltså.

 

Ett par besök hos en psykolog kan vara de mest välinvesterade pengarna någonsin i form av välmående(och på lång sikt även pokermässigt).

Peace out

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utan att egentligen ha en aning om hur seriös du är med texten ovanför så låter det ju inte alls bra. Imo borde du börja med att reda ut varför du hamnat i detta destruktiva tankesett för att därefter kunna ta dig ur det ordentligt och lägga det till handlingarna( om det nu är så att du faktiskt går runt och mår dåligt på riktigt...). Hjälper inte mycket att försöka gå vidare om du inte rett ut roten till det hela alltså.

 

Ett par besök hos en psykolog kan vara de mest välinvesterade pengarna någonsin i form av välmående(och på lång sikt även pokermässigt).

Peace out

 

Nej,gör inte detta Chofrits...har dejtat några psykologer det är de behöver hjälp och vägledning !!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utan att egentligen ha en aning om hur seriös du är med texten ovanför så låter det ju inte alls bra. Imo borde du börja med att reda ut varför du hamnat i detta destruktiva tankesett för att därefter kunna ta dig ur det ordentligt och lägga det till handlingarna( om det nu är så att du faktiskt går runt och mår dåligt på riktigt...). Hjälper inte mycket att försöka gå vidare om du inte rett ut roten till det hela alltså.

 

Ett par besök hos en psykolog kan vara de mest välinvesterade pengarna någonsin i form av välmående(och på lång sikt även pokermässigt).

Peace out

 

Nej,gör inte detta Chofrits...har dejtat några psykologer det är de behöver hjälp och vägledning !!!

 

Tyvärr så är min erfarenhet av psykologer väl överensstämmande med kossans. Har alltid funkat bäst för mig att lösa min problem själv. Egentligen är jag inte så orolig. Ville bara skriva av mig någonstans inatt. Tack för era svar =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr så är min erfarenhet av psykologer väl överensstämmande med kossans. Har alltid funkat bäst för mig att lösa min problem själv. Egentligen är jag inte så orolig. Ville bara skriva av mig någonstans inatt. Tack för era svar =)

Skönt att höra, var någonstans det jag anade... Jag tycker dock ändå att du ska ta och reda ut ordentligt varför du börjat må dåligt(oavsett hur pass kass de är) innan du försöker gå vidare så att säga.

Lycka till med livet :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...