Opteron Postad 19 April , 2010 Rapport Share Postad 19 April , 2010 FriSoren vaknade upp i Älta efter att ha däckat på fel nattbuss. Måste ha gått bra Var ni på ace? Jupp, ace it was =) Har för övrigt haft en nice morgon med riktigt fint morgongos och sen frukost ensam på taket tillsammans med en trevlig videoföreläsning. Gillar bilderna man kan få ut direkt ut en Iphone: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tilta_mitt_liv Postad 19 April , 2010 Rapport Share Postad 19 April , 2010 är det bara jag eller suger denna dagbok hårt om man inte får se bild på töserna? PICS OR GTFO imo. Vart är takbilden ovan tagen förresten? vilken stad dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 19 April , 2010 Rapport Share Postad 19 April , 2010 är det bara jag eller suger denna dagbok hårt om man inte får se bild på töserna? PICS OR GTFO imo. Vart är takbilden ovan tagen förresten? vilken stad dvs. Tycker nästan att du borde kunnat lista ut att vi alla är stockholmare =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 19 April , 2010 Rapport Share Postad 19 April , 2010 Misstänkte lite att det låg till så i efterhand, men jag maler på om lite vad som helst när jag är full =) Vi gör om gör rätt nästa gång =) Hur gick det med tjejen btw? följde henne och hennes kompis hem varpå jag lämna dom när vi kom fram av okänd anledning. Därpå hoppa jag som niklas sa på fel buss och däckade. När jag kliver av i älta så tror jag på det att jag tappat min mobil (vilket jag inte hade) och går i en evighet innan en taxi som kör hem några säger han kan plocka upp mig på tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 19 April , 2010 Rapport Share Postad 19 April , 2010 bah, gula verkligen mina sista 227e på prima nu två mångo-händer, verkar plussa lite på svs iaf så kanske är ett tecken =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tilta_mitt_liv Postad 19 April , 2010 Rapport Share Postad 19 April , 2010 Tycker nästan att du borde kunnat lista ut att vi alla är stockholmare =) har inte pallat läsa för de finns ju inga bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 19 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 April , 2010 (redigerade) Har jobbat på ett vanligt jobb idag. Det är inte så kul längre när jag förmodligen har runt 3 ggr den timlönen skattefritt på att spela poker =) och ja jag älskar att spela poker. Får se fram emot sommaren om jag fortfarande plussar, kanske är värt att omvärdera läget lite då. Redigerad 18 Januari , 2016 av Chofritz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 19 April , 2010 Rapport Share Postad 19 April , 2010 Jag hatar att spela poker. Nu blir det ugång iaf, gott med öl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 20 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 April , 2010 Skönt att inleda veckan starkt iaf. Full som en kastrull. Opteron jobbade ragg tror jag. Jag var intresserad av en tjej på stället. Sämsta gamet ever. Gcik in när jag redan var förstörd, gick åt helvete, hennes ompis hatade mig iosvs. Men vafan et är måndag io bist full, så FU Je suis une baguette osv osv.. do do do do te tam. Tam mai ting tam kap chandai. wawawawwawawa nu blire poke r eler sova Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 Jag var också bara intresserad av en supersnygg tjej på hela stället, tog hennes kompis, fail. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 20 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 April , 2010 Jag var också bara intresserad av en supersnygg tjej på hela stället, tog hennes kompis, fail. Du var snabbare än mig, det var mitt move också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 gårdagen alltså, vi går ut en måndag på ett ställe där det finns potential att det inte kommer finnas en enda snygg tjej. Vi går ut ändå för nån polares polare har spelning där (metal, värdelös musik om man inte känner någon form av hat eller ilska i sin kropp). Sluta iaf med att jag verkligen fegade ur, sköt inte den tredje tunnan, var fisk. Tre tjejkompisar som var den enda intressanta konstellationen på stället, en ful, en godkänd, nice om man är riktigt kåt, men inte på något sätt jätteintressant och en som verkligen var riktigt vacker, även på ett ställe fullt av andra vackra tjejer o inte bara för att hon råkar vara den enda snygga i lokalen. Den godkände hade jag verkligen stenkoll på men jag hade även riktigt fin connection på den snygga, det var hon som reagera på mig, hon som försökte få sin världsbild att passa in i min litegrann o inte tvärt om liksom. Slutade iaf med att snygga sitter inklämd mellan folk och jag står nära den godkända tjejen. Måste ta beslutet om jag ska börja hångla med henne vilket leder till säker men rätt meningslös success eller om jag ska dissa henne o satsa helhjärtat på den snygga o kanske faila helt. Jag väljer iaf att inleda hångel med fröken godkänd utan att ha försökt få loss den snygga o utan att ha gjort ett enda hångel-attempt. Lite bitter på mig själv idag (objektivt). I fortsättningen ska jag (sikta mot att) i alla situationer "do the right thing" och helhjärtat alltid försöka på den jag absolut vill ha, måste sluta spela för låga nivåer (poker också) och sluta försöka unvika att bli stackad och ist bara försöka stacka själv liksom. :roffe: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 21 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2010 Dagens ros går till Opteron när han på msn förklarade att han INTE skulle sno min tjej från mig, trots att han, som han ödmjukt berättade, om några månader kommer ha legendariskt game och vara i princip ostoppbar Tvekar väl inte på den senare delen iofs Bra motivation för mig att steppa upp mitt eget game Det kommer med all säkerhet att bli ett sjukt år! Har spelat lite pååååker idag men fick stänga ner på -1200 kr då min hjärna är helt stekt. Krökat hårt 5/7 senaste dagarna eller nått sånt och bara varit lite myslullig de andra dagarna. Många pluspoäng dock till mig själv för att jag pillade ihop en chattklient i skolan, kanske inte behöver bli skyldig csn 1 miljon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 21 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2010 Ikväll blir det utgång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weismyller Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 Ikväll blir det utgång Förväntar mig en legendarisk sammanfattning imån Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 Inte från mig =( Jag är i sälen o är supertrött o ska ta en bastu bara nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 Har rätt mysigt ändå måste jag säga, är här med två kompisar som hade lyckats klonka en magnumflaska champagne igår innan vi drog. Korka upp den i eftermiddags så vi har gått runt i underställ, ätit pasta och badat bastu smuttades på den. Har även lyckats plussa 400kr på 50 händer svs och så fick jag en fem månader för tidig födelsedagspresent: Matchar mina goggles mycket bättre än min gamla svarta hjälm +1 på legendarisk chofritz-sammanfattning btw! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 Det här är min nya festdagbok. Bra storys osv. Ska bli kul att träffa er ute i vimlet nån kväll. Vilka klubbar och ställen hänger ni på mest? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 22 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2010 (redigerade) . Redigerad 18 Januari , 2016 av Chofritz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 22 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2010 (redigerade) . Redigerad 18 Januari , 2016 av Chofritz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 a hur C bränner all attraktion med fantastiska repliker som "har du några KÅTA tjejkompisar?" och "idag firar jag att jag inte har fått ligga på ett år". skön läsning i allmänhet sen fastnar man för det här. botten är inte nådd ännu för vi som har mer tur i spel än kärlek.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 22 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2010 Kul konversation från gårdagen mellan mig, polaren jag bor med och våffeltjejen. Han: Inatt får ni fan stänga dörren! (väckt honom några gånger då det är rätt så lyhört om man inte stänger ) Jag: bla bla bla Hon: Du får stoppa in mina trosor i munnen på mig. Han och jag: :shock: :lol: Det är kul för hon ser så sjukt söt och oskyldig ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 Kul konversation från gårdagen mellan mig, polaren jag bor med och våffeltjejen. Han: Inatt får ni fan stänga dörren! (väckt honom några gånger då det är rätt så lyhört om man inte stänger ) Jag: bla bla bla Hon: Du får stoppa in mina trosor i munnen på mig. Han och jag: :shock: :lol: Det är kul för hon ser så sjukt söt och oskyldig ut Hon är verkligen fin för dig, behöver inte pussas länge med henne för att förstå att hon är allt annat än oskyldig =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 Det här är min nya festdagbok. Bra storys osv. Ska bli kul att träffa er ute i vimlet nån kväll. Vilka klubbar och ställen hänger ni på mest? O på lördgarar är vi nog oftast på ace, torsdagar o fredagar är mycket mer öppen fråga, funderar på att börja fundera seriöst på att styra mer stureplan för variation och annan typ av utmaning... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 O på lördgarar är vi nog oftast på ace, torsdagar o fredagar är mycket mer öppen fråga, funderar på att börja fundera seriöst på att styra mer stureplan för variation och annan typ av utmaning... aka drinkluder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts