Gå till innehåll

Starbreeze railtråd


Chofritz

Recommended Posts

FriSoren vaknade upp i Älta efter att ha däckat på fel nattbuss. Måste ha gått bra :) Var ni på ace?

 

Jupp, ace it was =)

 

Har för övrigt haft en nice morgon med riktigt fint morgongos och sen frukost ensam på taket tillsammans med en trevlig videoföreläsning. Gillar bilderna man kan få ut direkt ut en Iphone:

 

takn.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Misstänkte lite att det låg till så i efterhand, men jag maler på om lite vad som helst när jag är full =) Vi gör om gör rätt nästa gång =) Hur gick det med tjejen btw?

 

följde henne och hennes kompis hem varpå jag lämna dom när vi kom fram av okänd anledning. :-P

 

Därpå hoppa jag som niklas sa på fel buss och däckade. När jag kliver av i älta så tror jag på det att jag tappat min mobil (vilket jag inte hade) och går i en evighet innan en taxi som kör hem några säger han kan plocka upp mig på tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Har jobbat på ett vanligt jobb idag. Det är inte så kul längre när jag förmodligen har runt 3 ggr den timlönen skattefritt på att spela poker =) och ja jag älskar att spela poker. Får se fram emot sommaren om jag fortfarande plussar, kanske är värt att omvärdera läget lite då.

Redigerad av Chofritz
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att inleda veckan starkt iaf. Full som en kastrull. Opteron jobbade ragg tror jag. Jag var intresserad av en tjej på stället. Sämsta gamet ever. Gcik in när jag redan var förstörd, gick åt helvete, hennes ompis hatade mig iosvs.

 

Men vafan et är måndag io bist full, så FU :mrgreen: Je suis une baguette osv osv.. do do do do te tam. Tam mai ting tam kap chandai. wawawawwawawa

 

nu blire poke r eler sova

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gårdagen alltså, vi går ut en måndag på ett ställe där det finns potential att det inte kommer finnas en enda snygg tjej. Vi går ut ändå för nån polares polare har spelning där (metal, värdelös musik om man inte känner någon form av hat eller ilska i sin kropp).

 

Sluta iaf med att jag verkligen fegade ur, sköt inte den tredje tunnan, var fisk.

 

Tre tjejkompisar som var den enda intressanta konstellationen på stället, en ful, en godkänd, nice om man är riktigt kåt, men inte på något sätt jätteintressant och en som verkligen var riktigt vacker, även på ett ställe fullt av andra vackra tjejer o inte bara för att hon råkar vara den enda snygga i lokalen.

 

Den godkände hade jag verkligen stenkoll på men jag hade även riktigt fin connection på den snygga, det var hon som reagera på mig, hon som försökte få sin världsbild att passa in i min litegrann o inte tvärt om liksom. Slutade iaf med att snygga sitter inklämd mellan folk och jag står nära den godkända tjejen. Måste ta beslutet om jag ska börja hångla med henne vilket leder till säker men rätt meningslös success eller om jag ska dissa henne o satsa helhjärtat på den snygga o kanske faila helt. Jag väljer iaf att inleda hångel med fröken godkänd utan att ha försökt få loss den snygga o utan att ha gjort ett enda hångel-attempt.

 

Lite bitter på mig själv idag (objektivt). I fortsättningen ska jag (sikta mot att) i alla situationer "do the right thing" och helhjärtat alltid försöka på den jag absolut vill ha, måste sluta spela för låga nivåer (poker också) och sluta försöka unvika att bli stackad och ist bara försöka stacka själv liksom.

 

 

:roffe: :roffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens ros går till Opteron när han på msn förklarade att han INTE skulle sno min tjej från mig, trots att han, som han ödmjukt berättade, om några månader kommer ha legendariskt game och vara i princip ostoppbar :h:

 

Tvekar väl inte på den senare delen iofs ;) Bra motivation för mig att steppa upp mitt eget game :-D Det kommer med all säkerhet att bli ett sjukt år!

 

Har spelat lite pååååker idag men fick stänga ner på -1200 kr då min hjärna är helt stekt. Krökat hårt 5/7 senaste dagarna eller nått sånt och bara varit lite myslullig de andra dagarna. Många pluspoäng dock till mig själv för att jag pillade ihop en chattklient i skolan, kanske inte behöver bli skyldig csn 1 miljon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har rätt mysigt ändå måste jag säga, är här med två kompisar som hade lyckats klonka en magnumflaska champagne igår innan vi drog. Korka upp den i eftermiddags så vi har gått runt i underställ, ätit pasta och badat bastu smuttades på den. Har även lyckats plussa 400kr på 50 händer svs och så fick jag en fem månader för tidig födelsedagspresent:

 

hjalm.jpg

 

Matchar mina goggles mycket bättre än min gamla svarta hjälm :mrgreen:

 

 

+1 på legendarisk chofritz-sammanfattning btw!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

a hur C bränner all attraktion med fantastiska repliker som "har du några KÅTA tjejkompisar?" och "idag firar jag att jag inte har fått ligga på ett år".

 

skön läsning i allmänhet sen fastnar man för det här.

botten är inte nådd ännu för vi som har mer tur i spel än kärlek..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul konversation från gårdagen mellan mig, polaren jag bor med och våffeltjejen.

 

Han: Inatt får ni fan stänga dörren! (väckt honom några gånger då det är rätt så lyhört om man inte stänger :roll: )

Jag: bla bla bla

Hon: Du får stoppa in mina trosor i munnen på mig.

Han och jag: :shock: :shock: :lol: :lol:

 

Det är kul för hon ser så sjukt söt och oskyldig ut :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul konversation från gårdagen mellan mig, polaren jag bor med och våffeltjejen.

 

Han: Inatt får ni fan stänga dörren! (väckt honom några gånger då det är rätt så lyhört om man inte stänger :roll: )

Jag: bla bla bla

Hon: Du får stoppa in mina trosor i munnen på mig.

Han och jag: :shock: :shock: :lol: :lol:

 

Det är kul för hon ser så sjukt söt och oskyldig ut :D

 

Hon är verkligen fin för dig, behöver inte pussas länge med henne för att förstå att hon är allt annat än oskyldig =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här är min nya festdagbok. Bra storys osv. Ska bli kul att träffa er ute i vimlet nån kväll. Vilka klubbar och ställen hänger ni på mest?

 

O på lördgarar är vi nog oftast på ace, torsdagar o fredagar är mycket mer öppen fråga, funderar på att börja fundera seriöst på att styra mer stureplan för variation och annan typ av utmaning...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...