Slaskhink Postad 3 Juni , 2012 Rapport Share Postad 3 Juni , 2012 Blir det hultsfredsfestivalen för er iår igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 3 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2012 Blir det hultsfredsfestivalen för er iår igen? Finns en risk =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 3 Juni , 2012 Rapport Share Postad 3 Juni , 2012 Chofritz ska dit o alla irl-sjukingar. Jag ska förhoppningsvis inte dit men stänger inga dörrar Dubbla avg. efter dag 1a i sm-main, totalt utmattad... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 5 Juni , 2012 Rapport Share Postad 5 Juni , 2012 Sjukheten som uppstår på cc 2020 texas medans man sitter o shortstackar sm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
UltraMFF Postad 5 Juni , 2012 Rapport Share Postad 5 Juni , 2012 berätta mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 13 Juni , 2012 Rapport Share Postad 13 Juni , 2012 Min nya fina kontorsstol, mkt nice! Om ett par timmar hämtar chofritz upp mig och så åker vi ner till hultsfred, ska se om jag hittar nån biljett på blocket i en passande stad på vägen (: Vi ska stå längst fram på Krunegård Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 Juni , 2012 Rapport Share Postad 13 Juni , 2012 Frugan ska dit, har dissat det men såg spelschemat nu och blev dödssugen. Dock en sväng nyopererad så missar. HF guys Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 13 Juni , 2012 Rapport Share Postad 13 Juni , 2012 Frugan like Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 21 Juni , 2012 Rapport Share Postad 21 Juni , 2012 Kliver peace och love för att istället gå en två veckors intensivkurs i balett @ balettakademin. Var just ute o köpte balettskor o tighta byxor. Mvh taggad kille (: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 21 Juni , 2012 Rapport Share Postad 21 Juni , 2012 Kliver peace och love för att istället gå en två veckors intensivkurs i balett @ balettakademin. Var just ute o köpte balettskor o tighta byxor. Mvh taggad kille (: like! du får återkomma med triprapport! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaskhink Postad 22 Juni , 2012 Rapport Share Postad 22 Juni , 2012 Min nya fina kontorsstol, mkt nice! Om ett par timmar hämtar chofritz upp mig och så åker vi ner till hultsfred, ska se om jag hittar nån biljett på blocket i en passande stad på vägen (: Vi ska stå längst fram på Krunegård De e varken arm- eller nackstöd på den där stolen, vilket jag har hört ska va bra:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 22 Juni , 2012 Rapport Share Postad 22 Juni , 2012 De e varken arm- eller nackstöd på den där stolen, vilket jag har hört ska va bra:) arm och nackstöd är för volymstolar. den där passar bra glida lite nl100k på ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaskhink Postad 23 Juni , 2012 Rapport Share Postad 23 Juni , 2012 Hur många festivaler ni på förra året? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 24 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 24 Juni , 2012 Hur många festivaler ni på förra året? 3 tror jag. Eller 2. Osäker. Full. En dag i verkligheten. Borde sluta med poker eller göra det 100%. Eller göra det 100%. Kan inte bestämma mig. Ska klättra imorn iaf i spanien. Topp 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
whitewidow Postad 24 Juni , 2012 Rapport Share Postad 24 Juni , 2012 Kliver peace och love för att istället gå en två veckors intensivkurs i balett @ balettakademin. Var just ute o köpte balettskor o tighta byxor. Mvh taggad kille (: heltok med hans wellbok har skapat ett monster, göra precis tvärtemot vad alla andra gör, helst hela tiden och vad det än är nä, supercred till heltok i alla dess former och till dig själv som vågar sig på något sånt, gilla helt enkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 24 Juni , 2012 Rapport Share Postad 24 Juni , 2012 heltok med hans wellbok har skapat ett monster, göra precis tvärtemot vad alla andra gör, helst hela tiden och vad det än är nä, supercred till heltok i alla dess former och till dig själv som vågar sig på något sånt, gilla helt enkelt! contrarian for life! blir helt klart sugen på att testa balett jag med. btw flyger mot siurana idag för en vecka klättring efter opterons tips. ser chill ut: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 24 Juni , 2012 Rapport Share Postad 24 Juni , 2012 heltok med hans wellbok har skapat ett monster, göra precis tvärtemot vad alla andra gör, helst hela tiden och vad det än är nä, supercred till heltok i alla dess former och till dig själv som vågar sig på något sånt, gilla helt enkelt! Jag gör gärna som alla andra om de andra gör nåt nice. Är inte nåt jag gör för att bara testa utan är superintresserad av att dansa generellt. Gick flera klasser i höstas och tänkte hänga rätt mycket på balett-akademin i höst. kul ska det bli iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juventini Postad 24 Juni , 2012 Rapport Share Postad 24 Juni , 2012 ska halva dagboken till p&l eller kommer ingen av er hit? några andra pf:are som ska till festivalen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 25 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2012 0% av dagboken stödjer en festival där man inte får ha partytält =) Blev att spontanboka spanienresa för att klättra med yenn och heltok istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaskhink Postad 26 Juni , 2012 Rapport Share Postad 26 Juni , 2012 ska halva dagboken till p&l eller kommer ingen av er hit? några andra pf:are som ska till festivalen? Hur är vädret på P&L? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 7 Juli , 2012 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2012 Ugh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 7 Juli , 2012 Rapport Share Postad 7 Juli , 2012 klättring är ju lite obalanserat, för mycket drag och för lite press. hur ska man balansera det för att inte få exploaterbar hållning några år senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 7 Juli , 2012 Rapport Share Postad 7 Juli , 2012 klättring är ju lite obalanserat, för mycket drag och för lite press. hur ska man balansera det för att inte få exploaterbar hållning några år senare? Det får du inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 7 Juli , 2012 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2012 Det får du inte. Det kan man nog få. Det räcker ju med att se sig om på kc för att hitta några stycken med rätt konstig hållning. Håller iofs med om att de flesta inte verkar ha några problem. Har för mig att jag läste att Magnus Midtbø framförallt tränade antagonistmusklerna till "klättermusklerna", bröst, triceps osv, när han kompletterade med styrketräning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 Juli , 2012 Rapport Share Postad 7 Juli , 2012 Är ju inte så jävla svårt att köra lite armhävningar med olika bred handställning om man oroar sig. Eller såklart att fixa ett gymkort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts