Gå till innehåll

Starbreeze railtråd

Chofritz

Recommended Posts

• 2 weeks later...
mg9798f.jpg

Min nya fina kontorsstol, mkt nice!

Om ett par timmar hämtar chofritz upp mig och så åker vi ner till hultsfred, ska se om jag hittar nån biljett på blocket i en passande stad på vägen (:

Vi ska stå längst fram på Krunegård :mrgreen:

De e varken arm- eller nackstöd på den där stolen, vilket jag har hört ska va bra:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kliver peace och love för att istället gå en två veckors intensivkurs i balett @ balettakademin. Var just ute o köpte balettskor o tighta byxor.

Mvh taggad kille (:

heltok med hans wellbok har skapat ett monster, göra precis tvärtemot vad alla andra gör, helst hela tiden och vad det än är :-D

nä, supercred till heltok i alla dess former och till dig själv som vågar sig på något sånt, gilla helt enkelt!

Länk till kommentar

heltok med hans wellbok har skapat ett monster, göra precis tvärtemot vad alla andra gör, helst hela tiden och vad det än är :-D

nä, supercred till heltok i alla dess former och till dig själv som vågar sig på något sånt, gilla helt enkelt!

contrarian for life!

blir helt klart sugen på att testa balett jag med. btw flyger mot siurana idag för en vecka klättring efter opterons tips. ser chill ut:

Länk till kommentar

Jag gör gärna som alla andra om de andra gör nåt nice. Är inte nåt jag gör för att bara testa utan är superintresserad av att dansa generellt. Gick flera klasser i höstas och tänkte hänga rätt mycket på balett-akademin i höst.

kul ska det bli iaf

Länk till kommentar

• 2 weeks later...
Det får du inte.

Det kan man nog få. Det räcker ju med att se sig om på kc för att hitta några stycken med rätt konstig hållning. Håller iofs med om att de flesta inte verkar ha några problem. Har för mig att jag läste att Magnus Midtbø framförallt tränade antagonistmusklerna till "klättermusklerna", bröst, triceps osv, när han kompletterade med styrketräning.

Länk till kommentar