Gå till innehåll

Starbreeze railtråd


Chofritz

Recommended Posts

Hur ofta kollas sånt här?

Har det att göra med storleken och efterfrågan på eventet?

 

Förra sommarn hette jag nämligen Lovisa enl en biljett, och jag har flera ggr gått in utan bokaren sen den här regeln kom till!

 

 

Som jag fattat det så är det mest en liten skrämseltaktik från biljettförsäljare för att folk inte ska våga handla från bolag som köper upp en jävla massa för att sen hustla!..

 

Jo ligger säkert en del i det du säger. Så himla trist att dra till Belgien bara och hustla andrahandsbiljetter för några tusen extra och sen inte komma in =) Men det kanske bara är att gambla lite :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis till biljetten! Lät som tråkiga nyheter det där andra dock :/

 

Har för övrigt bestämt att jag ska åka på hultsfred iår får enmiljontegången =)

 

Har också jobbat (läs turat) igen lite av hålet så är nu 15-20k från ath!

 

Asså hultsfred.

Flickvännen ska dit men känner mig rejält tveksam, är inte Emmaboda nya hultsfred typ?

Banden var lite väl lugna för min smak så åker man dit är de väl för festivalhäng och de är ju aldrig riktigt friskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis till biljetten! Lät som tråkiga nyheter det där andra dock :/

 

 

Tyty, Jaoo men kanske är som tågrånarn säger. Rätt segt att chansa dock.

Skulle de av någon anledning vara stenhårda lär det finns rätt många sällskap där någon fått förhinder och försöker kränga sina överblivna biljetter utanför?

 

Hur ofta kollas sånt här?

Har det att göra med storleken och efterfrågan på eventet?

 

Förra sommarn hette jag nämligen Lovisa enl en biljett, och jag har flera ggr gått in utan bokaren sen den här regeln kom till!

 

 

Som jag fattat det så är det mest en liten skrämseltaktik från biljettförsäljare för att folk inte ska våga handla från bolag som köper upp en jävla massa för att sen hustla!..

 

Aldrig varit där innan så du vet nog bättre än mig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså hultsfred.

Flickvännen ska dit men känner mig rejält tveksam, är inte Emmaboda nya hultsfred typ?

Banden var lite väl lugna för min smak så åker man dit är de väl för festivalhäng och de är ju aldrig riktigt friskt.

 

Jag har bara åkt till festivaler för festivalhänget, orka live-musik liksom (:

 

 

mvh inte riktigt frisk

 

 

 

minns fortfarande den bästa festivalen, Peace och Love 2010, såg EN låt, "Jag är en vampyr", då sprang man bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo ligger säkert en del i det du säger. Så himla trist att dra till Belgien bara och hustla andrahandsbiljetter för några tusen extra och sen inte komma in =) Men det kanske bara är att gambla lite :mrgreen:

 

Hehe, ja belgien kanske är lite långt för en chansning ;-)..

 

 

Jag har bara åkt till festivaler för festivalhänget, orka live-musik liksom (:

 

 

mvh inte riktigt frisk

 

 

 

minns fortfarande den bästa festivalen, Peace och Love 2010, såg EN låt, "Jag är en vampyr", då sprang man bra!

 

Om jag minns första halvan av den här DBn rätt så är emmaboda din festival ;-).

Var där 04 och 05, Hänget är lätt det bästa jag varit med om.

Och kvinnfolket är ungt, smått och fint, troligen den festival med lägst BMI jag varit på!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yeah, emmaboda var nice förra året! Anledningen att åka till hultsfred är att jag har landställe i närheten och har varit där så många år att jag gärna fortsätter att stödja det. Tycker att det har varit den bästa festivalen och det vore väldigt tråkigt om den gick under (igen). Tycker årets lineup ser solid ut också =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aaaaaaaaaaaaa ....tttttttttttttttt.... hhhh...........hhhh

aaaaaaaaaaaaa ....tttttttttttttttt.... hhhh...........hhhh

aaa...........aaa ..........tttttt.......... hhhh...........hhhh

aaa...........aaa ..........tttttt.......... hhhh...........hhhh

aaa...........aaa ..........tttttt.......... hhhh...........hhhh

aaaaaaaaaaaaa ..........tttttt.......... hhhhhhhhhhhhhh

aaaaaaaaaaaaa ..........tttttt.......... hhhhhhhhhhhhhh

aaa...........aaa ..........tttttt.......... hhhh...........hhhh

aaa...........aaa ..........tttttt.......... hhhh...........hhhh

aaa...........aaa ..........tttttt.......... hhhh...........hhhh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aaaaaaaaaaaaa ....tttttttttttttttt..... hhhh...........hhhh

aaaaaaaaaaaaa ....tttttttttttttttt..... hhhh...........hhhh

aaa...........aaa ..........tttttt.......... hhhh...........hhhh

aaa...........aaa ..........tttttt.......... hhhh...........hhhh

aaa...........aaa ..........tttttt.......... hhhh...........hhhh

aaaaaaaaaaaaa .........tttttt.......... hhhhhhhhhhhhhh

aaaaaaaaaaaaa .........tttttt.......... hhhhhhhhhhhhhh

aaa...........aaa ..........tttttt.......... hhhh...........hhhh

aaa...........aaa ..........tttttt.......... hhhh...........hhhh

aaa...........aaa ..........tttttt.......... hhhh...........hhhh

 

 

var du inte precis jäääättelångt från ATH?? :shock:

 

 

edit: lol fixade så de blev raka för min browser åtminstone... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv är man ruggigt nöjd med dagen, en enda marathon-session (:

 

idag.png

 

 

Cashat ut det mesta jag haft online för lägenhetsköp så var lite oroande en stund där faktiskt. Månaden ser ganska (mycket) dålig ut men rimligtvis borde den nog sluta plus tillslut ändå:

 

aprilj.png

 

 

 

 

Min kalsong-busieness rullar på också :-)

 

http://blogs.menshealth.com/style-news/the-world%E2%80%99s-most-expensive-underwear/2012/04/11/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl dags att avlägga någon form av rapport då det var ett tag sedan sist. Jag har fortsatt att springa riktigt bra och i skrivande stund så är jag upp ungefär 140k dollar (:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ) i april vilket känns fantastiskt bra tajmat då jag kommer behöva casha ut en del även framöver inför lägenhetsköp.

 

Det negativa är väl att jag spelar för lite, vilket alltid har varit fallet när jag springer bra. Det är någon form av äcklig nöjdhetskänsla som kryper sig på och förstör motivationen =) Har lagt extremt mycket tid denna månad på att kolla bland annat streams när folk spelar Age of Empires 2, vilket väl kanske inte känns som bästa prioritering när det finns gott om värde på lägre stejks och gott om luckor i spelet att täppa till =) Lite kul ska man väl iofs ha, men det finns böcker att läsa, människor att träffa, osv.

 

Var ute på krogen häromdagen då Opterons lillasyster fyllde 18 år och jag bestämde mig för att prova att dricka lite lätt igen. Kvällen blev ovanligt lyckad, men dagen efter var precis lika illa som det varit varje gång senaste tiden. Detta trots att jag bara drack 4 öl och 2 shots totalt under kvällen, vilket är mindre än hälften av standardkonsumtionen för min del. Dessa baksmällor har kommit senaste året och nuförtiden kommer jag inte ur sängen på 24 h efter att jag varit ute på krogen. Jag vet inte om det är något som kommit med åldern kanske? Någon annan som upplever/har upplevt liknande utveckling?

 

Min temporära lösning blir iaf att skita i alkohol framöver =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl dags att avlägga någon form av rapport då det var ett tag sedan sist. Jag har fortsatt att springa riktigt bra och i skrivande stund så är jag upp ungefär 140k dollar (:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ) i april vilket känns fantastiskt bra tajmat då jag kommer behöva casha ut en del även framöver inför lägenhetsköp.

 

Det negativa är väl att jag spelar för lite, vilket alltid har varit fallet när jag springer bra. Det är någon form av äcklig nöjdhetskänsla som kryper sig på och förstör motivationen =) Har lagt extremt mycket tid denna månad på att kolla bland annat streams när folk spelar Age of Empires 2, vilket väl kanske inte känns som bästa prioritering när det finns gott om värde på lägre stejks och gott om luckor i spelet att täppa till =) Lite kul ska man väl iofs ha, men det finns böcker att läsa, människor att träffa, osv.

 

Var ute på krogen häromdagen då Opterons lillasyster fyllde 18 år och jag bestämde mig för att prova att dricka lite lätt igen. Kvällen blev ovanligt lyckad, men dagen efter var precis lika illa som det varit varje gång senaste tiden. Detta trots att jag bara drack 4 öl och 2 shots totalt under kvällen, vilket är mindre än hälften av standardkonsumtionen för min del. Dessa baksmällor har kommit senaste året och nuförtiden kommer jag inte ur sängen på 24 h efter att jag varit ute på krogen. Jag vet inte om det är något som kommit med åldern kanske? Någon annan som upplever/har upplevt liknande utveckling?

 

Min temporära lösning blir iaf att skita i alkohol framöver =)

 

Snyggt jobbat med pokern! :)

Jag får också sånna baksmällor som du pratar om, spyr på morgonen och sen ligger livlös i sängen större delen av dagen! För några år märkte jag knappt att jag hade druckit kvällen innan.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dessa baksmällor har kommit senaste året och nuförtiden kommer jag inte ur sängen på 24 h efter att jag varit ute på krogen. Jag vet inte om det är något som kommit med åldern kanske? Någon annan som upplever/har upplevt liknande utveckling?

 

Hänt mig precis samma sak!

 

Många tillfällen där man skippar dricka för "det är inte värt det" men ibland har man fått göra det ändå. Har haft ett par länge streaks med perfekta bakfyllor = mår bra! Ändå finns ångesten där för man vet att nästa gång kommer nog bli en bakfylla från helvetet.

 

Ingen aning om vad det beror på.

 

Min slutsats: Det kan (hoppas jag) inte vara något med åldern då det iaf för mig går i vågor.

 

Även som du säger verkar mängden alkohol inte spela så stor roll

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...