Gå till innehåll

Starbreeze railtråd


Chofritz

Recommended Posts

Bump, hur går det med Majmiljonen Chofritz? glgl

 

Har ungefär miljonen kvar till målet =) började månaden mycket kallt på höga nivåer, så blev 40 back rätt snabbt. Har turat tillbaka det mesta nu. Dock 0 volym denna månad på grund av diverse anledningar som får bli en senare post. Nu Baba 11 år! =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det en turnering eller är det så att nätpokerns största games rullar runt på någon site ingen hört talas om eller orkar kolla på?

Poker Portal Asia rapporterade igår att Tom Dwan nyligen lyckades ta hem en riktig monsterpott i de höga cashgame spelen i Macau. Det ska varea en del kinesiska affärsmän med i spelen och spelen ska ha vart så höga som HKD$30,000/60,000. Efter att ha floppat AT2 när han satt på AT på handen så åkte alla pengarna in på floppen mot motståndarens A2 och en blank turn och river såg till att Tom Dwan kunde dra in en pott på hela HKD$30,000,000! Det motsvarar hela $3,8 miljoner eller drygt 26,5 miljoner kronor!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med Opteron vet man aldrig!

 

This

 

 

Flyger till London nu för att hjälpa min syster flytta hem. Ska passa på att träffa en gammal legend som tidigare bodde tillsammans med henne, så det finns risk för sjukheter. För övrigt är en klätterresa i Grekland med resten av dagboken planerad i slutet av maj så det kommer väl tyvärr inte bli så mycket mer poker spelad denna månad. Jag har backat en del senaste dagarna men kommer obv att ta igen detta i sm-eventsen på CC i början på juni, där jag för övrigt hoppas få träffa lite pf-folk. Jag tänkte spela båda Texas-eventsen och eventuellt även omahan for the luls (opteron och yenn kan intyga mina kunskaper i det spelet). Några fler som kommer dit?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

H köper alltid spöket Laban-tvål till mig. Den är dock flytande, men kanske går att googla fram någon tutorial om hur man gör flytande tvål fast.

picture0171_107143764_136292981.jpg

 

Jag kommer obv också ha en gullig men jättekass tvål såfort jag hittar en tjej som är tillräckligt gullig. Men fram till dess vill jag använda en episkt bra produkt! (:

 

 

För att förtydliga så planerar jag att tvätta kroppen med tvålen, letar inte efter en "hand-tvål"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va gör han för något då?:-)

 

Har försökt fundera ut det här, men minns fan inte :D

 

Hemma från Grekland nu iaf. Blev bara en halvdag klättring på grund av att lite annat kom i vägen (läs fylla). Reggade precis sm iaf. Räknar med att få träffa en massa pf-legender =) Slängde in texas shorthanded och även omahan när jag ändå var igång. Får se om jag hinner lära mig någon omaha till på lördag =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...