Gå till innehåll

Starbreeze railtråd


Chofritz

Recommended Posts

Ja jag kan hålla med om att det ibland kan lindra lite ifall man aktiverar sig istället för att ligga och jämra sig, att äta brukar också få en att må bättre. Men här pratar jag om gångerna då man är bakfull på riktigt, gångerna där man spyr upp all mat och vatten man får i sig, gångerna där man inte kan ta bort fokus från huvudvärken hur mycket du än fiskar. Här pratar vi gångerna när du av någon konstig anledning har druckit alldeles för mycket på tom mage. Då hjälper varken det varken att fiska eller att flanera omkring på stans bakgator.

 

Valborg <3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man väl kommer in i en riktig helvetesfylla vaknar man inte bakfull, man vaknar full. Då fortsätter man dricka och drar systematiskt ner på antalet öl man drar i sig under kanske en 5-10 dagars period. När man sedan får slut på öl/behöver en nykter dag eller liknande får man leva med 2 dagars avtändning där man får feberfrossa, kallsvettas, abstinens och skakar samt har oerhörda koncentrationssvårigheter, detta går ju över efter 1-2 dagar och så slipper man vara bakfull.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testade en ny indisk restaurang i tisdags kväll. Maten smakade helt okej. Vaknar dock 4 timmar senare och känner hur jag måste spy och sedan är festen i full gång och jag snittar väl en spya/h nästkommande dygnet. Lyckas iaf på kvällen igår få i mig lite vätskeersättning med en tesked =)

 

Typ whine i guess :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vätskeersättning är bra skit. svartvinbär är god som fan dessutom. köpte det när jag åkte till thai med tjejen för ett år sen, det kom till god användning sen då jag tvingade i hunden 3dl (8kg hund) när han var riiktigt magsjuk och inte kunde stå. blev riktigt rädd =( dagen efter mådde han bra igen dock =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha fan vad skönt grattis :D du har haft tur med din bankman...

själv har man morsans karl som är fastighetsskötare så har kunnat stå på min sen jag fyllde arton, väldigt mkt mer bekvämt.

sen är det ju så att fler hyresvärdar än folk tror verkar hyra ut trots ingen inkomst, bara man inte har några skulder. Boetten i Gävle, förmodligen i deras andra städer också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha fan vad skönt grattis :D du har haft tur med din bankman...

själv har man frugans karl som är fastighetsskötare så har kunnat stå på min sen jag fyllde arton, väldigt mkt mer bekvämt.

sen är det ju så att fler hyresvärdar än folk tror verkar hyra ut trots ingen inkomst, bara man inte har några skulder. Boetten i Gävle, förmodligen i deras andra städer också.

 

Bigami?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...