Myssion Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2006 Antar att fisken stannade och nitsen flytta över. Fiskar älskar ju den typen av promotions och bryr sig knappast om den extra räjken, så de är nog kvar på Party. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 Är det någon mer än jag som har haft problem med klienten idag? Typ var 3:e minut hänger sig klienten och när jag startar om den går det sjukt segt. Kanske är min dator, vet inte. Det jag vet däremot är att tiltfaktorn är enorm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mike73 Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2006 Någon som vet om man kommer kunna använda sina vip points i deras shop framöver? Som det är nu skickar dom ju bara sina prylar till adresser i USA & Canada, lite surt.. Edit.. Jag drog iväg ett mail till supporten med min fråga istället..här är deras svar Hello Michael, Thank you for your email. I am pleased to inform you that we do indeed ship internationally. Please email the below information to customerservice@fulltiltstore.com. From there, your order should take between 4 - 6 weeks to fill. Your Player ID Complete mailing address Telephone number Description of item(s) Item size if applicable Regards, Mariko H Full Tilt Poker Support Bra att veta, nu kan man ju få något för alla sina poäng man samlar på sig //mike Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Nytt skoj påhitt på Full Tilt: CAP bord (NL&PL) där man max kan satsa 30 bb per hand, sen är man all-in Vem vill spela på sådana bord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Nytt skoj påhitt på Full Tilt: CAP bord (NL&PL) där man max kan satsa 30 bb per hand, sen är man all-in Vem vill spela på sådana bord? tror ganska många på highstakes....ska bli kul att se vad som händer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 I am pleased to inform you that we do indeed ship internationally. Haha tufft, jag som har massa FTP points och har slutat spela där för tillfället, hittar ju aldrig några hyfsat bra sats att använda dom på, blir att köpa lite fula kläder istället då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dostojevski Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Tänkte eventuellt börja lira hos FTP. Skulle dock vilja veta om det går att sköta sina transaktioner uteslutande via kreditkortet eller om man måste ha Netteler el. dyl? Vidare, tar man direktkontakt med sidan om man vill plocka bananer, eller ska man gå via en traditionell banangrossist? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 10 September , 2006 Rapport Share Postad 10 September , 2006 Jahaja, nu har Full Tilt infört det sämsta som drabbat no-limitpokern sedan eldkvarn brann, långt värre än Partys Monster. På vissa bord finns det et cap på 30 big blinds vad man kan satsa. Hurra, nu ska alla spela shortstackspoker. Mer rake till sajten När ska folk fatta att 100 big blinds borde vara minimiinköpet, och inte max... och nu är det effektivt 30ggr som är max. Skäms Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 10 September , 2006 Rapport Share Postad 10 September , 2006 Jag o min polare Greenstein gillar att börja på 50 BB. Cap på 30 BB? Det är väl inte 1 april än? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 ja det är en horribelt verkligen. tänkte börja spela där men har omvärderat lite. ang turneringar dock. i vilka har man 100bb startstack? är det över ett visst inköp. tittar i klienten(ej reggat än) på en 1504$-turnierng där det är 15/30 och 3K startstack. grymt bra jämfört med standard 75bb. och sen finns ju double stack-turneringar som då rimligen bör vara 200bb. rätt snabba nivåer dock ser jag nu. och lägre nivåer verkar bara vara 50bb!!?? det är ju uselt isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
legance Postad 14 September , 2006 Rapport Share Postad 14 September , 2006 nån som vet hur lång tid full tilt > neteller tar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
himmelsdyk Postad 14 September , 2006 Rapport Share Postad 14 September , 2006 nån som vet hur lång tid full tilt > neteller tar? oftast under en timme... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skogis_72 Postad 15 September , 2006 Rapport Share Postad 15 September , 2006 På vissa bord finns det et cap på 30 big blinds vad man kan satsa. Hurra, nu ska alla spela shortstackspoker. Tänkte eventuellt signa upp på FTP i helgen, men blir ju grymt tveksam nu. Du skriver att cap:en gäller "vissa bord". Är det någon som vet hur många bord detta äckelsystem gäller på, kontra hur många som fungerar som man vill???? På party är ju nästan varenda bord monstersmittat.... (Talar nu i första hand medelnivå, typ 2-6 dollar som BB, med $4 som "hemmaplan".) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 15 September , 2006 Rapport Share Postad 15 September , 2006 På vissa bord finns det et cap på 30 big blinds vad man kan satsa. Hurra, nu ska alla spela shortstackspoker. Tänkte eventuellt signa upp på FTP i helgen, men blir ju grymt tveksam nu. Du skriver att cap:en gäller "vissa bord". Är det någon som vet hur många bord detta äckelsystem gäller på, kontra hur många som fungerar som man vill???? På party är ju nästan varenda bord monstersmittat.... (Talar nu i första hand medelnivå, typ 2-6 dollar som BB, med $4 som "hemmaplan".) CAP borden är inte så populära, finns många fler vanliga bord igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danielfroberg Postad 23 September , 2006 Rapport Share Postad 23 September , 2006 Tänkte börja lira sng på FTP, och undrar om dem låser kontot vid 1:a insättning varpå man måste maila in uppgifter för att få spela, eller om man bara behöver skick in uppgifter vid cashout? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 28 September , 2006 Rapport Share Postad 28 September , 2006 Det är bara att sätta in pengar och sen börja lira... Cashout vet jag inte då jag började idag att spela där... MKT bra första intryck har jag fått iallafall... Tyckte nivån på spelet var fruktansvärt dålig men jag spelade lite lägre en vad jag brukar så det kanske var därför..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2006 Skulle bara säga att jag fick mina grejer idag. Dom svarade inte på mailet jag skickade när jag beställde, inte heller drog dom mina points. Men nu i dag kom grejerna ändå och poängen var dragna, så det funkar iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raimo Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2006 Hur många bord kan man lira samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2006 Hur många bord kan man lira samtidigt? 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
himmelsdyk Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 12 är du säker, jag har aldrig spelat på mer än 10 men man kan ha 16 öpna samtidigt. Bra när man datminar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raimo Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Hur fungerar det med uttag? Kan man ta ut till Visa kort eller måste man ha neteller? Om man inte har neteller kan man skicka pengar till en kompis som har det och de ta ut det på deras neteller eller är Fulltilt mot det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikj Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Hur fungerar det med uttag? Kan man ta ut till Visa kort eller måste man ha neteller? Om man inte har neteller kan man skicka pengar till en kompis som har det och de ta ut det på deras neteller eller är Fulltilt mot det? Läste detta på deras site: http://www.fulltiltpoker.com/withdrawal.php Cash outs cannot be credited back to your Visa or MasterCard Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raimo Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Tack! Jag hittade inte det innan när jag letade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BadSanta Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Angående cashouts.. Neteller ger väl ganska dålig kurs? Vad tjänar man på? Att casha ut till neteller först, föra över till en b2b-sajt (spelar på redbet om det har någon betydelse) och sen casha ut därifrån till bankkontot. Eller att casha ut direkt från neteller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Angående cashouts.. Neteller ger väl ganska dålig kurs? Vad tjänar man på? Att casha ut till neteller först, föra över till en b2b-sajt (spelar på redbet om det har någon betydelse) och sen casha ut därifrån till bankkontot. Eller att casha ut direkt från neteller? föra över till en B2B sajt är nog inte så bra då du nog förlorar lite i växlingsavgifer om du har neteller kontot i $. Bästa tipset är att sätta in på partypoker och därifrån casha till bank, party har sjukt bra kurser Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts