Gå till innehåll

SAJT: FullTiltPoker.com


Rastapopoulos

Recommended Posts

  • Svars 282
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Nu i December tänker FTP tydligen ha någon ny lojalspelarbonus istället för dom där frirullarna för top 1500.

Nån som vet hur det kommer att funka?

 

När man trycker på "$10 K A Day Entries" får man upp följande:

 

"Would you like to recieve cash just for playing at Full Tilt Poker?

Then keep your eyes open because, in just a few days, we'll be rewarding up to 156 tilters each day when we begin giving away $10K a Day in December"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Hur många spelare (kväll, natt)?

 

ca: 2-3000 på dagen, kanske 8-12000 på natten (svensk tid)

 

Vilka nivåer på NL bord?

 

50/100 ner till 0.05/0.1

 

Största vecko turneringarna som anordnas?

 

Massor av $200 buyin turneringar varje dag. Största? $60K garanterat har jag för mig.

 

Mkt amerikaner?

Japp

 

Mkt svenskar?

Nepp

 

Skattefri sajt?

Nepp :(

 

 

Någon som får rakeback på full tilt som vet vilket datum de lämnar sina rapporter till rake folket?

 

/Emil

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Bumpar upp en gammal tråd.

 

Jag testade klienten igår och tyckte helt klart att det var värt $50 att prova realmoney. Men usch sen vilket spel det var.

Jag testade både 0.05/0.1 och 0.1/0.25, slogs av den märkbart usla kvalitén på spelarna (jag är inte bra men här var det kaos)

 

Dessutom kändes allt jinxat, hur ofta sitter det 4 pers vid samma bord som får AA KK JJ och 99 i samma giv?

Jag var naturligtvis AA:n och loosade en ALL-IN preflop mot 99:orna... suck.

 

ca 4 minuter senare sitter jag JJ och höjer preflop med 4BB får 3 syn, jag floppar settet och ställer in, får syn av båda Fi. En QQ och en AK. QQ:n träffar river och jag loosar ännu ett inköp. Dubbelsuck.

 

De sista slantarn lär få gå till turneringar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

tjo,

 

när man registrerar sig hos fulltilt så måste man kryssa i att man är 21.

 

Tyvärr är jag bara 20, fyller år i september.

 

Vad händer om man lirar trots detta? Man behöver ju inte fylla i sitt födelsedatum iaf. Kan dom kolla upp med neteller hur gammal man är? Vad har dom för kontroll egentligen?

 

Tacksam för svar.

 

//

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De har nog ingen koll alls och NETeller lämnar knappast ut uppgifter om dig. Däremot så borde du kolla vad som krävs för att du skall kunna ta ut pengar... Det är ju inte okänt att folk har tvingats skicka kopior av pass och annat till siten när de skall ta casha ut. Läs deras regler noga som du godkänner när du signar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tjo,

 

när man registrerar sig hos fulltilt så måste man kryssa i att man är 21.

 

Tyvärr är jag bara 20, fyller år i september.

 

Vad händer om man lirar trots detta? Man behöver ju inte fylla i sitt födelsedatum iaf. Kan dom kolla upp med neteller hur gammal man är? Vad har dom för kontroll egentligen?

 

Tacksam för svar.

 

//

 

Är väl 18 för svenskar? Mejla supporten om du vill vara säker!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Vad tusan gör man med de fulltiltpoäng man får?

 

There are multiple ways to use your points, including entries into special points tournaments, and redemption for merchandise.

 

Shoppen skickar inte till europa. Och hur spelar man turnering för dem? Jag har hört om "satellite tokens" man kan vinna i nån frirulle, men jag hittar ingenting sådant i lobbyn.

 

Är det något värde i att försöka spela ihop tokens eller är det bara att strunta i sina full tilt points?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det finns ju mtts för ftp points, buyin från 50 ftp till 5000 ftp, det finns äskert annat ockåså det var vad jag såg när jag kollade snabbt... kolla under tournament eller special tabben.. sortera efter buyin och scrolla ner till du hittar ftp buyins så ser du enkelt....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha, ok. Jag ser. Tack för hjälpen. Men det verkar vara ganska många spelare för varje token. 50 FTT, max 1000 spelare, och bara en $26 token på prislistan. Eller 500 FTT, max 1000 spelare och tre st $75 tokens. Känns som att man kan strunta i dem såtillvida de inte är väldigt glest besatta. :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha, ok. Jag ser. Tack för hjälpen. Men det verkar vara ganska många spelare för varje token. 50 FTT, max 1000 spelare, och bara en $26 token på prislistan. Eller 500 FTT, max 1000 spelare och tre st $75 tokens. Känns som att man kan strunta i dem såtillvida de inte är väldigt glest besatta. :?

 

Bara samla poäng till en Custom Avatar då, kostar bara 1000000 points ;)

 

Custom Avatar

1,000,000 Points

 

Do you want to stand out the next time you sit at a table? If so, a custom avatar is just the thing you need to separate yourself from the crowd.

 

Just send us two digital photographs of yourself, and we'll build you a personalized avatar just like the ones used by our pros. Of course, each avatar will come with a full set of emotions so you can let your opponents know when you're happy, angry or confused.

 

Play, chat and look like the pros on Full Tilt Poker.

 

*So that we can properly create and track your order, please provide us with your Full Tilt Poker Player ID and the email address associated with your account. Please allow 6 to 8 weeks for delivery of your avatar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...