Gå till innehåll

25 Miljarder händer, bonus och annat trevligt


PokerStars_Karl

Recommended Posts

  • Svars 169
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Om man sätter in 1000 dollar för att få den här 250 dollars bonusen, kan man ta ut 1000 dollar då innan bonusen e avklarad och ändå få bonusen sedan?

 

48 timmar efter du satt in pengarna kan du ta ut dom igen.

 

Jag tänkte likadant. Kommer nog vara sjukt många som spelar 24 bord microstakes tiden när 25kkk väntas komma.

 

Edit: Kommer det upp något meddelande på bordet om man är med i handen eller får man hålla koll på det själv?

 

För att citera en starsrepresentant på 2+2:

 

If a milestone hits at your table, you'd have to be away with the fairies not to notice.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänkte likadant. Kommer nog vara sjukt många som spelar 24 bord microstakes tiden när 25kkk väntas komma.

 

Edit: Kommer det upp något meddelande på bordet om man är med i handen eller får man hålla koll på det själv?

 

Bordet pausas och 139719731 railbirds skriver DONT FOLD DONT FOLD sedan skriver admin "mileston-hand congratulations all players" och sedan "game will now start"..

 

Nått sånt var det under jul iaf :)

 

Satt på 24 bord under vääldigt lång tid under jul-rushen men lyckades inte klonka någon hand *buhu*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

plocka 2 flugor i en smäll? //Akim

 

Se pm för svar på din fråga.

 

Om man sätter in 1000 dollar för att få den här 250 dollars bonusen, kan man ta ut 1000 dollar då innan bonusen e avklarad och ändå få bonusen sedan?

 

Man kan göra uttag från sitt konto innan man har avklarat sin bonus. Man kan däremot inte göra uttag innan man har aktiverat bonusen, då kan man tyvärr inte använda bonusen

 

139719731 railbirds skriver DONT FOLD DONT FOLD sedan

 

Inte riktigt men man måste sitta i andra tankar om man skall missa det.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kan vara relevant för andra, så jag klistrar in ett mailsvar jag fick:

>Hi!

>

>Poker Stars is the largest online poker room in the world and is often

>associated with it's wide range of fantastic tournaments - both heavily

>trafficked sit and goes, as well as multi table tournaments with gigantic

>prize pools.

>

>In the light of this, it seems peculiar that Stars chooses to not include

>tournament players in the 151 milestone and celebratory hands that are to be

>played over the next few days.

>

>Are there any specific reasons why this only applies to cash games?

>

Hello Xxxxx,

 

Thank you for your email.

 

I see your point, however we normally do have plenty of various promotions

for tournament players, such as the $1 Million Turbo Takedown, Battle of the

Planets, Tournament Leaderboards and so on. You can view the Milestone

promotions as a way of handing a little something out to the cash game

players as well.

 

Please let us know if we can be of further assistance.

 

Regards,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

mot T$ ?

 

Pallar inte åka...

 

Det kan man tyvärr inte göra.

 

Vill du svara på frågan, Karl?

 

Mega Milestone handen kommer att spelas på en kontantbord då turneringsborden inte är del av den här Milestone-kampanjen.

 

Det kan vara relevant för andra, så jag klistrar in ett mailsvar jag fick:

 

Det var ett fint svar du fick av Martin. :)

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser att det sitter folk på HU-bord nu och bara byter blinds för att träffa milestonehänderna. En milestonehand träffade just på ett sånt bord och eftersom den ena spelaren var supernova och den andra platinumstar blev det en ganska stor bonus. Killen som var platinum la sig direkt så supernovan skulle vinna. Hur ser stars på det här förresten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser att det sitter folk på HU-bord nu och bara byter blinds för att träffa milestonehänderna. En milestonehand träffade just på ett sånt bord och eftersom den ena spelaren var supernova och den andra platinumstar blev det en ganska stor bonus. Killen som var platinum la sig direkt så supernovan skulle vinna. Hur ser stars på det här förresten?

 

 

Japp ser detta också det sitter nåra snubbar på 24 st 5/10 Hu bord precis innan milestone handen ska delas ut så börjar dom spela nåra händer sen slutar dom nåra händer efter...

 

Vadfan är det frågan om pokerstars? AGERA!

 

(båda är från Taichung, va nu det är för stad.....)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp ser detta också det sitter nåra snubbar på 24 st 5/10 Hu bord precis innan milestone handen ska delas ut så börjar dom spela nåra händer sen slutar dom nåra händer efter...

 

Vadfan är det frågan om pokerstars? AGERA!

 

(båda är från Taichung, va nu det är för stad.....)

 

Ja jag tycker också man borde göra något från stars håll. Nu spelar jag inte själv där för tillfället men jag antar att man från klientens håll har intensionen att detta ska vara något av en folkfest för alla deras spelare. Beteendet som vi har uppmärksammat förstör enligt min uppfattning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte oväntat att detta skulle inträffa, jag insåg att det antagligen skulle bli nåt sånt redan för länge sedan men orkade inte kommentera det bara för att inte en massa puckon skulle utnyttja läget.

 

Efter en snabbkoll på HU-borden så sitter det just nu en massa fina kärlekspar på diverse nivåer och väntar på att nästa milestone-hand ska närma sig så de kan börja byta blinds med varandra. Hoppas det inte lönar sig bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...