Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Larvigast är ju ändå när fjortisar släpper loss på fyllan för att kunna ha det som ursäkt, när dom egentligen vill göra samma sak nykter men inte vågar riskera ryktet =/

 

 

 

Edit: Speciellt när de druckit ca 4 cider jktjaike+0tikaer+0tikae0ier+0k

 

Fyp ;)

 

 

Kom hem från Sälen för någon timme sen... Så jävla sugen på att vara där uppe och säsonga när man ser alla fina flickor i sina Skistarjackor eller för den delen servitriserna på alla serveringar. Var en riktigt fin tjej i 20-årsåldern som serverade oss när vi käkade igår. Dottern till mina föräldrars bekanta var helt övertygad om att hon flirtade med mig och att jag skulle fråga efter hennes nr. Så blev det dock inte :oops:

 

Brukar inte vara särskilt feg när det gäller sånt där men det kändes svårt att lägga upp det på ett bra sätt. Ångrar ju alltid sånt där i efterhand dock. Varför inte försöka liksom? Något illa kommer ju knappast komma av det.

 

Inte fel att få åka en jävla massa skidor och bräda heller :) Hade definitivt gjort ett par säsonger om jag inte spelat poker. Nu känns det inte riktigt aktuellt i dagsläget iallafall, men det finns väl tid :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokerkollo i sälen nästa år?

 

Det skulle vara mycket fint med en stor stuga med ett gäng ett par veckor imo, fast kanske hellre i Åre då. Åkning, afterski och grind. Rent jävla guld... Grindstuga sas 8-) Det svåra är väl att få tag i stuga med internet antar jag. Funkar 3g skiten att lira på uppe i fjällen?

 

 

 

Fullt jävla krig här nu i lägenhetshuset även om det är dagtid. Satte på lite musik och grannen svarade med att direkt sätta på musik så det lät genom min egen vilket ledde till att jag obv fick skruva upp. Basen i musiken blir ju lite fel eftersom två låtar blandas hela tiden (den han spelar åker igenom ganska bra :mrgreen:)

 

Tror han reagerat lite på mina ändrade musikvanor i och med högtalarköpet då han trots att jag bankade när han öste på kl 09 imorse inte slutade. Inhandlat öronproppar nu iaf jag kan köra med om mornarna. Annars behöver det iof inte vara så tokigt att bli jagad upp ur sängen i tid såvida man inte gått och lagt sig allt för sent.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade match ikväll. Vi mötte ett div 2 lag som heter KB Karlskoga och vi spelar alltså i div 3. De skapade ingenting och vi vann med 3-0. Mindre lyckat var att jag på mina dryga 20 minuter jag spelade brände öppet mål ur snäv vinkel efter att ha rundat målvakten och sen missar ett liknande läge när jag dock har en back i sidan och skottet går förbi målvakten men slinker utanför på samma sätt. Sjukt irriterande. Hade verkligen varit perfekt att sätta dit åtminstonde en idag. Väntar fortfarande på första målet...

 

 

Orkar inte spela någon poker. Mår så bra av vårvädret att jag bara inte pallar dra på tilt osv :) Tänkte komma igång snart dock... Senast på måndag. På söndag har vi första omgången i Svenska Cupen förresten! Kommer inte ihåg vad laget heter som vi ska möta men matchen går på grus iallafall :cry: Riktigt värdelöst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det skulle vara mycket fint med en stor stuga med ett gäng ett par veckor imo, fast kanske hellre i Åre då. Åkning, afterski och grind. Rent jävla guld... Grindstuga sas 8-) Det svåra är väl att få tag i stuga med internet antar jag. Funkar 3g skiten att lira på uppe i fjällen?

 

 

 

Fullt jävla krig här nu i lägenhetshuset även om det är dagtid. Satte på lite musik och grannen svarade med att direkt sätta på musik så det lät genom min egen vilket ledde till att jag obv fick skruva upp. Basen i musiken blir ju lite fel eftersom två låtar blandas hela tiden (den han spelar åker igenom ganska bra :mrgreen:)

 

Tror han reagerat lite på mina ändrade musikvanor i och med högtalarköpet då han trots att jag bankade när han öste på kl 09 imorse inte slutade. Inhandlat öronproppar nu iaf jag kan köra med om mornarna. Annars behöver det iof inte vara så tokigt att bli jagad upp ur sängen i tid såvida man inte gått och lagt sig allt för sent.

 

 

 

 

 

Telias 3gskit funkar mkt bra faktiskt !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det skulle vara mycket fint med en stor stuga med ett gäng ett par veckor imo, fast kanske hellre i Åre då. Åkning, afterski och grind. Rent jävla guld... Grindstuga sas 8-) Det svåra är väl att få tag i stuga med internet antar jag. Funkar 3g skiten att lira på uppe i fjällen?

 

 

 

Fullt jävla krig här nu i lägenhetshuset även om det är dagtid. Satte på lite musik och grannen svarade med att direkt sätta på musik så det lät genom min egen vilket ledde till att jag obv fick skruva upp. Basen i musiken blir ju lite fel eftersom två låtar blandas hela tiden (den han spelar åker igenom ganska bra :mrgreen:)

 

Tror han reagerat lite på mina ändrade musikvanor i och med högtalarköpet då han trots att jag bankade när han öste på kl 09 imorse inte slutade. Inhandlat öronproppar nu iaf jag kan köra med om mornarna. Annars behöver det iof inte vara så tokigt att bli jagad upp ur sängen i tid såvida man inte gått och lagt sig allt för sent.

 

Låter som en grymt nötig grindstuga imo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svenska cupen på grus låter som ett skämt ju. Se till att gå vidare å klonka något "storlag" så du kan få lite scouter på dig :)

 

Ja det är rätt illa faktiskt... Ska bli intressant att se vad det är för motstånd vi möter, tror vi har väldigt bra chans att avancera dock :) Jag sitter på bänken på söndag som väntat. Ingen rolig konkurrens jag har då vi spelar 4-2-3-1 och han som har den offensiva rollen mellan yttrarna är bäst i laget, och han som är spjutspets gjorde 44 baljor förra säsongen i div 4 :)

 

Bokade en stuga i Åre nu på söndag tom torsdag och internet kunde man lägga till för typ 400 spänn. Lär väl inte vara det snabbaste men går antagligen att grinda på.

 

Se där! Nymodigheter :)

 

Telias 3gskit funkar mkt bra faktiskt !

 

Se där igen! Nästan så man ska införskaffa sig detta fenomen!

 

Remo Ronni, Remo!

 

Jag tror det blir svårt med San remo för min del :( Siktat in mig på unibet open Algarve dock, ska du dit?

 

 

 

Så jävla sugen på att supa ikväll men polarna har inga cash eller vill inte %#236 :( Nästa helg lär det bli ett jävla drag med ett event på en nattklubb här i stan men långt dit... Lever fortfarande på hoppet att det ska dyka upp någon möjlighet för kvällen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Noam Chomsky har studerat det där MULTUM. Bara att läsa på, jag tycker själv det är sjukt intressant, och den korta versionen är att väldigt mycket av vår tankeverksamhet är kopplad till språket, och att språket INTE är medfött.

 

Se där, något att kika närmare på :)

 

 

 

Fortfarande inte en hand poker. Tänkt mkt på det de senaste dagarna dock och stundtals mått lite illa över att jag inte grindar så imorgon ska jag verkligen igång. För trött ikväll efter en heldag ute på tour.

 

Vi var alltså i Åsebro (div 3 Dalsland) och mötte dem i Svenska cupen. På hemsidan stod det att de är "ett bygdens lag" och det var då fan inget skämt. 5km grusväg fram till fotbollsplanen mitt ute i ingenstans. En grusplan som var riktigt hård och i mina ögon inte särskilt bra. Men hur fan är en bra grusplan egentligen? Det vet jag inte ens själv, undviker skiten så långt det går.

 

Vi öppnar upp med kommandot från start och gör snabbt 1-0 och en stund senare 2-0 och redan då kändes matchen rätt klar. Bara tjongande från deras sida. Jag själv kommer in med 15 min kvar när det står 4-1 och sätter 5-1 efter att ha fått ett läge som enbart framkommer på grusplan då bollen studsade mkt underligt och jag blev fri. Lobbar en studsande boll över målvakten och springer ikapp den och sätter den. Får ett läge till kort senare men det räddades på mållinjen. Matchen slutar 5-2 efter ett mål på en hörna på slutet.

 

Riktigt gött att sätta första baljan för säsongen och i laget! :) Mindre kul att åka 10.30 imorse och komma hem först nu....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När är Algarve?

 

I slutet av Maj tror jag!

 

 

 

 

Nebbis kallade mig just en knappt medelintelligent Karlstadbo och utmanade mig sen på frågesport, det ni 8-) Varför vet jag inte, han har alltid varit elak mot mig. Tror det har något att göra med att jag inte dyrkar honom :( Tyvärr kan hela historien bara följas på det beryktade Pokertomtarna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...