Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kall session som fan från start och back 3 bi, varav 1k i non sd :?

 

 

FI 26/21 och rätt duktig. Syna flopp och få in det blank turn var planen och det lär va ok eller. J känns sådär dock med JT kombos osv... Tankar?

 

SB (€795,00)

BB (€0,00)

UTG (€400,00)

MP - Hero (€436,30)

CO (€867,18)

Button (€410,30)

 

Preflop: Hero is MP with A:heart:, 9:diamond:

Hero raises to €14,00, 2 folds, UTG calls €10,00

 

Flop: (€30,00) 9:heart:, 8:spade:, 4:spade: (4 players)

UTG checks, Hero bets €25,00, UTG raises to €80,00, Hero calls €55,00

 

Turn: (€190,00) J:heart: (4 players)

UTG bets €125,00, 1 fold

 

River: (€190,00) (3 players)

 

 

Final pot: €190,00

 

UTG didn't show hand

 

Outcome: UTG wins €190,00

 

 

 

FI 24/21 foldar bara 40% mot cbs. Rätt jobbig kille... Bettar man ut turn eller kan man C/R?

 

SB (€396,00)

BB (€1501,55)

UTG (€416,78)

MP - Hero (€394,00)

CO (€536,20)

Button (€406,00)

 

Preflop: Hero is MP with 3:club:, A:club:

Hero raises to €14,00, CO calls €14,00, 1 fold, BB calls €10,00

 

Flop: (€44,00) 2:club:, Q:heart:, 7:heart: (5 players)

BB checks, Hero bets €36,00, CO calls €36,00, 1 fold

 

Turn: (€116,00) 4:club: (4 players)

Hero bets €87,00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hand 1: Spelar likadant tror jag.

 

Hand 2: Om han bara viker 40% mot flopp CB så vill jag gå för c/r på turn, för att låta honom skjuta alla sina floats, dessutom har vi ju massa equity mot hans range även ifall det åker in på turn då han lär skjuta sämre drag på turn hyffsat ofta. Går turn c/c så är ju det inte direkt nån katastrof för våran hand heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väntar du 45sek och trycker på regular download efter att du knappt in koden? 8-)

 

doh, det missade jag. har fått ner båda filmerna nu och önskar nästan jag inte bemödade mig, maken till dryg accent/uttal/röst har jag nog aldrig hört. man kan ju semitilta för mindre..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte orkat ägna poker en tanke de senaste dagarna. Riktigt skönt faktiskt :) Varit ute idag, trots match både imorgon och på söndag. Börjar bänk imorgon dock och blir nog max 20 min typ, så lite ölande kändes lugnt.

 

Var studentfest på en nattklubb de normalt bara kommer in 20+ på idag och gaaaalet mkt folk. Var riktigt kul att springa in i folk man kände var o vartannat steg. En brud född 91 som är polare till min polares syster var ruskigt på men ner i den årgången har jag inte tagit mig än och så blev det inte idag heller. Hon ser bra ut men imo sjukt avtändande och ointressant med brudar som är för lätta. Lite jobb ska det ju vara :)

 

Ska svara på de senaste kommentarerna angående händerna imorgon, lovar!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte orkat ägna poker en tanke de senaste dagarna. Riktigt skönt faktiskt :) Varit ute idag, trots match både imorgon och på söndag. Börjar bänk imorgon dock och blir nog max 20 min typ, så lite ölande kändes lugnt.

 

Var studentfest på en nattklubb de normalt bara kommer in 20+ på idag och gaaaalet mkt folk. Var riktigt kul att springa in i folk man kände var o vartannat steg. En brud född 91 som är polare till min polares syster var ruskigt på men ner i den årgången har jag inte tagit mig än och så blev det inte idag heller. Hon ser bra ut men imo sjukt avtändande och ointressant med brudar som är för lätta. Lite jobb ska det ju vara :)

 

Ska svara på de senaste kommentarerna angående händerna imorgon, lovar!!!

 

Ett år yngre är för ungt? omg... :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gay att inte lyssna på skönheter som Agnes imo!

 

Ship it...

 

Vänta tills du blivit gammal, tjock o flint som farbror ST så slutar du gnälla, pojkvasker.

 

lol, ska tänka på dig nästa gång :D

 

Ett år yngre är för ungt? omg... :(

 

91:årgången går in i en ny era nu när fjortisar börjar växa till sig, men nog har de en bit kvar allt. Väl mycket barn över deras underutveckalde kroppar än! Sjukt vad mycket fint det finns runt 88-87 dock! :)

 

Karlstad överlag har riktigt fina brudar imo

 

 

Match nu!!! taggar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...