killerwolf Postad 8 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 Poker är lurigt... Springer inte bra längre o börjar bli osäker på spelet igen. Svänger snabbt qft. Direkt man har en sämre period så börjar man tvivla på sitt spel. Detta leder för mig till ännu sämre spel med betydligt fler calls än fold/raise i arsenalen . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 8 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 Who the fuck is alice? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 8 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 qft. Direkt man har en sämre period så börjar man tvivla på sitt spel. Detta leder för mig till ännu sämre spel med betydligt fler calls än fold/raise i arsenalen . Offtopic men, killerwolf varifrån piteå är du? Kmr nämligen också därifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 8 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 Offtopic men, killerwolf varifrån piteå är du? Kmr nämligen också därifrån Sjulnäs/Infjärden. 82'a, bor i Umeå nu sen 6 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 8 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 Sjulnäs/Infjärden. 82'a, bor i Umeå nu sen 6 år. ah okej då kanske jag inte vet vem du är. Men iaf 90'a här, bor i Öjebyn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 8 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 8 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 Jag är 91a och har bott och gått skola i Strömnäs. Spelat hockey(länge, länge sedan) och fotboll i PIF. Du kanske känner några av mina gamla vänner därifrån. hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 9 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Oktober , 2010 3h session avklarad och 6.5h spelade idag. Bra volym men fredagsfisken tog mer pengar än dom gav. Får va hyffsat nöjd med spelet iaf. Pillade lite med rangerna häromdan och känner att jag är på rätt väg o hittar bra tänk. Blivit en del trial and error det senaste dock. Förhoppningsvis snappar man upp det och blir bättre. Har märkt vad sjukt viktigt det är att ha en kontinuitet i grinden. Mkt att jag inte haft det tidigare som gjort att jag inte lyckats så bra och inte utvecklats över huvud taget skulle jag tro. Fick tillbaka bilen tidigare idag. Riktigt fin blev den! Fick lite skavanker som den hade innan fixade på köpet så det var också gött 40 papp hade skadorna gått på... Stabilt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 9 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2010 3h session avklarad och 6.5h spelade idag. Bra volym men fredagsfisken tog mer pengar än dom gav. Får va hyffsat nöjd med spelet iaf. Pillade lite med rangerna häromdan och känner att jag är på rätt väg o hittar bra tänk. Blivit en del trial and error det senaste dock. Förhoppningsvis snappar man upp det och blir bättre. Har märkt vad sjukt viktigt det är att ha en kontinuitet i grinden. Mkt att jag inte haft det tidigare som gjort att jag inte lyckats så bra och inte utvecklats över huvud taget skulle jag tro. Fick tillbaka bilen tidigare idag. Riktigt fin blev den! Fick lite skavanker som den hade innan fixade på köpet så det var också gött 40 papp hade skadorna gått på... Stabilt Ser att du verkligen har lyckats utveckla ditt spel, vad gör du när du tex "pillar med olika ranger" ? Några tips ? har typ själv stått still på nl 100 - nl 200 nivån i 2 år Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 9 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Oktober , 2010 Ser att du verkligen har lyckats utveckla ditt spel, vad gör du när du tex "pillar med olika ranger" ? Några tips ? har typ själv stått still på nl 100 - nl 200 nivån i 2 år Skulle vilja säga att vändpunkten för mig var dagen då jag skrev ner just öppningsranger, 3b ranger och defend mot 3b ranger. Kräver inte mkt ansträngning alls. Har man balanserade ranger på NL200 räcker det oerhört långt. Ser så mkt sjuka grejer från regs varje dag... Sen är ju dessa ranger inget jag följer blint, vissa justeringar blir det ju beroende på stacksizes, om FI är en jättenit eller jättefisk osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 9 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2010 Skulle vilja säga att vändpunkten för mig var dagen då jag skrev ner just öppningsranger, 3b ranger och defend mot 3b ranger. Kräver inte mkt ansträngning alls. Har man balanserade ranger på NL200 räcker det oerhört långt. Ser så mkt sjuka grejer från regs varje dag... Sen är ju dessa ranger inget jag följer blint, vissa justeringar blir det ju beroende på stacksizes, om FI är en jättenit eller jättefisk osv... ah okej, ska se om detta hjälper då! Blir att kladda lite nu i nån timme tack för tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starre Postad 9 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2010 Skulle vilja säga att vändpunkten för mig var dagen då jag skrev ner just öppningsranger, 3b ranger och defend mot 3b ranger. Kräver inte mkt ansträngning alls. Har man balanserade ranger på NL200 räcker det oerhört långt. Ser så mkt sjuka grejer från regs varje dag... Sen är ju dessa ranger inget jag följer blint, vissa justeringar blir det ju beroende på stacksizes, om FI är en jättenit eller jättefisk osv... Hur ser din öppningsraise, 3-bet raise och defending mot 3-bet ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 9 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2010 Hur ser din öppningsraise, 3-bet raise och defending mot 3-bet ut? lol... Passa på och be om 10 timmars gratiscoaching också nu när du ändå fiskar efter info som folk kämpat för men du vill ha ut gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 9 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Oktober , 2010 Hur ser din öppningsraise, 3-bet raise och defending mot 3-bet ut? Det ligger ju massor med jobb bakom dessa och råd jag fått av väldigt duktiga spelare som normalt skulle kosta tusentals kronor om de tagit betalt som de kan göra som coacher. Man kan ju rent av kalla det en värdehandling. Skulle vara katastrof om några regs jag spelade mot fick se dessa Bra start på dagen Fick en bänkdiskmaskin av morsan igår med uppgift att sälja den och sen behålla pengarna. Trodde det skulle bli semisvårt att sälja men så fick jag ett samtal i förmiddags och sen kom han o hämtade den. 1800:-, klonk. Sen spelade jag en fin session över 2h nu. Spelet stabiliseras Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 9 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Oktober , 2010 Var på g att sälja mina öresundsaktier i veckan på inrådan men gjorde aldrig det o då kommer det här nu http://www.e24.se/business/bank-och-finans/hemligt-stod-till-hq-bank_2354465.e24 Frågan e vad som händer på måndag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 9 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2010 3h session avklarad och 6.5h spelade idag. Bra volym men fredagsfisken tog mer pengar än dom gav. Får va hyffsat nöjd med spelet iaf. Pillade lite med rangerna häromdan och känner att jag är på rätt väg o hittar bra tänk. Blivit en del trial and error det senaste dock. Förhoppningsvis snappar man upp det och blir bättre. hur menar du med pilla lite med ranger? har även sett kroon skriva att ni pillar på ranger. vad mer finns att pilla på om man redan skrivit ner öppningsranger och allt sånt? känner mig kass som sitter här och inte pillar på ranger medan ni andra pillar på era ranger var och varannan dag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 9 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Oktober , 2010 hur menar du med pilla lite med ranger? har även sett kroon skriva att ni pillar på ranger. vad mer finns att pilla på om man redan skrivit ner öppningsranger och allt sånt? känner mig kass som sitter här och inte pillar på ranger medan ni andra pillar på era ranger var och varannan dag Haha Pilla in en hand i synrangen här o en extra hand i raiserangen där liksom Går ju alltid att motivera olika spel med olika händer så finns ju alltid justeringar att göra efter hur man upplever att det fungerar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 9 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2010 går att pilla så extremt mkt med ranger att huvudet snurrar åt alla håll o kanter som finns sas. hint: postflop Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 9 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Oktober , 2010 går att pilla så extremt mkt med ranger att huvudet snurrar åt alla håll o kanter som finns sas. hint: postflop Äääääh där e de bara o bomba lite hejsvejs o gå på känsla! 5h lirade idag. Tror de gått ganska fint. Gick trögt länge ikväll och lika trög va jag i skallen, men de va inget som inte 4-5 flipvinster på raken kunde fixa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 10 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2010 Jag brukar tänka såhär: Vad hade Puni gjort? Sen funderar jag på om ST hade gjort likadant. Sen skrockar jag högt och slår mig själv på låret! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 10 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2010 Jag brukar tänka såhär: Vad hade Puni gjort?Sen funderar jag på om ST hade gjort likadant. Sen skrockar jag högt och slår mig själv på låret! skumt, för jag brukar undra vad Kungkroon hade gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 10 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2010 Jag brukar undra vad jag själv hade gjort, sen gör jag tvärtom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 10 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2010 går att pilla så extremt mkt med ranger att huvudet snurrar åt alla håll o kanter som finns sas. hint: postflop går att pilla extremt mkt med andra saker så att.... hint: offline Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 10 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2010 Live? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 10 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2010 Skype? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts