Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Känns lite fel att ha börjat livet såhär iom att man förmodligen kommer få byta ner sig ganska ordentligt de kommande åren

 

fin lägenhet

 

jag gillar ditt databord, va är de för något?

 

Köpt på EM, mer vet jag inte. Men ja det är riktigt bra. Enkelt, lagom stort och snyggt

 

Jävlar vilken fräsch lägenhet! :D

 

Checksynar hand 1 och checkar bakom hand 2.

 

Det var nog vad jag också kom fram till. Ty för input :)

 

 

Nu ska jag hämta min minilaptop!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2½h spel innan ongame dog :S Funkat förvånansvärt bra på sistonde så det var väl dags antar jag. Råkade se kontosaldot förut :( Hade massa bord uppe med pengar på så vet inte direkt hur jag ligger till men är inte back för månaden iallafall och det gjorde mig glad!

 

Tjejen ska ha hit polare o fira sin födelsedag ikväll så får ta laptopen hem till föräldrarna o grinda där. Inte igår det laptopgrindades

 

Minilaptopen är så vidrigt nöt också :D Perfekt storlek verkligen. Återstår att se om batteritiden är så bra som de skryter med (8h)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2½h spel innan ongame dog :S Funkat förvånansvärt bra på sistonde så det var väl dags antar jag. Råkade se kontosaldot förut :( Hade massa bord uppe med pengar på så vet inte direkt hur jag ligger till men är inte back för månaden iallafall och det gjorde mig glad!

 

Tjejen ska ha hit polare o fira sin födelsedag ikväll så får ta laptopen hem till föräldrarna o grinda där. Inte igår det laptopgrindades

 

Minilaptopen är så vidrigt nöt också :D Perfekt storlek verkligen. Återstår att se om batteritiden är så bra som de skryter med (8h)

 

Varför köpte du inte en Ipad?

 

får du för dig att du vill skriva en bok och behöve bätte tangentbord är det ju bara att koppla in ett sånt här via bluetooth:

 

apple-keyboard.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför köpte du inte en Ipad?

 

får du för dig att du vill skriva en bok och behöve bätte tangentbord är det ju bara att koppla in ett sånt här via bluetooth:

 

apple-keyboard.jpg

 

Ipad är ju inte särskilt praktisk. Snygg och bra om man läser mycket artiklar men på ngt annat sätt sätt ser jag inte den vara överlägsen en laptop. Och snälla apple, sluta med era spegelskärmar.

 

EDIT: För att utveckla: Ipads fördel är att den är oerhört bekväm, men enda sättet den är bekväm på är att det är väldigt bra att t.ex läsa dagstidningar(som inte ens finns appar för i sverige idag?), samt läsa t.ex seminarietexter. För det ändamålet skulle jag snapköpa en ipad, däremot för ngt annat finns det bättre alternativ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När flyttar du till Stockholm?

 

1 feb! Då jävlar :)

 

 

 

Laptopgrinden var en besvikelse. Fick aldrig igång HM huden o inte var resultatet i HM rätt efter sessionen heller utan visade alldeles för mkt back med x antal missade händer, så nu har jag ingen direkt aning om hur resultatet för sessionen egentligen är. Testade uppdatera HM men då resulterade det i att det inte startade istället. Fuckar upp min månad den här sessionen då jag bara går på HM resultatet men tror jag vet vad jag startade månaden med så får se på kontot när månaden är över.

 

 

 

Leeeeeedigt nu, göttgött

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

var i kd är lägenheten? kram

 

Ulvsbygatan 11, stenkast från donken på norrstrand

 

Care to elaborate?:)

 

Inte en blek vad jag menar här :S visste inte ens att jag varit inne o skrivit.

 

 

 

Det vart en hel del dricka igår och den första roliga utgången på evigheter! Lättare att ta bakfyllan idag när man känner så. Mår förvånansvärt bra dock, men vi får se om det blir aktuellt med spel. Riktigt riktigt trött. Spelar jag inte kommer jag ligga 4h efter i schemat och det är icke bra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...