Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ska ta en dos på 10ml till nu för detta går fan inte... Grindat med lika förjävlig hosta som vanligt i 2h nu o hade det inte varit för att jag två o fyroutade hit o dit hade jag varit tiltad deluxe :D Gött o få springa lite bolt

 

Dagens timmar spelade. Får se om det blir nå mer. Idla i soffan med fotbollen till att börja med

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog 30 ml till innan trycket på bröstet släppte och jag fick död på hostan, men då blev jag också trög i huvudet, fick ont i magen och var illamående i omgångar. Läste lite mer om medicinen sen och 5dl som ni nämner här är ju 2.5x informerad dödlig dos? :shock: De flesta jag läste om som tagit det i rus-syfte hade tagit mellan 50-200 ml och de flesta spytt

 

 

 

Såg först senaste boardwalk empire och följde det med senaste oth. Från en genialisk serie till en mindre sas. Helvete vad dålig säsong dom driver på oth... Förstår inte att de fortsätter.

 

Nåväl. Dags att krypa till kojs. Nya potter väntar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åh jag hatar vidriga setminare. Kan man få folda eggen här eller?

Seat 5: marieto8484 ($104.45 in chips)

Seat 7: JUANOVICH ($397.80 in chips)

Seat 8: theRhinooo ($203 in chips)

Seat 10: lepzigh ($310.45 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

marieto8484 posts small blind ($1), JUANOVICH posts big blind ($2),

 

PRE-FLOP

theRhinooo raises to $6, lepzigh calls $6, marieto8484 folds, JUANOVICH raises to $28, theRhinooo folds, lepzigh calls $28.

 

FLOP [board cards: 10 of Clubs,Queen of Diamonds,6 of Hearts ]

JUANOVICH bets $32, lepzigh raises to $94, JUANOVICH calls $94.

 

TURN [board cards: 10 of Clubs,Queen of Diamonds,6 of Hearts,8 of Clubs ]

JUANOVICH checks, lepzigh bets $188.45 and is all-in, JUANOVICH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har samma jävla problem, man vågar ju knappt lira?

 

Stänga av HM känns ganska kallt det också...

 

Precis försökte också ikväll men samma. Fortsatte utan HM men det känns ju semikallt som sagt...

 

 

Bara 3h lirat idag och det skyller jag mestadels på detta. Kommer halka efter lite i schemat. Ligger -4h efter idag. HSP på lördag så där blir det förmodligen 4h till då jag antar att jag kommer va för trött för att lira lördag kväll. Borde kunna ta igen dessa 8h i avslutningen av månaden dock.

 

Läggdags o vända rätt dygnet nu. Upp 9 imorgon så då kan de nog bli en del grindat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns lösning på problemet nu

 

http://forums.holdemmanager.com/manager-bugs/38042-hm-causes-freeze-bwin-3.html#post183381

 

 

 

Grindade 2h utan problem nu. Sprang bra mot alla utom hjulet och det är bara som det brukar vara. Känns som han ser mina kort. Tror aldrig jag fått betalt av honom och det langas bara setups på setups jag får betala av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går du in med självförtroende att du kommer klara av det bättre än om du gick in med dåligt självförtroende. Lättare sagt än gjort dock, sitter själv och försöker plugga in lite.

 

Jo så är det ju...

 

 

 

Blir ingen mer poker idag. Får lägga full fokus på detta istället. Tror det kan ge mig några poäng att repetera lite för o hitta fallgroparna. Sänggång 22.00 sen ikväll. När det hände senast har jag ingen aning om :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det där problemet har man haft ett tag, på Betsafe då.

 

http://forums.holdemmanager.com/poker-site-support/37431-ongame-client-freezes-when-starting-auto-import-hud.html

 

Kass att de ännu inte kommit med en fix. Force on top är ingen höjdare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där problemet har man haft ett tag, på Betsafe då.

 

http://forums.holdemmanager.com/poker-site-support/37431-ongame-client-freezes-when-starting-auto-import-hud.html

 

Kass att de ännu inte kommit med en fix. Force on top är ingen höjdare.

 

Det är samma skit med pokertracker också (lirar på Betsafe). Ingen lösning där heller när jag senast kollade. Tiltade lite också på att de svarade rätt undvikande hos PT. Deras produkt är fan inte värd mycket om inte HUD-funktionen går att köra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde en till NOG del på datorn förut och fick 9 rätt. Slog mig sen ner i soffan med en utskriven del nu samtidigt som jag kollade på tennis och hade 20 :S Varians

 

 

Läggan kommit ut också

 

http://www.svenskfast.se/Templates/ObjectView.aspx?objectid=3QI41QA9MASK0SEA

 

Hur du lyckats med 9 rätt och sedan 20 rätt nästan gång är ett mysterium :shock:

 

Får hoppas man har variansen med sig på orddelen då minst 20ord kommer chansas på!! :-D

 

Lycka till imorn!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...