Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Inte min dag idag... Misslyckats med det mesta :S

 

Bra volym i helgen iaf. 16.5h spelade totalt! Ny vecka o nya tag imorgon :) Vore o få hyffsat rätt på dygnet, känner verkligen hur jag mår o spelar sämre ju mer jag vrider på dygnet. 12 är någon tidsgräns som inte får passeras i sängen om det ska funka för mig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fuuuuuck största potten ever på nl200.... Jättefirre :( Skaplig riggturn.

 

Seat 1: JUANOVICH ($650.25 in chips)

Seat 7: Borgen65 ($601 in chips)

Seat 8: user_name33 ($193.25 in chips)

Seat 9: rangefarmer ($619.55 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

Borgen65 posts small blind ($1), user_name33 posts big blind ($2),

 

PRE-FLOP

rangefarmer raises to $6, JUANOVICH raises to $20, Borgen65 calls $20, user_name33 folds, rangefarmer folds.

 

FLOP [board cards: 10 of Clubs,Ace of Hearts,2 of Hearts ]

Borgen65 checks, JUANOVICH bets $26, Borgen65 calls $26.

 

TURN [board cards: 10 of Clubs,Ace of Hearts,2 of Hearts,Jack of Spades ]

Borgen65 checks, JUANOVICH bets $72, Borgen65 raises to $175, JUANOVICH calls $175.

 

RIVER [board cards: 10 of Clubs,Ace of Hearts,2 of Hearts,Jack of Spades,5 of Diamonds ]

Borgen65 bets $380 and is all-in, JUANOVICH calls $380.

 

SHOWDOWN

Borgen65 shows [ Queen of Diamonds,King of Diamonds ]

JUANOVICH mucks cards [ Jack of Hearts,Jack of Clubs ]

Borgen65 wins $1,208.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Failade uppdraget med en tiltfri månad... Gjort så mkt dåliga spel de senaste sessionerna o de brast när jag betsynade den mest givna checksynhanden någonsin :(

 

Stabiliserade spelet efteråt iaf, bara jobba vidare o försöka spela så bra det går. Vet inte vad det är för spewfasoner jag dras med då och då atm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade som plan att komma upp klockan 10 men det är ju så viiiidrigt skönt att sova vidare :( Inte fan va drömmen om att $ rusat till 7.5 sann heller

 

Farsan fyller år. Hatar föräldrars födelsedagar för jag vet aldrig vad jag ska köpa och glömmer alltid bort dom fram tills någon påminner mig.

 

Kommer jag inte på något får det bli en blombukett och några trisslotter. Tips?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HELVETES VIDRIGA JÄVLA TURARAPA! Den nhär snubben springer så äckligt bra mot mig. Inte fan blir tilten mindre av hur jag spelar turn. AFGewt346y34yu75

 

Seat 2: mange5 ($122.85 in chips)

Seat 3: rakeracenow ($232.85 in chips)

Seat 4: JUANOVICH ($293.05 in chips)

Seat 7: Kominsky ($275.50 in chips)

Seat 9: theRhinooo ($198 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

theRhinooo posts small blind ($1), mange5 posts big blind ($2),

 

PRE-FLOP

rakeracenow folds, JUANOVICH raises to $6, Kominsky raises to $17, theRhinooo folds, mange5 folds, JUANOVICH calls $17.

 

FLOP [board cards: Queen of Clubs,7 of Clubs,Ace of Spades ]

JUANOVICH checks, Kominsky bets $19, JUANOVICH raises to $58, Kominsky calls $58.

 

TURN [board cards: Queen of Clubs,7 of Clubs,Ace of Spades,Jack of Diamonds ]

JUANOVICH checks, Kominsky bets $42, JUANOVICH raises to $218.05 and is all-in, Kominsky calls $200.50 and is all-in.

 

RIVER [board cards: Queen of Clubs,7 of Clubs,Ace of Spades,Jack of Diamonds,9 of Diamonds ]

 

 

SHOWDOWN

JUANOVICH shows [ Ace of Diamonds,7 of Diamonds ]

Kominsky shows [ 10 of Spades,King of Clubs ]

Kominsky wins $551.

 

 

 

Fy fan vad jag tiltade nu :( Den här sessionen har gått fullkomligt åt helvete och jag spelar så fittigt illa...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så jävla dum i huvudet... Sitter kvar o drar iväg flera BI till. Värsta sessionen på jag vet inte hur länge. Bröt ihop psykiskt efter att ja lagt iväg ett sista BI på ett efterblivet spel mot en dundernit. 9 dagen i rad jag spelar poker. Måste vara orsaken. Klarar inte av det.

 

 

Det är så jävla onödigt sånt här. Mest av allt blir jag besviken på mig själv. Målet med dagens session var solid poker. Dröjde inte länge innan jag började spewa :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade som plan att komma upp klockan 10 men det är ju så viiiidrigt skönt att sova vidare :( Inte fan va drömmen om att $ rusat till 7.5 sann heller

 

Farsan fyller år. Hatar föräldrars födelsedagar för jag vet aldrig vad jag ska köpa och glömmer alltid bort dom fram tills någon påminner mig.

 

Kommer jag inte på något får det bli en blombukett och några trisslotter. Tips?

 

Köp en feting legomodel av en ferrari om han är bilintresserad.

Köpte en sådan till min farfar som är gammal rallyförare, för något år sedan han blev skitglad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha klassisk Rooney. Snackas först om en kille som hänger sig själv i livesändning och om hur vidrigt det är att följa livsängninden, sedan följer Rooney upp med sina morgonrutiner. Classic Rooney.

 

Äääh diskussionen va ju död!

 

 

 

Spelat 4h nu. Måste va back och sett så mkt sjuka grejer från "regs" att jag bara vill gråta.

 

Hittat lugnet och stabiliteten iaf trots att det gått såpass dåligt. Positivt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev inte mer än en session idag. Röjt upp ordentligt i lägenheten nu inför fotografering imorgon inför försäljningen. Har sprungit rätt bra med det mesta på slutet så kan ju alltid hoppas de drar iväg i en budgivning där också :) Oavsett ska jag göra en vinst på 25 papp då alla mäklare jag pratat med varit överens om ett utgångspris på 425 och sagt att det inte lär vara något problem att få sålt. Köpte den för 380 för 2 år sen och har inte gjort mer än nött på inredningen så det känns bra. Mäklaren ska ha 20

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...