Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

Hur spela river här? 255 kvar, FI reg, pott 190 nånstnas. KQo 24/20 stats och ingen history

Seat 3: Georgesteel ($104.65 in chips)

Seat 4: 1saitam ($206 in chips)

Seat 7: Time4Change_ ($397.25 in chips)

Seat 8: kike47 ($223.85 in chips)

Seat 9: JUANOVICH ($338.35 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

JUANOVICH posts small blind ($1), Georgesteel posts big blind ($2),

 

PRE-FLOP

1saitam folds, Time4Change_ raises to $6, kike47 folds, JUANOVICH calls $6, Georgesteel folds.

 

FLOP [board cards: 10 of Diamonds,Jack of Clubs,Ace of Diamonds ]

JUANOVICH checks, Time4Change_ bets $10, JUANOVICH calls $10.

 

TURN [board cards: 10 of Diamonds,Jack of Clubs,Ace of Diamonds,8 of Hearts ]

JUANOVICH checks, Time4Change_ bets $25, JUANOVICH raises to $75, Time4Change_ calls $75.

 

RIVER [board cards: 10 of Diamonds,Jack of Clubs,Ace of Diamonds,8 of Hearts,Jack of Hearts ]

JUANOVICH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur spela river här med? 255 kvar, FI reg, pott 190 nånstnas

Seat 3: Georgesteel ($104.65 in chips)

Seat 4: 1saitam ($206 in chips)

Seat 7: Time4Change_ ($397.25 in chips)

Seat 8: kike47 ($223.85 in chips)

Seat 9: JUANOVICH ($338.35 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

JUANOVICH posts small blind ($1), Georgesteel posts big blind ($2),

 

PRE-FLOP

1saitam folds, Time4Change_ raises to $6, kike47 folds, JUANOVICH calls $6, Georgesteel folds.

 

FLOP [board cards: 10 of Diamonds,Jack of Clubs,Ace of Diamonds ]

JUANOVICH checks, Time4Change_ bets $10, JUANOVICH calls $10.

 

TURN [board cards: 10 of Diamonds,Jack of Clubs,Ace of Diamonds,8 of Hearts ]

JUANOVICH checks, Time4Change_ bets $25, JUANOVICH raises to $75, Time4Change_ calls $75.

 

RIVER [board cards: 10 of Diamonds,Jack of Clubs,Ace of Diamonds,8 of Hearts,Jack of Hearts ]

JUANOVICH

 

Beror lite på gameflow, stats, och vad vi har för hand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synar inte in pre i teorin iaf. Spontant checkraisar jag hellre flop än turn.

 

Trist river. Men vi får väl slänga iväg ett litet bet. Eller eventuellt skeppa men känns lite väl. 115-120 kanske. Och gråtsyna riverpush.

 

Funtade på pre... Har ju normalt ingen synrange så vet inte riktigt vilka händer jag synar där nu när det blivit djupare.

 

Jo C/R flopp är nog att föredra. Bettade 120 river o han pushade rätt snabbt och jag explofoldade.. Händer liksom inte att han har annat än huset där

 

 

 

6h spelat idag varav 2h nu nyss... Inte alls någon bra session. Spelet känns inte hundra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick in några få händer o funderar på hur den här ska spelas? FI som donkar är 22/19 och har 18% donk över 700 händer. Inget vidare sample med andra ord. JeppeQQQQ är fisk och WWW1991 reg. sunino10 är också fisk

 

Vi har AJss, pott ca 120 på turn

Seat 5: JeppeQQQQ ($190.75 in chips)

Seat 7: sunino10 ($271 in chips)

Seat 8: jackwilldrum ($247.90 in chips)

Seat 9: WWW1991 ($200 in chips)

Seat 10: JUANOVICH ($199 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

jackwilldrum posts small blind ($1), WWW1991 posts big blind ($2),

 

PRE-FLOP

JUANOVICH raises to $6, JeppeQQQQ calls $6, sunino10 calls $6, jackwilldrum calls $6, WWW1991 calls $6.

 

FLOP [board cards: 6 of Hearts,Ace of Diamonds,4 of Spades ]

jackwilldrum bets $20, WWW1991 calls $20, JUANOVICH calls $20, JeppeQQQQ calls $20, sunino10 folds.

 

TURN [board cards: 6 of Hearts,Ace of Diamonds,4 of Spades,Jack of Diamonds ]

jackwilldrum checks, WWW1991 checks, JUANOVICH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är nyfiken på varför du skulle vilja göra något annat än bet här faktiskt, t o m när jag försökte tänka efter kändes det ganska solklart med b/s där. Säger ju inget obv men ändå

 

Levlade mig iväg i resultatorienteringen. Finns ju givetvis bara ett spel här... Såna här situationer jag börjat tänka konstigt i nu mot slutet. Måtte det bli ändring

 

Håller du resultatet hemligt för dig själv? intressant!

Syns det inte i klienten nånstans eller när du köper in till ett bord, så att du råkar se det av misstag?

 

Jajemen gjort det många månader nu under olika långa perioder i ett sträck. Fungerar mycket bra. $$$ på kontot syns ju som sagt när man reloadar men bara att göra det snabbt och fokusera blicken på något annat på skärmen så ser man ju inte. Hänt att man skymtat att sifferkombon för summan på kontot blivit nån siffra längre sista månaden men det gör väl inget :mrgreen:

 

Sen har vi ju ironin när jag nu vid slutet av månaden kollar resultatet sen och ser att allt var en synvilla, jag nära kontobust osv osv :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens timmar spelade efter många om och men! Sprang sådär löjligt bra ett tag ikväll så man nästan sitter o skäms :) Tyvärr åsnade jag iväg en del deg idag som vanligt... Men det känns som spelet åtminstonde är på rätt väg

 

 

7 dagar kvar på månaden. Vettefan hur jag ska göra nästa månad. Vill ju ha in lika många timmar då men jag vettefan om jag klarar att kliva på direkt och leverera. Har ju spelat som en åsna hela andra delen av den här månaden liksom. Får ta några vilodagar i skiftet iaf. Åker trots allt 5e november så har några dagar att grinda där också

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur många timmar eller händer är det du satsar på att få in?

 

Målet är 120h och med min handrate blir det väl ca 75k händer skulle jag gissa.

 

 

Spelade 2 avslutande h för dagen. Trögt i början men bättre sen, precis som tidigare idag. Morgonträning imorgon... Suger så vidrigt hårt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många h har du spelat hittills ?

 

103.5h med dagens spel, så 3.5h före schemat!

 

 

 

Gjorde lite för tunna värdebets med några händer den här sessionen. Blev rätt dyrt.

 

Den här handen blev fail. Vet inte riktigt vad FI är för någon men han har spelat 28/22 13% 3b första hunkan händer. Missklicksynar pre när jag tror jag sitter på bu o han på sb. Flopp o turn std antar jag, men river snappa han av snabbt som fan. Betta lite mindre va?

 

Seat 7: x magu ($297.80 in chips)

Seat 8: dimitris323 ($86.40 in chips)

Seat 10: JUANOVICH ($235.25 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

JUANOVICH posts small blind ($1), x magu posts big blind ($2),

 

PRE-FLOP

dimitris323 folds, JUANOVICH raises to $6, x magu raises to $20, PLAYER_SITOUT

, JUANOVICH calls $20.

 

FLOP [board cards: Jack of Clubs,Queen of Diamonds,3 of Spades ]

JUANOVICH checks, PLAYER_SITOUT

, x magu bets $25, JUANOVICH calls $25.

 

TURN [board cards: Jack of Clubs,Queen of Diamonds,3 of Spades,4 of Hearts ]

JUANOVICH checks, x magu checks.

 

RIVER [board cards: Jack of Clubs,Queen of Diamonds,3 of Spades,4 of Hearts,Jack of Hearts ]

JUANOVICH bets $48, x magu calls $48.

 

SHOWDOWN

JUANOVICH shows [ King of Clubs,9 of Clubs ]

x magu shows [ King of Spades,Ace of Spades ]

x magu wins $184.

 

 

 

Nu ska jag o kolla på hockey, AIK kommer på besök. Inte varit på a-lagsmatch sen urminnes tider. Får se om jag spelar något mer ikväll

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...