Gå till innehåll

Rooney

Rooney

Recommended Posts

• Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Grymt Rooney,

stamcellsdonation är oerhört smärtsamt va? Tänkte att det måste ju finnas någon anledning till att unga människor inte donerar. (gissar att anledning #1 till att äldre gör det är att det är större chans att man har levt/träffat/känt någon som har gått igenom cancern om man har några jordsnurr på nacken.) Mindre ego där....Större insikt.

Ren benmärgstransplantion är man ju sövd när man gör, men det blir ett par dagar på sjukhus och en del efterdyningar i form av ont i skelett, stickningar och lite annat har jag läst.

Det är nog den största anledningen ja. Yngre tänker nog inte på att möjligheten finns över huvud taget skulle jag tro

Får hit två mäklare på värdering imorgon! Bestämt att jag ska sälja den innan vi åker med inflytt 1 feb. Ganska kallt med de nya lånereglerna nu bara :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att höra :)

Kan inte dricka längre... Egentligen vann vi ju serien igår då, men förbundet har ju ändrat den vid skrivbordet så enligt tabellen slutade vi tvåa. Beslutet är dock överklagat och jag tror det är stor chans att de river upp det gamla beslutet så vi festade på bra igår! Själv kom jag aldrig riktigt igång dock av någon anledning. Åt en pizza runt 11 snåret som sen kom upp kl 06 åt andra hållet också. Brukar i princip aldrig spy på bakfyllan :S Särskilt inte efter en såpass lätt fylla.

Nu blire lockdown och vitt fram till Thailand. Har verkligen hittat grindmotivation nu efter att ha kikat på min NL200 ongamegraf där jag hållt till senaste året och har 4bb/100 över ca 350k händer. Gött o få lite bekräftelse på att spelet är stabilt o allt som krävs är volym!

Länk till kommentar

Dags att dra igång grinden idag! Bara 1 mån o 1 dag till flyget lyfter till Thailand :) Inte särskilt svårt att hitta motivation! Lär inte vara några problem att få in timmarna då fotbollen ju slutat.

Segt idag med dag 2 av bakfyllan bara... Skötte inte dagen igår särskilt snyggt med dålig mat och påfyllning av vätska så får väl skylla mig själv

Länk till kommentar

Vad gör ni med 98ss här? FI 27/22 ingen märkvärdig reg. Tror inte han gillar att folda särskilt mkt

Seat 1: BumbleBee_ ($228.10 in chips)

Seat 3: Basket Case ($58 in chips)

Seat 4: JUANOVICH ($415.90 in chips)

Seat 7: Silversurf6 ($205.05 in chips)

Seat 8: Jonny Magic ($202 in chips)

ANTES/BLINDS

Basket Case posts small blind ($1), JUANOVICH posts big blind ($2),

PRE-FLOP

Silversurf6 folds, Jonny Magic folds, BumbleBee_ raises to $5, Basket Case folds, JUANOVICH raises to $20, BumbleBee_ calls $20.

FLOP [board cards: Ace of Clubs,9 of Hearts,Queen of Spades ]

JUANOVICH bets $22, BumbleBee_ calls $22.

TURN [board cards: Ace of Clubs,9 of Hearts,Queen of Spades,10 of Spades ]

JUANOVICH

Länk till kommentar

Vad gör ni med 98ss här? FI 27/22 ingen märkvärdig reg. Tror inte han gillar att folda särskilt mkt

Seat 1: BumbleBee_ ($228.10 in chips)

Seat 3: Basket Case ($58 in chips)

Seat 4: JUANOVICH ($415.90 in chips)

Seat 7: Silversurf6 ($205.05 in chips)

Seat 8: Jonny Magic ($202 in chips)

ANTES/BLINDS

Basket Case posts small blind ($1), JUANOVICH posts big blind ($2),

PRE-FLOP

Silversurf6 folds, Jonny Magic folds, BumbleBee_ raises to $5, Basket Case folds, JUANOVICH raises to $20, BumbleBee_ calls $20.

FLOP [board cards: Ace of Clubs,9 of Hearts,Queen of Spades ]

JUANOVICH bets $22, BumbleBee_ calls $22.

TURN [board cards: Ace of Clubs,9 of Hearts,Queen of Spades,10 of Spades ]

JUANOVICH

Tror jag checkar för att se hur mycket han skjuter om han nu gör det. Tror vi riskerar att få omslag rel. ofta om vi betar rakt ut. Skjuter han 40-50 kan jag tänka mig att stoppa in. Skjuter han lite mindre kan jag tänka mig syn. Svårt val, och ingen aning om varför jag skulle in och skriva egentligen, haha. Men jag gillar hsh att checka, för att sen ta beslut, och kommer inte lägga turn heller om han inte lastar.

Länk till kommentar