padrinosftw Postad 30 September , 2010 Rapport Share Postad 30 September , 2010 mkt snyggt jobbat ronny Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 30 September , 2010 Rapport Share Postad 30 September , 2010 Mkt mkt snyggt! Imponerande volym Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredztr Postad 30 September , 2010 Rapport Share Postad 30 September , 2010 Nh Wp Gg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cardshark52 Postad 30 September , 2010 Rapport Share Postad 30 September , 2010 Riktigt najs! Nu blev jag grind sugen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 30 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2010 Grymt Rooney, stamcellsdonation är oerhört smärtsamt va? Tänkte att det måste ju finnas någon anledning till att unga människor inte donerar. (gissar att anledning #1 till att äldre gör det är att det är större chans att man har levt/träffat/känt någon som har gått igenom cancern om man har några jordsnurr på nacken.) Mindre ego där....Större insikt. Ren benmärgstransplantion är man ju sövd när man gör, men det blir ett par dagar på sjukhus och en del efterdyningar i form av ont i skelett, stickningar och lite annat har jag läst. Det är nog den största anledningen ja. Yngre tänker nog inte på att möjligheten finns över huvud taget skulle jag tro Får hit två mäklare på värdering imorgon! Bestämt att jag ska sälja den innan vi åker med inflytt 1 feb. Ganska kallt med de nya lånereglerna nu bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vin-Niclas Postad 30 September , 2010 Rapport Share Postad 30 September , 2010 Du skulle flytta till sthlm? Najs månad o bra kämpat från din svacka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 30 September , 2010 Rapport Share Postad 30 September , 2010 aha, vad heter det då man drar ett prov från benmärgen efter cancer då ?.. är väl det jag tänkte på när de kommer till smärta. Figurerar ju 24/7 i house.. tappat ordet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 30 September , 2010 Rapport Share Postad 30 September , 2010 Härligt! En riktig förebild! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 30 September , 2010 Rapport Share Postad 30 September , 2010 aha, vad heter det då man drar ett prov från benmärgen efter cancer då ?.. är väl det jag tänkte på när de kommer till smärta. Figurerar ju 24/7 i house.. tappat ordet Benmärgsbiopsi är nog ordet du letar efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 30 September , 2010 Rapport Share Postad 30 September , 2010 aha, vad heter det då man drar ett prov från benmärgen efter cancer då ?.. är väl det jag tänkte på när de kommer till smärta. Figurerar ju 24/7 i house.. tappat ordet Cristabiopsi, benmärgsbiopsi, eller rent av benmärgsprov duger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 1 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2010 Wow ytterligare en klonk. Tappade bara 9% av min normala rb senaste månaden trots att jag sprang så bra Slutgiltiga månadsresultatet skrivs till $16082! Avrundar till 1.1k till barncancerfonden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 1 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2010 Också anmält mig till Tobiasregistret för stamcellsdonation. Något jag tänkt göra länge men aldrig kommit till skott med. Bland det större jag läst här på pf. Där växte du ett par steg i mina ögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredyr Postad 1 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2010 Bland det större jag läst här på pf. Där växte du ett par steg i mina ögon. +1 wp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 1 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2010 håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 1 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2010 Bland det större jag läst här på pf. Där växte du ett par steg i mina ögon. Det var tur att du sa bland det större där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nobero Postad 2 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2010 Grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JesperPV Postad 2 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2010 aha, vad heter det då man drar ett prov från benmärgen efter cancer då ?.. är väl det jag tänkte på när de kommer till smärta. Figurerar ju 24/7 i house.. tappat ordet LP? lumpar puncture, spinal tap, ryggmärgsvätskeprov Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 2 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2010 häärligt ronkan!! wp på såväl spelet som stamcellsdonation! emilio, byt avatar snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 2 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2010 häärligt ronkan!! wp på såväl spelet som stamcellsdonation! emilio, byt avatar snälla. Mats Alm for president! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 3 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2010 Kul att höra Kan inte dricka längre... Egentligen vann vi ju serien igår då, men förbundet har ju ändrat den vid skrivbordet så enligt tabellen slutade vi tvåa. Beslutet är dock överklagat och jag tror det är stor chans att de river upp det gamla beslutet så vi festade på bra igår! Själv kom jag aldrig riktigt igång dock av någon anledning. Åt en pizza runt 11 snåret som sen kom upp kl 06 åt andra hållet också. Brukar i princip aldrig spy på bakfyllan Särskilt inte efter en såpass lätt fylla. Nu blire lockdown och vitt fram till Thailand. Har verkligen hittat grindmotivation nu efter att ha kikat på min NL200 ongamegraf där jag hållt till senaste året och har 4bb/100 över ca 350k händer. Gött o få lite bekräftelse på att spelet är stabilt o allt som krävs är volym! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 4 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2010 Dags att dra igång grinden idag! Bara 1 mån o 1 dag till flyget lyfter till Thailand Inte särskilt svårt att hitta motivation! Lär inte vara några problem att få in timmarna då fotbollen ju slutat. Segt idag med dag 2 av bakfyllan bara... Skötte inte dagen igår särskilt snyggt med dålig mat och påfyllning av vätska så får väl skylla mig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 4 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2010 Vad gör ni med 98ss här? FI 27/22 ingen märkvärdig reg. Tror inte han gillar att folda särskilt mkt Seat 1: BumbleBee_ ($228.10 in chips) Seat 3: Basket Case ($58 in chips) Seat 4: JUANOVICH ($415.90 in chips) Seat 7: Silversurf6 ($205.05 in chips) Seat 8: Jonny Magic ($202 in chips) ANTES/BLINDS Basket Case posts small blind ($1), JUANOVICH posts big blind ($2), PRE-FLOP Silversurf6 folds, Jonny Magic folds, BumbleBee_ raises to $5, Basket Case folds, JUANOVICH raises to $20, BumbleBee_ calls $20. FLOP [board cards: ,, ] JUANOVICH bets $22, BumbleBee_ calls $22. TURN [board cards: ,,, ] JUANOVICH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
syre_ Postad 4 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2010 Vad gör ni med 98ss här? FI 27/22 ingen märkvärdig reg. Tror inte han gillar att folda särskilt mktSeat 1: BumbleBee_ ($228.10 in chips) Seat 3: Basket Case ($58 in chips) Seat 4: JUANOVICH ($415.90 in chips) Seat 7: Silversurf6 ($205.05 in chips) Seat 8: Jonny Magic ($202 in chips) ANTES/BLINDS Basket Case posts small blind ($1), JUANOVICH posts big blind ($2), PRE-FLOP Silversurf6 folds, Jonny Magic folds, BumbleBee_ raises to $5, Basket Case folds, JUANOVICH raises to $20, BumbleBee_ calls $20. FLOP [board cards: ,, ] JUANOVICH bets $22, BumbleBee_ calls $22. TURN [board cards: ,,, ] JUANOVICH Tror jag checkar för att se hur mycket han skjuter om han nu gör det. Tror vi riskerar att få omslag rel. ofta om vi betar rakt ut. Skjuter han 40-50 kan jag tänka mig att stoppa in. Skjuter han lite mindre kan jag tänka mig syn. Svårt val, och ingen aning om varför jag skulle in och skriva egentligen, haha. Men jag gillar hsh att checka, för att sen ta beslut, och kommer inte lägga turn heller om han inte lastar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 4 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2010 Vet inte riktigt vilken range man skulle checkdega för värde bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
syre_ Postad 4 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2010 Vet inte riktigt vilken range man skulle checkdega för värde bara Set, AQ, kanske AT tom, men jag kanske har fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts