Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Läste fingerboard först... Måste fixa en sån igen. Legend :D

 

haha rent jävla guld dom där

 

Var beställde du ifrån? Funderat på å köpa ett par själv

 

http://www.vibramfivefingers.it

 

 

Varför valde du just bikila? Är den mer anpassad för löpning?

 

Det är väl ifall jag förstått det rätt den enda av modellerna som faktiskt är utvecklad för just löpning

 

Tyvärr verkar det som att de inte kommer bli skickade förrän den 16:e då de har semesterstängt mellan 6-16 :S Lagom blackt...

 

 

 

Tog grindledigt idag. Inte alls varit i rätt mode så tror det var ett klokt beslut. Imorgon kör vi igen

 

 

*edit*

 

oh noes, tydligen har dom ändrat från 16:e till 22e nu :( Fan också

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har haft en riktigt jobbig vecka på många olika sätt och vis.. Ska inte gå in på det närmare än så, men det har satt käppar i hjulen för pokern och det har inte blivit av mer än de 11h jag fick in i början av veckan.

 

Ska försöka komma igång så snart det bara går igen, vill verkligen grinda

 

För att släppa det tråkiga....

 

Gjorde något så sjukt micro idag när jag rensade garderoben. Slängde upp de grejerna som kändes "för fina" för att ge bort på tradera! Ska bli kul o se om man kan få några pengar för skiten :)

 

Redan fått 4 bud 8-)

 

http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=2541272

 

 

Har så sjukt mycket kläder... Fortfarande. Använder ju inte ens 1/10 av dom heller. Min dagliga klädsel är liksom basketshorts/mysbyxor + nån randomtisha varje dag jag inte ska göra annat än dra på träning. Sen när det väl händer något går jag ändå bara runt på några få favoritplagg

 

Antar att jag får användning för dom när man börjar leva normalt, dvs plugga igen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt bjudodds i div 4 värmland ikväll. Nordvärmland kommer enkelt spöa KBK ungdom på hemmaplan. Kbk ställer inte upp med en enda A-lagsspelare och kommer väl ha en medelålder på 16-17 år. 1.35x pengarna. Vad brukar vara maxbets i dessa serier?

 

1000kr skulle jag tro i bästa fall. Men 500kr tror jag är max.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kallt spel... Va nog plus ett tag men rasade som fan sista 20 minutrarna på standardcoolers. Riktigt jävla svintråkigt att spela var det också.

 

 

AJo här. Vet inte mer om FI än att han spelat 34/32 första 70 händerna. Reg antagligen. Vad?

Seat 3: lonnmar ($228.45 in chips)

Seat 4: _Canizares_ ($251.30 in chips)

Seat 5: two_outer ($167 in chips)

Seat 6: valueclown ($231 in chips)

Seat 8: JUANOVICH ($394.20 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

JUANOVICH posts small blind ($1), lonnmar posts big blind ($2),

 

PRE-FLOP

_Canizares_ folds, two_outer raises to $6, valueclown calls $6, JUANOVICH raises to $26, lonnmar folds, two_outer folds, valueclown calls $26.

 

FLOP [board cards: Queen of Clubs,Ace of Spades,Queen of Spades ]

JUANOVICH checks, valueclown checks.

 

TURN [board cards: Queen of Clubs,Ace of Spades,Queen of Spades,4 of Clubs ]

JUANOVICH checks, valueclown bets $35, JUANOVICH calls $35.

 

RIVER [board cards: Queen of Clubs,Ace of Spades,Queen of Spades,4 of Clubs,6 of Hearts ]

JUANOVICH checks, valueclown bets $170 and is all-in, JUANOVICH

 

 

K9hh här mot okänd snubbe...

 

Seat 5: JUANOVICH ($406.90 in chips)

Seat 7: downtown.sam ($456.45 in chips)

Seat 8: KamikAce82 ($47.90 in chips)

Seat 9: S9pSnapSnude ($456.60 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

KamikAce82 posts small blind ($1), S9pSnapSnude posts big blind ($2),

 

PRE-FLOP

JUANOVICH raises to $6, downtown.sam folds, KamikAce82 folds, S9pSnapSnude calls $6.

 

FLOP [board cards: 6H,8S,TH ]

S9pSnapSnude checks, JUANOVICH bets $10, S9pSnapSnude raises to $30, JUANOVICH calls $30.

 

TURN [board cards: 6H,8S,TH,8H ]

S9pSnapSnude bets $56, JUANOVICH calls $56.

 

RIVER [board cards: 6H,8S,TH,8H,AD ]

S9pSnapSnude bets $132, JUANOVICH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kallt spel... Va nog plus ett tag men rasade som fan sista 20 minutrarna på standardcoolers. Riktigt jävla svintråkigt att spela var det också.

 

 

AJo här. Vet inte mer om FI än att han spelat 34/32 första 70 händerna. Reg antagligen. Vad?

Seat 3: lonnmar ($228.45 in chips)

Seat 4: _Canizares_ ($251.30 in chips)

Seat 5: two_outer ($167 in chips)

Seat 6: valueclown ($231 in chips)

Seat 8: JUANOVICH ($394.20 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

JUANOVICH posts small blind ($1), lonnmar posts big blind ($2),

 

PRE-FLOP

_Canizares_ folds, two_outer raises to $6, valueclown calls $6, JUANOVICH raises to $26, lonnmar folds, two_outer folds, valueclown calls $26.

 

FLOP [board cards: Queen of Clubs,Ace of Spades,Queen of Spades ]

JUANOVICH checks, valueclown checks.

 

TURN [board cards: Queen of Clubs,Ace of Spades,Queen of Spades,4 of Clubs ]

JUANOVICH checks, valueclown bets $35, JUANOVICH calls $35.

 

RIVER [board cards: Queen of Clubs,Ace of Spades,Queen of Spades,4 of Clubs,6 of Hearts ]

JUANOVICH checks, valueclown bets $170 and is all-in, JUANOVICH

 

 

K9hh här mot okänd snubbe...

 

Seat 5: JUANOVICH ($406.90 in chips)

Seat 7: downtown.sam ($456.45 in chips)

Seat 8: KamikAce82 ($47.90 in chips)

Seat 9: S9pSnapSnude ($456.60 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

KamikAce82 posts small blind ($1), S9pSnapSnude posts big blind ($2),

 

PRE-FLOP

JUANOVICH raises to $6, downtown.sam folds, KamikAce82 folds, S9pSnapSnude calls $6.

 

FLOP [board cards: 6 of Hearts,8 of Spades,10 of Hearts ]

S9pSnapSnude checks, JUANOVICH bets $10, S9pSnapSnude raises to $30, JUANOVICH calls $30.

 

TURN [board cards: 6 of Hearts,8 of Spades,10 of Hearts,8 of Hearts ]

S9pSnapSnude bets $56, JUANOVICH calls $56.

 

RIVER [board cards: 6 of Hearts,8 of Spades,10 of Hearts,8 of Hearts,Ace of Diamonds ]

S9pSnapSnude bets $132, JUANOVICH

viker första och accepterar det faktumet att jag öppnar upp för exploatering :roll:

 

synar andra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det pokermässiga som han pratar om dåligt, isf vad? Jag lyssnade på ljudserien "Memoir of Aejones" och tyckte den var bra... :roll: Men vad vet jag..

 

Mkt av det pokermässiga är imo riktigt konstigt och hans spel är ju i grunden så explo det kan bli ungefär. Han hittar reads överallt o pladdrar fram o tillbaka på ett sätt som imo gör att man inte kan ta in någonting i princip för allt är situationsbaserat efter hur hans tankegångar kring gameflow, reads, betsizes osv går. Sen stör jag mig enormt på hans sätt att prata och försök att vara rolig också.

 

Hört mkt gott om memoirs jag med därför jag är så besviken på hans filmer jag sett.

 

 

 

ang händerna:

AJ snappa jag in i AQ

 

K9 foldade jag.. kallt. Hur långt ner i flusherna synar ni?

 

 

Idag är de förresten 2 mån sen mina $1k försvann i banktransfern :o sinnessjukt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mkt av det pokermässiga är imo riktigt konstigt och hans spel är ju i grunden så explo det kan bli ungefär. Han hittar reads överallt o pladdrar fram o tillbaka på ett sätt som imo gör att man inte kan ta in någonting i princip för allt är situationsbaserat efter hur hans tankegångar kring gameflow, reads, betsizes osv går. Sen stör jag mig enormt på hans sätt att prata och försök att vara rolig också.

 

Hört mkt gott om memoirs jag med därför jag är så besviken på hans filmer jag sett.

 

 

Mycket möjligt att hans filmer är väldigt explo. Ljudserien tar mest upp basics som kanske är lite explo, men tar upp mkt om balans också. Sen att han pratar som om han är snyggast o rikast i världen är en annan sak. Kul med folk som försöker hävda sig. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...