Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vimlar av sköna regs idag :S Fy faaaaan vad dåliga dom är

 

Seat 1: ErrorSpin ($126.70 in chips)

Seat 4: Storerik1 ($173.85 in chips)

Seat 8: JUANOVICH ($197 in chips)

Seat 9: Fish Fair ($393.65 in chips)

Seat 10: sixten1923 ($258.50 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

Fish Fair posts small blind ($1), sixten1923 posts big blind ($2),

 

PRE-FLOP

ErrorSpin folds, Storerik1 folds, JUANOVICH raises to $5, Fish Fair calls $5, sixten1923 folds.

 

FLOP [board cards: King of Hearts,6 of Clubs,10 of Hearts ]

Fish Fair checks, JUANOVICH bets $9, Fish Fair raises to $30, JUANOVICH raises to $72, Fish Fair raises to $388.65 and is all-in, JUANOVICH calls $192 and is all-in.

 

TURN [board cards: King of Hearts,6 of Clubs,10 of Hearts,9 of Clubs ]

 

 

RIVER [board cards: King of Hearts,6 of Clubs,10 of Hearts,9 of Clubs,9 of Spades ]

 

 

SHOWDOWN

Fish Fair shows [ Jack of Clubs,King of Clubs ]

JUANOVICH shows [ King of Spades,6 of Spades ]

Fish Fair wins $393.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo jag vet, men hade för mig ongames hhs är cp, my bad

 

vill också göra de till 48 oop där

 

det var dem :)... e ändrat sen jag vet inte när, man har alltid utgått ifrån att dem fortfarande är cp och missar en bb eller ännu skummare i vissa raises.

 

Skönast var ju att när man skulle raisa och var lite för van prima skinnet eller något t.ex. back in the days..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjar fan bli beyond nu. Hur fan kan detta vara regs

 

eat 1: JUANOVICH ($195 in chips)

Seat 5: MagicK9 ($216.85 in chips)

Seat 7: THIS_IS_IT_ ($346.25 in chips)

Seat 9: Fjamz6 ($301.55 in chips)

Seat 10: CashIsKing90 ($198.90 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

JUANOVICH posts small blind ($1), MagicK9 posts big blind ($2),

 

PRE-FLOP

THIS_IS_IT_ raises to $7, Fjamz6 folds, CashIsKing90 folds, JUANOVICH raises to $24, MagicK9 calls $24, THIS_IS_IT_ calls $24.

 

FLOP [board cards: 5 of Clubs,Ace of Hearts,7 of Spades ]

JUANOVICH bets $36, MagicK9 folds, THIS_IS_IT_ calls $36.

 

TURN [board cards: 5 of Clubs,Ace of Hearts,7 of Spades,5 of Hearts ]

JUANOVICH bets $135 and is all-in, THIS_IS_IT_ calls $135.

 

RIVER [board cards: 5 of Clubs,Ace of Hearts,7 of Spades,5 of Hearts,3 of Hearts ]

 

 

SHOWDOWN

JUANOVICH shows [ Ace of Spades,King of Hearts ]

THIS_IS_IT_ shows [ 5 of Diamonds,4 of Diamonds ]

THIS_IS_IT_ wins $411.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grindrekord idag. 9.5h har jag fått in. Vet inte resultatet men vad jag däremot vet är att det inte är i närheten av vad det borde vara... Sprungit väldigt bra i flips men betalat av så sjukt mkt setuphänder och spelat allmänt tveksamt. Ska spela mer som yxel imorgon och det är inget skämt heller. Fan vad stål dom har varenda jävla gång

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grindrekord idag. 9.5h har jag fått in. Vet inte resultatet men vad jag däremot vet är att det inte är i närheten av vad det borde vara... Sprungit väldigt bra i flips men betalat av så sjukt mkt setuphänder och spelat allmänt tveksamt. Ska spela mer som yxel imorgon och det är inget skämt heller. Fan vad stål dom har varenda jävla gång

 

Jag gjorde en Yxel-fold idag också faktiskt... kändes rätt skönt så här i efterhand.

 

Såja! :P

 

GoldenShark posted the small blind - €1.00

Trolis posted the big blind - €2.00

** Dealing card to Yxel-: J of h, A of s

ProfPanik folded

Yxel- raised - €6.00

gladefan folded

petertje1007 folded

GoldenShark folded

Trolis called - €6.00

** Dealing the flop: J of c, 3 of c, 6 of h

Trolis checked

Yxel- bet - €10.00

Trolis raised - €30.00

Yxel- called - €30.00

** Dealing the turn: 3 of h

Trolis bet - €48.00

Yxel- called - €48.00

** Dealing the river: 10 of h

Trolis went all-in - €149.00

Yxel- went all-in - €123.45

Trolis shows: 6 of c, 6 of d

Yxel- mucks: J of h, A of s

Trolis wins €412.90 from the main pot

 

Fast ibland synar jag också. Foldar om inte turn trear sig. Han har typ bara 15% checkraise. Nämen alltid set.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wow vad dåligt jag sovit inatt... Hade glömt bort hur det var att ha en heldag av poker och sen gå direkt till sängs. Framförallt med massor av händer att fundera över och som jag vet borde spelats annorlunda. Tog ett bra tag att somna, och det känns lite som att jag inte varit djupare än i det första steget av sömnen hela natten. Vaknat flera gånger och varje gång i princip fortsatt på tanken jag hade innan jag somnade, dvs kommit till turn och riverbesluten :S Har hänt ett par gånger förr men aldrig såhär intensivt.

 

Riktigt trött och ont i skallen :( Gött när man kommit 1 dag in på lockdownlivet :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wow vad dåligt jag sovit inatt... Hade glömt bort hur det var att ha en heldag av poker och sen gå direkt till sängs. Framförallt med massor av händer att fundera över och som jag vet borde spelats annorlunda. Tog ett bra tag att somna, och det känns lite som att jag inte varit djupare än i det första steget av sömnen hela natten. Vaknat flera gånger och varje gång i princip fortsatt på tanken jag hade innan jag somnade, dvs kommit till turn och riverbesluten :S Har hänt ett par gånger förr men aldrig såhär intensivt.

 

Riktigt trött och ont i skallen :( Gött när man kommit 1 dag in på lockdownlivet :mrgreen:

 

Trodde jag var ensam :-P Det är sjukt när man ska sova ibland och det känns som man fortfarande spelar i huvudet och får ta massa beslut fast man inte somnat. Som tur är sover jag som en stock när jag väl somnat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter en session på 82st mtts förra sommaren såg jag verkligen två skärmar med 8 bord och konstanta beslut i timtal när jag blundade... nya händer jag inte hade spelat förut, pretty sick hur hjärnan made up alla FIs beslut på 8st bord :mrgreen: power of the mind.

 

Känner igen detta... När jag multitablade turbosngs förra sommaren och hade 30st igång samtidigt, gick det inte att sova normalt. Det var grind från att man somnade till att man vaknade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha vilket fenomen detta visade sig vara då. Det var verkligen så att i gränslandet mellan sömn och vakenhet så började hjärnan spela händer lite hur den ville

 

 

Spelade en 3h sesse nu där spelet kändes bra mkt stabilare än igår! Small som fan ett tag så blev redigt med swings men tror jag ska ha kommit ut på den positiva sidan tillslut iaf. Blev gameflowhånad när jag utan history fembetpushade 88 mot bu 4b också :( Inga problem att dra ut eggen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan ju tilläggas att jag inte var helt spiknykter, closed eye visuals sas. men rekordplussade iaf! :-)

 

 

edit: har även hänt ett flertal gånger att jag vaknat upp nån timme efter avslutad grind och tänkt "vafan är jag dum i huvet jag är ju snart på finalbord i den där turren", springer till datorn o slår på den, "ah just det det var så jag bustade..."

 

spelförstörd 4 life :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

reggade 17-10 morgonen efter :P:P:P:P:P:P

 

Fyfan va sjukt :mrgreen:

 

edit: har även hänt ett flertal gånger att jag vaknat upp nån timme efter avslutad grind och tänkt "vafan är jag dum i huvet jag är ju snart på finalbord i den där turren", springer till datorn o slår på den, "ah just det det var så jag bustade..."

 

spelförstörd 4 life :(

 

++++++++++++++ :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...