Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bäst fylla får man ju när man dricker groggar och delar någon flaska rosévin på förfesten och väl ute så det första man gör är att ta 2-3st shots, sedan lever man som en kung resten av kvällen.

 

Öl fyller ju bara upp magen med en olustig känsla...

 

Hade jag gjort så hade jag legat i någon rännsten någonstans och badat i mina egna spyor 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bäst fylla får man ju när man dricker groggar och delar någon flaska rosévin på förfesten och väl ute så det första man gör är att ta 2-3st shots, sedan lever man som en kung resten av kvällen.

 

Öl fyller ju bara upp magen med en olustig känsla...

 

+1, 2 fisherman alt sambuca brukar funka bra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har själv funderingar på att gå över till 100% rosévin. Har alltid druckit bara öl innan, men nu när man har blivit lite äldre märker man dessvärre att alla spår av ölen inte längre försvinner ut ur kocken. :-(

 

Testar sprit ibland, men får alltid tokfylla och intalar mig själv att aldrig röra skiten igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

beställ effedrin och ta ett par under varje fylla.. funkar perfekt att hålla ögonen öppna på! tar du dessutom m¨nga blir du rättså speedad om du vill det.. men annars ta typ 60-120mg lr nåt under en kväll.

 

Måste kötta in en hel del vatten vilket gör det jobbigt. :/

 

Jag brukar stegra, funkar ypperligt. Grundar med en 4-6 öl. Sen en flaska vin. Sen ger man sig på GTn :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

usel på att grinda :S grindmålet utom räckhåll o dålig motivation när det gått så dåligt. Storstädat idag iallafall. Extremt sjukt gjort eftersom tjejen ska bo här medan jag är borta och obv kommer göra en likadan storstädning innan jag kommer hem

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

usel på att grinda :S grindmålet utom räckhåll o dålig motivation när det gått så dåligt. Storstädat idag iallafall. Extremt sjukt gjort eftersom tjejen ska bo här medan jag är borta och obv kommer göra en likadan storstädning innan jag kommer hem

 

vad är det som är extremt sjukt gjort?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad är det som är extremt sjukt gjort?

 

Att städa öht imo. Rooney menar nog att det är sjukt att städa nu när han ändå kommer behöva städa igen när han kommer hem.

 

Nästa gång du skriver ett inlägg får du tänka på att vara tydlig, Rooney! Det räcker inte alltid med att skriva exakt vad man menar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att städa öht imo. Rooney menar nog att det är sjukt att städa nu när han ändå kommer behöva städa igen när han kommer hem.

 

Nästa gång du skriver ett inlägg får du tänka på att vara tydlig, Rooney! Det räcker inte alltid med att skriva exakt vad man menar.

 

Jag uppfattade det snarare som att tjejen kommer göra en likadan städning innan Rooney kommer hem, hur ligger det till egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag uppfattade det snarare som att tjejen kommer göra en likadan städning innan Rooney kommer hem, hur ligger det till egentligen?

 

korrekt uppfattat!

 

således sjukt gjort iom att jag inte kommer dra nytta av städningen själv och tjejen gladeligen skulle ha gjort det ändå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt märkligt idag när jag o tjejen är och solar på ett av stadens badställen. En busslast med asiater kommer helt plötsligt dit o ut stormar massvis med gubbar och gummor med kamerorna i högsta hugg. I vanlig ordning alltså. Men sen börjar alla springa runt och fota människorna som låg och solade :S Helt öppet, inte det minsta diskret. Mer så att de stod rakt framför o ville ha en pose :shock: En man fotograferade två stackars tjejer medan hans fru trängde sig på in i bilden när de mest satt där som fågelholkar :mrgreen:

 

En av de mer underliga syner jag haft i mitt liv.

 

 

Sista dagen i Karlstad innan semestern imorgon! Ska bli riktigt fint o komma iväg lite

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att Nigerias "stjärnor" mer eller mindre kräver lagerbäcks avgång med hänvisning till att man inte ens nådde sitt lägsta mål. Tycker han gjort ett ruggigt bra jobb och var imponerad de matcherna jag såg. Att de inte gick bättre var ju bara varians och spelarnas fel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt märkligt idag när jag o tjejen är och solar på ett av stadens badställen. En busslast med asiater kommer helt plötsligt dit o ut stormar massvis med gubbar och gummor med kamerorna i högsta hugg. I vanlig ordning alltså. Men sen börjar alla springa runt och fota människorna som låg och solade :S Helt öppet, inte det minsta diskret. Mer så att de stod rakt framför o ville ha en pose :shock: En man fotograferade två stackars tjejer medan hans fru trängde sig på in i bilden när de mest satt där som fågelholkar :mrgreen:

 

En av de mer underliga syner jag haft i mitt liv.

Gjorde en tvåveckors-tripp till Kina och besökta bland annat Wu Tang-templet. Där blev vi fullkomligt assaultade av kineser med kameror. Bland annat tryckte en liten kvinna upp sin bebis i famnen på mig och tog ett rejält tag om midjan på mig och smilade upp sig för sin karl som fotade två meter bort. Vafan liksom :-D
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haft några sjukt fina dagar i båstad med tjejen och min familj och sitter o häckar på Kastrup nu o flyger till London om ett par timmar sen vegas imorn, guld :)

 

 

Sprang förresten 1.4 mil på 1h häromdan, det vart jag nöjd med. Trodde inte min kondition var nå vidare atm men den verkar vara bra ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Wow är det här sant på riktigt eller :shock: Tänkte köra igång grinden inom kort men blev genast enormt osugen efter den här läsningen :(

 

http://pokerforum.nu/forum/ongame/62125-ongame-byter-ersaettningsmodell.html

 

 

 

Annars var semestern både i båstad o vegas nuts... Nu sitter man ju dock här mitt i högsommarn med samma problem att komma igång med spelandet som vanligt. Finns ju så mycket annat kul att pyssla med!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Imorgon är det dags att köra igång grinden igen! Ska bli dåligt väder i början av veckan så det är perfekt. Planerar att köra 3½ månad av bra grind nu fram tills 5e november när jag åker till Thailand med tjejen. Har semisvårt att koppla av när jag har "ledigt" nu för att jag spelat alldeles för lite i år, och vill då känna att jag ska förtjäna ledigheten. Ska jobba på något handmål. 40k för Aug o 50k de andra 2 månaderna kanske eller något sånt.

 

Tiden jag haft över sen jag kom hem har gått till att räkna på mitt preflopgame och jag har identifierat några ganska stora läckor som rättats till. Även kikat på några videos på leggopoker och känner mig redo för att börja lira igen.

 

Något annat att se fram mot är Stockholmsflytt som till 90% är spikad i januari 2011 :) Tjejens brorsa har flyttat ihop med sin tjej och är villig att hyra ut sin bostadsrätt ett tag iallafall vilket blir en riktig nötlösning. Medför att jag kommer sälja min lägenhet här. Lite krux dock eftersom jag ju åker ut o reser i 45 dagar då nov-dec och alltså måste ha allt klart 2 mån innan jag kan ge tillträde till lägenheten. Är väl dags att ta kontakt med olika mäklare o förhandla ganska omgående. Hoppas innerligt att den kommer gå för minst vad jag köpte den för. Skulle vara sjukt fint att göra vinst!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...